استخر بادی 3 متری

کد : LY-3399

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
3,000,000
14%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی 3 متری محصولی جدید و مقاوم از شرکت تهران اینتکس می باشد که به تازگی اقدام به عرضه آن نموده است و در همین مدت زمان کم توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جذب کند . بدنه این استخر بادی کودک از پی وی سی طرح چرم می باشد و کاملا ضد حساسیت و مقاوم می باشد . بخش کناری این محصول نیز از همین جنس و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است . استفاده از پی وی سی دولایه در بخش کف این محصول موجب این شده است تا استخری مقاوم و مستحکم در اختیار داشته باشید . همچنین از ویژگی های این محصول می توان به استفاده مناسب از تمامی فضای این محصول اشاره نمود که به کمک این طراحی مناسب ، قسمت اضافی بر روی این محصول مشاهده نخواهید کرد و می توانید به راحتی از این محصول در مکان های کوچک استفاده کنید و با مشکل کمبود فضا مواجه نخواهید شد . برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا در صورت وجود دشاتن سوال می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده وسوالات خود را با متخصصان ما در میان بگذارید . 

اگر علاقه شما به استفاده از استخر های بادی سایز بزرگ است ، استخر بادی سه متری گزینه ای بسیار خوب برای شما خواهد بود . ویژگی بسیار خوبی که استخر بادی سه متری دارد این است که شما می توانید از آن برای استفاده چند نفره بهره مند شوید ، حتی از این استخر بادی ، به عنوان استخر خانوادگی نیز یاد می شود ، برای اینکه این استخر مناسب برای تمامی سنین بوده و حتی بزرگسالان هم می توانند در کنار کودکان مشغول بازی شوند تا بتوانید بهترین عملکرد و استفاده را از استخر بادی ببرید . این استخر بادی جذاب بوده و جذابیت آن نیز همان بزرگی محصول است . اگر شما استخر بادی را راه اندازی کنید ، طول دقیق آن به 3 متر و عرض آن نیز به 180 سانتی متر می رسد . جالب است بدانید که ارتفاع 60 سانتی متری استخر نیز عمق زیادی را به استخر بخشیده است و آن را به یکی از عمیق ترین استخر های بادی تبدیل کرده . 

این در حالی است که شما اگر استخر بادی را جمع کنید ، متوجه آن خواهید شد که استخر بادی ، ابعاد و وزن کمی داشته و برخلاف ظاهر بزرگش ، جابجا کردن آن و نگهداری از محصول کار بسیار آسانی خواهد بود . در ضمن این نکته را نیز در نظر داشته باشید که استخر بادی راه اندازی سریعی نیز دارد . برای اینکه شما می توانید از پمپ باد برای راه اندازی استفاده کنید . اگر برق در دسترس  شما قرار دارد ، می توانید از پمپ های باد برقی استفاده کنید که قدرت بالایی دارد ، همچنین می توانید از پمپ باد دستی استفاده کنید که حتی نیازی به برق ندارد و در هر جایی کار شما را راه می اندازد . با توجه به ظرفیت 830 لیتری این استخر بادی ، یک دریچه تخلیه آب برای استخر در نظر گرفته شده است که شما می توانید از آن طریق استخر بادی را خالی کنید تا دردسری برای اینکار نداشته باشید . 

نام محصول : استخر بادی ۳ متری کودک طرح سه لایه با طول 3 متر کد محصول : LY-3399 استخر بادی سه لایه با طول 3 متر از سری استخر های بادی خانوادگی و بزرگسال است که به واسطه طول و عرض بسیار بزرگی که دارد می توان از آن به صورت خانوادگی و گروهی استفاده کرد . استخر های بادی نه تنها برای کودکان جذاب و دوست داشتنی هستند بلکه برای بزرگسالان نیز بستری شاد و مفرحی هستند که می توانند در حیاط خانه یا ویلا و حتی در باغ ها از آن استفاده کرد . فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز با در نظر داشتن محبوبیت این محصولات بادی ، انواع مختلفی از استخر ها را اعم از کودک و بزرگسال در فروشگاه موجود کرده است تا مشتریان بتوانند به سهولت و با قیمت ارزان ، استخر بادی محبوب خود را خریداری کنند .

استخر های بادی بزرگسال بر خلاف استخر های کودک دارای ظاهری ساده تر هستند ، اما از نظر دوام و سطح کیفی بسیار بالاتر از نمونه های کوچک تر می باشند زیرا استخر های بادی بزرگ ، حجم زیادی را نیز دارند که همین موضوع سبب می شود تا فشار بر روی بدنه استخر چندین برابر شود ، بنابراین می بایست بدنه استخر های بزرگسال تقویت شده و مقاومت به مراتب بهتری را داشته باشند . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این استخر بادی به صورت مستطیلی ساخته شده است که از طراحی سه لایه برخوردار می باشد .

همانطور که از نام محصول نیز مشخص است طراحی این استخر به صورت سه لایه است . طراحی سه لایه در واقع طراحی طبقاتی دیواره استخر ها می باشد که معمولا شرکت های سازنده ، آن را به صورت تک لایه نمی سازند ، زیرا طراحی چند لایه می تواند باعث افزایش چشمگیر دوام دیواره ها در برابر وزن آب شود . هر لایه بادی به خوبی به لایه های دیگر توسط دستگاه های پرسینگ پرس شده اند و درزی میان آن ها وجود ندارد ، اغلب پرس های انجام شده بر روی بدنه این استخر ها توسط حرارت و فشار انجام می شود که موجب آب شدن جنس و در نهایت چسبیدن آن ها به یکدیگر می شود ، در این حالت لایه ها در هم فرو رفته و درزی میان آنها وجود نخواهد داشت . هر یک از لایه ها به صورت مجزا باد می شوند ، بنابراین باید در سه مرحله هر لایه را باد کنید تا فرم اصلی استخر شکل بگیرد .

شما می توانید برای راه اندازی سریع تر و راحت تر محصول از پمپ باد استفاده نمایید . البته در کنار برخی از محصولات پمپ باد وجود دارد ، اما در کنار استخر بادی سه لایه با طول 3 متر پمپی نبوده و شما می بایست به صورت مجزا پمپ باد را تهیه نمایید . فروشگاه تهران اینتکس در بخشی مجزا انواع پمپ های باد را برای محصولات بادی ارائه کرده است که می توانید در کنار استخر آن ها را نیز خریداری کنید .

البته مناسب ترین نوع برای این محصول پمپ باد دستی است زیرا به برق نیازی نداشته و قدرت تخریبی زیادی ندارد . برای استفاده از این استخر نکاتی مطرح است که بهتر است در نظر داشته باشید . جنسی که این استخر با آن ساخته شده است پی وی سی نام دارد . پی وی سی ها در برابر رطوبت ، نور آفتاب و حرارت آن مقاوم است از این رو به خودی خود آسیبی نخواهد دید و چه بسا این جنس درجه یک بوده و طول عمر بسیار بالایی دارد ، اما به دلیل نوع این محصولات ، ممکن است برخورد اجسام تیزی چون چاقو ، سوزن و هر شئ نوک تیز دیگری موجب پارگی آن شود .

پس نیاز است تا به خوبی از استخر استفاده کنید و از زیرانداز ها جهت قرار دادن استخر بر روی آن استفاده نمایید . البته راهکاری برای تعمیرات این محصولات در نظر گرفته شده است که می توان به برچسب های تعمیراتی مخصوص استخر بادی اشاره کرد . تعدادی از این برچسب ها در کنار محصول به همراه دفترچه راهنما برای شما ارسال خواهد شد .

نوع خانگی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 ظرفیت آب 830 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 6 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده در مسافرت ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...