استخر بادی 5 ضلعی کودک جیلانگ

jilong 17222

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی 5 ضلعی کودک محصولی از شرکت جیلانگ یکی از استخر های بادی تولید شده با طراحی بدنه متفاوت بوده که برای هر سنی بخصوص کودکان قابل استفاده خواهد بود. این استخر ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه شفاف و طرح چرم بوده که از کیفیت قابل قبولی برای استفاده در فضای باز بهره مند می باشد. بدنه ای با انعطاف بالا که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های بسیار کوچکتری خواهد داشت تا به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل و استفاده باشد. استخری که دارای یک دریچه مخصوص تخلیه آب بوده تا به راحتی آب درون استخر مورد نظر تخلیه شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به وزن مناسب آن نسبت به کیفیت بدنه اشاره نمود.

استخر بادی مانند استخر بادی 5 ضلعی کودک جیلانگ به دلیل بزرگ بودنش می تواند برای استفاده بزرگسالان نیز مناسب باشد . برای همین شما می توانید به همراه کودکان تفریحات دلچسب و بی نظیری را داشته باشید . معمولا استخر های بادی که برای کودکان ساخته می شود ، به این شکل است که کودک تنها می تواند از استخر بادی استفاده کند . ولی با وجود استخر بادی چند ضلعی شرکت جیلانگ ، تعداد نفرات بیشتر و حتی بزرگسالان می توانند به نحو احسنت از آن استفاده کنند . استخر بادی فوق یک استخر زیبا نیز می باشد . اگرچه به آن دقت داشته باشید ، می گویید که این استخر بادی یک استخر کوچک است ، ولی ابعاد بزرگ استخر بادی می تواند جذابیت های آن را چند برابر کند . از سوی دیگر باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که لایه های استفاده شده در این محصول بسیار ضخیم تر از سایر استخر های بادی کودکان است . 

هر چه استخر بادی بزرگ تر باشد ، نیاز است که از لایه های ضخیم تری برای ساخت آن استفاده شود . بدین ترتیب خیال شما از بابت کیفیت این استخر بادی کودک راحت باشد . در ضمن باید اشاره کنیم که برند جیلانگ یکی از بهترین برند های تولید کننده استخر بادی می باشد که ویژگی های ساختاری بی نظیری را داشته و از بیشتر برند های حال حاضر ، محبوب تر است . بنابراین اصلا نگران این موضوع نباشید . استخر های بادی قابل تعمیر هستند و اگر نا خواسته دچار آسیب دیدگی شد ، شما می توانید با استفاده از برچسسب تعمیرات ، آن را تعمیر کرده و مجددا استفاده کنید . استخر بادی فوق دارای ابعاد دقیق 2 متر در 195 سانتی متر می باشد و ارتفاعی 47 سانتی متری دارد . اگر بخواهید این استخر را برای کودکان تهیه کنید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم که آن را برای سنین بالای 4 سال انتخاب نمایید .

نام محصول : استخر بادی 5 ضلعی کودک جیلانگ کد محصول : jilong 17222 استخر بادی 5 ضلعی کودک جیلانگ از نمونه استخر های بادی جدید با طراحی کاملا مدرن و شیک می باشد که شرکت بزرگ jilong طراحی آن را انجام داده و تولید کرده است . استخر های بادی محصولاتی بادی و بسیار سبک هستند که با باد کردن مخازن ، راه اندازی شده و می توانند حجم زیادی از آب را در داخل خود نگه دارد .

استخر های بادی تنها برای کودکان طراحی نشده اند و چه بسا مدل های بزرگتری از آنها توسط شرکت های بزرگ مانند جیلانگ تولید شده اند که برای استفاده بزرگسالان مناسب می باشد . استخر بادی 5 ضلعی کودک جیلانگ نیز یکی از استخر های بادی طراحی شده برای تمامی سنین است که می تواند با قطر دو متری خود ، مساحت بزرگی را در اختیار شما قرار دهد . در ادامه مطلب با نقد و بررسی محصول همراه ما باشید .

تولید و ساخت نحوه تولید و ساخت استخر های بادی شباهت ها و تفاوت هایی با یکدیگر دارد که تفاوت های آن باعث تمایز و تنوع استخر های بادی شده است . این استخر بادی به دلیل ساختار پنج ضلعی که دارد با نام استخر بادی 5 ضلعی کودک جیلانگ شناخته می شود ، جیلانگ سعی کرده تا با این نوع اشکال هندسی ، استخر های بادی را از فرم قدیمی خود یعنی استخر های گرد خارج کند و شکل مدرن تر و زیبا تری به استخر ببخشد . دیواره های کناری استخر بادی فوق در واقع از دو حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است ، تا استخر ساختار یک لایه نداشته باشد ، چرا که ساختار چند لایه مقاومت و استقامت بهتری در برابر وزن آب دارد .

همچنین جیلانگ بدنه کناری استخر را از مواد شفاف ساخته است که به رنگ آبی می باشد ، تا با پر کردن استخر با آب ، ظاهری بسیار زیبا تر داشته باشد . در قسمت کف استخر دریچه تخلیه آب قرار گرفته است تا شما بتوانید ظرفیت 447 لیتری استخر را به سرعت خالی کنید . جنس استخر بادی جیلانگ برای ساخت استخر بادی 5 ضلعی کودک فوق از جنس عالی pvc استفاده کرده است ، اما شاید این سوال پیش بیاید که بدنه این استخر رنگ و شفافیت متفاوتی دارد ، آیا تمامی قسمت های استخر از پی وی سی ساخته شده است ؟ لازم به ذکر است که pvc انواع مختلف دارد ، پی وی سی های خشک و منعطف از نمونه های مختلف pvc می باشد که نمونه منعطف آن برای ساخت محصولات بادی بسیار کاربرد دارد ، همچنین اینگونه از پی وی سی ها می تواند رنگی و یا شفاف باشد . این استخر بادی نیز از بدنه تماما pvc ساخته شده است ، به طوریکه قسمت عمودی آن از پی وی سی شفاف و سطوح افقی آن کدر و رنگی می باشد .

این اجناس در برابر رطوبت و اشعه های مضر خورشیدی مقاوم است و طول عمر بالایی دارد ، اما در برابر اجسام تیز آسیب پذیر است . راه اندازی استخر بادی راه اندازی استخر بادی به مانند تمامی استخر ها و محصولات بادی ، با استفاده از دریچه های هوا صورت می گیرد ، برخی از مردم برای راه اندازی استخر های بادی خود از طریق دهان کمک میگیرند ، اما لازم است بدانید که برای راه اندازی این استخر بادی ، شاید اینکار خوب نباشد چرا که محافظ آن زیاد بوده و نیاز است برای راه اندازی سریع تر و راحت تر از پمپ باد استفاده کنید .پمپ های باد دستی بهترین گزینه می باشند چرا که قدرت کم تری نسبت به پمپ های باد برقی دارند و آسیبی به استخر وارد نخواهند کرد . نکات مهم و تعمیرات استخر بادی استخر های بادی نیازمند مراقبت و نگهداری صحیح هستند تا به آن ها آسیبی وارد نشود ، چرا که بدنه آن ها از لایه های نازک ساخته شده است ، بنابراین توصیه می شود از لباس های سگک دار ، دکمه دار فلزی و ... در هنگام استفاده از استخر اجتناب کنید .

برای مراقبت بهتر می توانید از زیرانداز های ابری ، پارچه ای و ... استفاده کنید . در صورتی که استخر بادی شما سوراخ شد نگران نباشید چرا که سوراخ شدگی ها قابلیت تعمیر دارند . شما می توانید با تهیه بسته های تعمیراتی مخصوص استخر که فروشگاه اینتکس نیز آن را در فروشگاه موجود دارد ، استخر بادی خود را پنچرگیری کنید . شما همچنین می توانید استخر خود را جهت تعمیر به دفتر فروشگاه آورده و تحویل دهید یا آن را ارسال کنید تا نمایندگی اینتکس روند تعمیر استخر شما را انجام دهد .

نوعخانگی
ظرفیت 447 لیتر
طول 200 سانتی متر
عرض 195 سانتی متر
ارتفاع 47 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل شفاف
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای بدنه دو لایه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 3 سال
قابل استفاده برای سنین بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...