استخر بادی گرد کودک طرح جنگ ستارگان

bestway 91209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد طرح جنگ ستارگان یک استخر جذاب و زیبا بوده که مناسب برای کودکان بالای 2 سال می باشد. شکل ظاهری این محصول مانند سه حلقه گرد روی هم بوده و طرح ان برگرفته از فیلم جنگ ستارگان می باشد. رنگ این محصول خاکستری است و لایه بالایی ان نیز دارای نوار قرمز رنگی است که ان را چشم نواز کرده است. جعبه این کالا هم به طور تمام رنگی تولید شده که در هنگام خرید و انتخاب بر روی خریدار تاثیر مثبتی می گذارد. یکی از مزیت های این محصول این است که می توانید از ان به عنوان وان یا حتی استخر توپ نیز استفاده کرده و لحظات شادی را برای کودک خود خلق کنید. همراه با این محصول پرچسب تعمیرات هم وجود دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید به راحتی ان را حل کنید. این محصول به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده و در عرض چند دقیقه می توانید با پمپ باد خود ان را باد کنید و استفاده کنید. این محصول زیبا را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

استخر بادی گرد طرح جنگ ستارگان

استخر بادی گرد طرح جنگ ستارگان محصولی با کیفیت و زیباست که با بهره گیری از فیلم جنگ ستارگان طراحی و تولید شده است. این استخر به صورت بادی بوده و راه اندازی ان در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. هم چنین این محصول ساختاری فوق العاده دارد که در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص ارگونومی ساخت این محصول در ابتدا باید گفت که این کالا ظاهری گرد دارد. در همین خصوص می توان به این نکته هم اشاره کرد که ساختار اصلی این محصول به صورت سه لایه روی هم قرار گرفته شده می باشد که باعث زیباتر شدن و هم چنین استحکام بالای این محصول شده است. هم چنین این کالا به گونه ای طراحی شده که فضای خوب و قابل قبولی را هم برای شما به ارمغان اورده است. در خصوص رنگ بندی این محصول هم باید به این نکته اشاره نمود که بدنه اصلی این محصول از رنگ سفید طراحی شده است که بر روی ان نام این محصول و هم چنین سفینه های مختلف در رنگ های مشکی به چشم می خورد. کف این محصول هم از همین طیف رنگی بهره می برد که بسیار زیباست. هم چنین بخش های دیواره های داخلی این محصول سفید رنگ بوده و نوار بالایی این محصول هم از رنگ قرمز طراحی و تولید شده است.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول باید عنوان کرد که این کالا رویه ای از نوع وینیل دارد. هم چنین این رویه به صورت طرح دار طراحی شده است که در کنار استحکام و مقاومت بالا بسیار زیبا و دیدنی است. هم چنین کف این محصول هم از نوع وینیل ضخیم طراحی گردیده است که بسیار با کیفیت می باشد.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد و وزن این محصول هم باید گفت که قطر این استخر 152 سانتی متر و ارتفاع این محصول نیز 30 سانتی متر است. این ابعاد مناسب برای بازی و تفریح کودکان بالای دو سال می باشد. هم چنین این محصول دارای ظرفیت اب 282 لیتر است که به راحتی می توانید در کمتر از بیست دقیقه ان را پر کنید. هم چنین این محصول تنها 1.375 کیلو گرم وزن دارد که به همین دلیل در دسته استخر های پرتابل و سبک وزن قرار می گیرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول شما کار سختی نخواهید داشت. در ابتدا باید این محصول را بر روی زمین قرار داده و به دنبال محفظه باد این محصول بگردید. پس از ان سعی کنید با استفاده از یک عدد پمپ باد شخصی این محصول را به صورت ساده و اسان باد کرده و از ان استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول این است که نباید بیش از اندازه این کالا را باد کنید. هم چنین محفظه های باد را هم ببندید تا باد از ان خارج نشود. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید از ضربه زدن به بدنه اصلی این کالا خودداری کنید. هم چنین سعی کنید تا این محصول را از وسایل نوک تیز هم دور کنید تا دچار اسیب جدی نشود.

جمع بندی

استخر بادی گرد طرح جنگ ستارگان محصولی فوق العاده با کیفیت و با دوام است که دارای ساختار سه طبقه ای بوده و به صورت بسیار مقاوم و ضخیم طراحی و تولید شده است. هم چنین این محصول بسیار سبک وزن بوده و به راحتی قابل راه اندازی است. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع تفریحی
ظرفیت 282 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
جنس رویه وینیل
طرح رویه وینیل طرح دار
جنس کف وینیل ضخیم
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
سنین مورد استفاده بالای 2 سال
سایر ویژگی ها دارای ساختار سه طبقه ای
پرتابل
وزن کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...