استخر بادی گرد کودک با طرح دیزنی

bestway 91047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
410,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد کودک با طرح دیزنی از دیگر استخر های جدید شرکت بست وی برای تفریحات آبی و توپی سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. بدنه ای نرم و لطیف که هنگام استفاده از آن فرزندان شما احساس راحتی خواهند کرد. اما این بدنه از طراحی های کارتونی و رنگبندی شاد بهره برده تا در روحیه مصرف کنندگان موثر باشد. از ویژگی های دیگر این کالا استفاده از آن به عنوان استخر توپ نیز می باشد. اما راه اندازی اینگونه استخر ها نیز بسیار آسوده بودعه و تنها توسط کوچکترین پمپ های باد نیز در مدت زمان کم قابل راه اندازی خواهد بود.

طرح دیزنی استفاده زیادی در طراحی استخر های بادی داشته است و ما مدل های مختلفی از آن را در استخر های بادی شرکت اینتکس و بست وی می بینیم، دلیل آن هم محبوبیت بالای این کارتون و انیمیشن بسیار زیباست که کودکان به خصوص دختران علاقه زیادی به آن خواهند داشت . این استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است و به مانند بسیاری از استخر های بادی که شرکت بست وی تولید کرده است ، سه حلقه قرار گرفته بر روی هم ، آن را تشکیل داده است . شاید از خود بپرسید که چرا بیشتر استخر های بادی طراحی بدین شکل دارند ، دلیل آن این است که استخر های چند لایه بهتر می توانند از استخر بادی استفاده کنند و لحظه های خوشی را رقم بزنند . این استخر بادی برای رده سنی کودکان خردسال ساخته شده است و برای همین قطری 70 سانتی متری برای آن در نظر گرفته شده است و عمقی 30 سانتی متری دارد که متغییر می باشد . 

برای پر کردن استخر بادی نیاز به 48 لیتر خواهید داشت . این شرایط می تواند به شما اجازه دهد تا از استخر بادی در داخل حمام استفاده شود. بنابراین اگر کودک خردسال دارید و آپارتمان نشین هستید ، استخر بادی گرد کودک با طرح دیزنی بست وی می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد . وزن استخر بادی همچنین 900 گرم بوده که وزن بسیار سبکی برای استخر است تا شما بتوانید بهتر آن را جابجا کرده و راه اندازی کنید . برای راه اندازی این استخر حتی شاید نیازی به پمپ باد نباشد، برای اینکه استخر ابعاد کوچکی داشته و به سادگی با هر روش دیگری می توانید استخر را باد کنید تا کودکان از آن استفاده کنند، ولی با این حال وجود یک پمپ باد دستی سایز کوچک نیز عاری از لطف نخواهد بود . 

استخر بادی گرد کودک با طرح دیزنی محصولی ممتفاوت با ساختاری مطابق علایق دخترانه بوده که توسط کمپانی بست وی طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول با ساختاری مقاوم و بدنه ای زیبا با توجه به قیمت مقرون به صرفه خود توانسته در زمان کوتاهی در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت دست یابد. در این بخش با نقد و بررسی این محصول می خواهیم به معرفی کاملی از این کالا دست یابیم. شما نیز اگر قصد خرید استخر بادی متناسب با علایق و نیاز فرزند خود را دارید توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

افراد در زمان خرید مواره به دنبال تهیه محصولی هستند که ظاهری جدید و متفاوت دارد. در پروسه تولید محصولات مرتبط با کودکان نیز باید علاوه بر توجه به نواوری در ظاهر محصول استاندارد های موجود رعایت شود تا ایمنی کودک را در زمان استفاده حفظ نماید. این محصول دارای ارگونومی ساختی گرد بوده که از سه لایه تشکیل می شود. هر لایه از این محصول دارای دریچه بادی اختصاصی بوده که برای راه اندازی می توانید از ان استفاده کنید. بدنه این محصول صورتی رنگ بوده و بر روی ان طرح های زیبایی از تمامی پرنسس های انیمیشینی نقش بسته است. دیواره داخلی محصول کاملا ساده بوده اما کف این محصول طرح دار می باشد. این ظاهر بدنه موحب شده تا محصول مورد علاقه دختران قرار گیرد. البته شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ کودک نیز بهره برداری نمایید.

جنس بدنه

در زمان خرید همواره اشخاص به جنس بدنه توجه ویژه ای دارند تا با اطمینان از مرغوبیت ان دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. این محصول نیز با جنس بدنه ای از نوع پی وی سی طرح چرم و با کناره ای از مرغوب ترین جنس پی وی سی طرح دار ساخته شده است. بخش کف محصول همواره با سطح زمین در تماس بوده و تمام وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد به همین دلیل از نوع پی وی سی دو لایه تولید می شود. این ساختار بدنه موجب شده تا شما بتوانید در سفر و فضای باز نیز این محصول را برای بازی کودک همراه داشته باشید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی و دماهای مختلف اب همچنین قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت ان نخواهد داشت.

ابعاد و وزن

این محصول ساختاری پرتابل داشته و شما می توانید ان را با توجه به وزن بدنه 900 گرمی به راحتی حمل و جا به جا نمایید. این محصول گرد دارای قطری بالغ بر 70 سانتی متر و ارتفاعی معادل 30 سانتی متر می باشد. ظرفیت اب 48 لیتری محصول موجب شده تا شما بتوانید برای خردسالان نیز از این کالا استفاده نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول در کمتر از 4 دقیقه به سادگی راه اندازی می شود. برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنید. با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و از طریق دریچه های باد اختصاصی هرلایه می توانید این محصول را برای استفاده فرزند خود اماده نمایید. برای مراقبت از این محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه ان خودداری کنید. همچنین از پرش بر روی لایه های ان جدا اجتناب نمایید. در صورت بروز اسیب های جدی ناشی از استفاده نادرست می توانید این محصول را با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی به این دفتر ارسال کنید.

جمع بندی

استخر بادی گرد کودک با طرح دیزنی محصولی باکیفیت و ارزان قابل استفاده در منزل و سفر بوده که طول عمر بسیار بالایی دارد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 48 لیتر
قطر 70 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
وزن 900 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ -----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها شرکت سازنده بست وی
 دارای ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین کودکان و خردسالان
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
 ابعاد بسته بندی: 70 در 70 در 30 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...