استخر بادی 6 ضلعی خانواده

intex 57479

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی 6 ضلعی خانواده در واقع بزرگترین نوع استخر های بادی 6 ضلعی بوده که تولید شده برای استفاده تمام سنین از شرکت اینتکس می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش طرح چرم بوده و از دیواره های شفاف با طرح موجودات دریایی بهره مند است. این استخر از ظرفیت آب 60 درصدی برخوردار بوده که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تفریحات آبی تابستانی خانوادگی باشد. همچنین این محصول از سه محفظه مخصوص باد و یک دریچه مخصوص تخلیه آب برخوردار بوده که از ویژگی های این کالا خواهد بود.

طراحی که این استخر بادی شش ضلعی خانواده دارد، آن را بسیار شبیه به حوض های قدیمی در حیاط خانه ها کرده است . از آنجایی که بزرگسالان علاقه زیادی به این نوع حوض و استخر ها دارند ، شرکت اینتکس آن را به این صورت طراحی و تولید کرده است . پی وی سی که برای ساخت استخر بادی خانواده استفاده شده است، از ضخامت بالا و بسیار خوبی برخوردار است، در ضمن این لایه به دلیل اینکه از مواد لاستیکی طبیعی ساخته شده به هیچ عنوان آسیب های پوستی برای بدن نخواهد داشت و همچنین ضد آب بودن این لایه ها می تواند طول عمر بالایی را به استخر بادی ببخشد . به همین دلیل است که بسیاری از استخر های بادی موجود در بازار به خصوص تولیدات برند اینتکس از همین جنس بوده و شما نیز می توانید با اطمینان خاطر آن را خریداری کنید . 

قطر استخر بادی شش ضلعی خانواده 305 سانتی متر است که ابعادی بزرگ برای استخر محسوب شده و به همین دلیل است که افراد بزرگسال می توانند از استخر بادی استفاده کنند. این استخر به خوبی می تواند برای دو یا سه فرد بزرگسال قابل استفاده باشد . ارتفاع استخر نیز زیاد بوده و شما عمقی 64 سانتی متری را می توانید از استخر خانواده انتظار داشته باشید . به واسطه بزرگ بودن استخر بادی وزن آن نیز زیاد بوده و به 12 کیلوگرم می رسد . لایه های ضخیمی که برای استخر بادی سایز بزرگ خانوادگی استفاده شده است ، باعث افزایش نسبی وزن استخر شده است . وجود لایه های ضخیم برای ساخت استخر بادی شش ضلعی با ابعاد گفته شده ضروری خواهد بود ، چرا که این استخر بایستی وزن 1672 لیتر اب را به خوبی تحمل نماید . پس می بینیم که شرکت اینتکس کاملا به موارد مهم استخر بادی توجه دارد.

شرکت اینتکس از تولید کنندگان برتر دز زمینه ی محصولات بادی بوده و محصولات این شرکت از بهترین مواد اولیه ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد . محصولات این شرکت را می توان یکی از بهترین محصولات داخل بازار معرفی نمود و اکثر این محصولات کیفیت نسبتا بالاتری نسبت به شرکت های دیگر دارند . در ادامه به توضیح درباره استخر بادی 6 ضلعی اینتکس خواهیم پرداخت با ما همراه باشید . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر همانند استخر های لوکس شرکت اینتکس می باشد و نسبت به قیمت پایین خود یک محصول ایده آل می باشد .طراحی  این استخر به صورت 6 ضلعی و این طراحی ساخت از ویژگی ها و برتری های این محصول محسوب می شود که این محصول را به یک محصول ویژه تبدیل نموده است و در هر مکانی ، حتی محل های کوچک می توان از آن استفاده نمود . رنگ آمیزی استفاده شده در این استخر به گونه ای می باشد که در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . این استخر از دو رنگ آبی و سفید تشکیل شده است و همچنین در قسمت بیرون و داخل آن نیز از طرح موجودات دریایی و ماهی استفاده شده است که زیبایی این محصول را دوچندان نموده است . لبه و کف سفید این محصول نیز به جذابست و زیبایی این محصول افزوده است . 

جنس بدنه 

بدنه ی این محصول از پی وی سی بوده و دارای استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . بخش زیرین این محصول از جنس پی وی سی دولایه می باشد و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد . بخش کناری این استخر نیز از جنس پی وی سی شفاف و طرح دارمی باشد که زیبایی خاصی را به استخر بخشیده است . همچنین بدنه ی این محصول نیز از پی وی سی طرح چرم می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی در محصولات بادی این می باشد که پی وی سی در عین زیبایی و استحکام ، قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی می توان از آن استفاده کرد . به سبب استفاده از پی وی سی دولایه این استخر دارای استحکام بالایی در برابر فشار و وزن بالا بوده و می توان به عنوان استخر خانواده نیز از این محصول استفاده نمود . 

 

ابعاد و ظرفیت

این استخر بادی 6 ضلعی خانواده دارای 305 سانتی متر قطر و 64 سانتی متر ارتفاع می باشد که به سبب این اندازه ظرفیت مناسبی نیز داشته و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود و به عنوان یم استخر بزرگ تلقی می شود . ظرفیت این استخر 1672 لیتر می باشد که در زمان کمی می توان آن را پر نمود و استفاده کرد . زمان خالی نمودن این استخر نیز به سبب دریچه ی مخصوص بسیار سریع می باشد . وزن 12 کیلوگرمی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید آن را به هر مکانی انتقال دهید و از آن استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از قرار دادن بر روی سطحی صاف نسبت به اتصال پمپ باد به آن اقدام کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید به کمک فشار دادن استخر از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . البته باید توجه داشته باشید که باد کردن زیاد محصول ممکن است برای استخر مشکل ساز شود . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد اشیاء تیز با آن جلوگیری کنید زیرا ممکن است موجب سوراخ شدن آن شود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کنید و از ان استفاده کنید . 

جمع بندی

استخر شش ضلعی خانواده محصولی با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که دارای کیفیت بالایی بوده و از محصولات پرطرفدار این شرکت محسوب می شود . این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و در صورت وجود مشکل می توانید کالا را به شرکت بازگردانید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید .

 نوع 6 ضلعی
 قطر 305 سانتي متر
 ارتفاع 64 سانتي متر
 ظرفیت 1672 لیتر
 وزن 12 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف و طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای دیواره های شفاف و طرح دار
 مناسب تمام سنین
 دارای دریچه بزرگ برای آب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...