استخر بادی گرد پنجره دار کودک

bestway 51064E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد پنجره دار کودک یکی از جدید ترین طرح های تولید شده از استخر های بادی مناسب سنین 6 تا 10 سال بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم می باشد. ساختار بدنه این کالا به صورت دو لایه بوده و از چند پنجره گرد از جنس وینیل براق بهره مند می باشد. استخری با مقاومت بالا در برابر دمای آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب که امکان استفاده در فضای باز را به راحتی فراهم خواهد ساخت. همچنین برای تخلیه راحت تر آب یک دریچه در قسمت کف تعبیه شده است.

استخر بادی گرد پنجره دار کودک

استخر بادی گرد پنجره دار کودک از دیگر محصولات زیبای بادی کودک می باشد که دارای طراحی زیبا و منحصربفردی می باشد . این محصول تولیدی توسط برند مطرح بست وی می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و با استقبال خوب مردم مواجه شده است . جنس آن از پی وی سی طرح چرم می باشد که در آن از پنجره های متعددی استفاده شده است و جنس پنجره ها از پی وی سی شفاف می باشد که دید را به درون و بیرون استخر بادی فراهم می کند و کودک هنگامی که درون استخر به بازی مشغول است می تواند از فضای بیرونی استخر نیز لذت ببرد . ارتفاع مناسبی برای این استخر بادی در نظر گرفته شده است که کودک می تواند از لبه های این استخر بادی برای حفظ تعادل خود استفاده کند . جنس خوب و با کیفیت این محصول باعث شده است تا مقاومت آن در برابر دماهای مختلف آب و همچنین شرایط آب و هوایی مقاومت خوبی را از خود نشان دهد و گزینه ی مناسبی برای استفاده در فضای باز به شمار بیاید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول بنا بر استانداردهای جهانی استخر های بادی کودک ساخته شده است و تمامی موارد نیاز برای امنیت و راحتی کودک درون این استخر بادی رعایت شده است تا خیال شما را از این بابت راحت کند . طراحی این استخر بادی به صورت گرد می باشد که فضای خوبی را برای استفاده ی کودک شما فراهم می کند و حتی می تواند مورد استفاده بیش از یک نفر قرار بگیرد و کودکانتان درون این استخر بادی لحظات شادی را سپری کنند . تعداد پنجره های این استخر بادی زیاد می باشد که باعث زیبایی و همچنین جلوگیری از احساس ترس در کودک می شود . 

جنس بدنه :

جنس بدنه ی این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد که در پنجره های این محصول از پی وی سی شفاف استفاده شده است تا کیفیت آن را متناسب با سلایق کودکانه کند . همچنین در قسمت نشیمنگاه این محصول از پی وی سی دولایه استفاده شده است تا مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه دو چندان کند . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده توسط کمپانی های مطرح تولید محصولات بادی می باشد که دلیل این استفاده ی رایج از این جنس مقاومت و کیفیت بالا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و همچنین دمای بالای آب ، فشار و ضربه می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این محصول به مشخصات ( قطر : 195 سانتی متر و ارتفاع : 53 سانتی متر ) می باشد که فضای خوبی را برای استفاده ی کودک فراهم می کند و می تواند مورد استفاده ی بیش از یک کودک به طور همزمان قرار بگیرد . همچنین وزن این محصول 4.2 کیلوگرم می باشد که تا حد قابل قبولی سبک می باشد و می توانید به راحتی و توسط بسته بندی قابل حملی که دارد آن را جا به جا کرده و گرینه ی مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب می آید که یکی از نکات برتری این استخر بادی به حساب می آید . یکی دیگر از قابلیت های استخر های بادی که باید به آن توجه شود ظرفیت آب این محصولات می باشد که استخر بادی گرد پنجره دار کودک از ظرفیت آب 783 لیتر را دارد که نشان از عمق خوب آن دارد . علاوه بر استخر بادی می توانید از آن به عنوان استخر توپ کودک نیز استفاده کنید و با خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به راحتی و توسط پمپ های باد دستی و اتوماتیک نیز امکان پذیر است که خیال شما را از بابت راه اندازی این محصول بیش از پیش راحت می کند . اما در هنگام باد کردن محصول به این نکته توه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از کم باد کردن و یا زیاد باد کردن محصول خود داری نمایید زیرا علاوه بر کاهش طول عمر محصول ، کارایی آن را نیز کاهش می دهد . همچنین از برخورد اجسام تیز به محصولات بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز و برنده کاملا بی دفاع و آسیب پذیر می باشند . 

جمع بندی :

استخر بادی گرد پنجره دار کودک محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جاری و توسط برند مطرح بست وی طراحی و روانه بازار شده است . این محصول از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که کیفیت آن در مقابل محصولات بادی کودک زبان زد است . استخر بادی گرد پنجره دار کودک با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی
ظرفیت 783 لیتر
قطر 195 سانتی متر
ارتفاع 53  سانتی متر
سازنده بست وی
جنس بدنه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل رنگی
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها مناسب سنین زیر 6 تا 10 سال
 قابلیت راه اندازی آسوده
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای پنجره های سرخود
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...