استخر بادی رنگارنگ bestway

bestway 51029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی bestway سه لایه کودک محصولی جدید از شرکت بست وی برای سنین کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم و شفاف می باشد. این کالا دارای طراحی گرد و رنگبندی داخلی زیبایی بوده که نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده می شود. محصولی با ابعاد و ظرفیت آب بالا که محلی مناسب برای تفریحات آبی فرزندان شما خواهد بود. این استخر دارای وزن بسیار مناسب و انعطاف پذیری بالا در زمان تا شدن بوده که حمل این کالا را آسوده می کند. قسمت کف این استخر به صورت دولایه طراحی شده و یک دریچه تخلیه آب در آن قرار داده شده است. از دیگر ویژگی های این محصول مقاوم بودن بوده در برابر دمای مختلف آب و شرایط جوی می باشد.

استخر بادی bestway سه لایه از سری محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه برند محبوب بست وی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . این محصول دارای رنگ بندی زیبا و شیک می باشد که در کنار ساختار سه لایه ای که دارد از از جذابیت بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب کند . جنس رویه این محصول از پی وی سی شفاف می باشد که که از بیرون استخر بادی داخل آن نیز معلوم بوده و فضای خوبی را برای شما رقم می زند . رده ی سنی استفاده از این محصول برای کودکان بالای 3 سال می باشد .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این استخر بادی توسط ساختار سه لایه ای انجام شده است که بر کیفیت و زیبایی آن افزوده است و همچنین شفافیت جنس رویه این استخر بادی باعث به وجود آمدن نمای زیبایی از استخر شده است . اندازه ی این استخر بادی به گونه ای می باشد که آن را علاوه بر استخر بادی کودک متناسب برای استفاده به عنوان استخر توپ نیز کرده است و می توانید با یک تیر چند نشان زده و با خرید این محصول از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید . در قسمت کف آن یک دریچه ی تخلیه آب نیز تعبیه شده است که به هنگام تخلیه آب کمک شایانی به شما می کند . این محصول دارای رنگبندی زیبا و جذابی می باشد که می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند های مطرح حصولات بادی در ایران می باشد خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استخر بادی کودک از پی وی سی می باشد که از جنس های رایج محصولات بادی می باشد و علت استفاده از این جنس در محصولات بادی مقاومت و کیفیت بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد . در بدنه ی این استخر از پی وی سی شفاف و همچنین در کف استخر از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که کیفیت و مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه دو چندان کرده است . ضخامت استفاده شده در این محصول 0.28 میلی متر می باشد که نشان از کیفیت بالای آن در دسته بندی محصولات بادی کودک دارد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر بادی کودک شامل استانداردهایی نیز می باشد که این محصول از استانداردها پیروی کرده و فضای خوبی را برای کودک شما فراهم می کند . استخر بادی کودک سه لایه بست وی دارای ابعاد (قطر : 196 سانتی متر و ارتفاع : 53 سانتی متر ) می باشد . وزن استخر بادی 3 کیلوگرم می باشد که وزن بسیار مطلوبی به حساب می آید و به راحتی می توانید آن را همراه با خودتان حمل کنید از همین رو گزینه ی بسیار مناسبی برای سفر های شما عزیزان به حساب می آید . اما خصوصیت دیگری که در استخر های بادی به آن ها توجه می شود ظرفیت آب گیری آن می باشد که این محصول ظرفیت جاگیری آب تا 400 لیتر را دارد که نشان از حجم و کیفیت بالای محصول می باشد .

راه اندازی و مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به راحتی امکان پذیر می باشد و فقط کافیست محصول را بر روی سطحی صاف و بدون اجسام تیز قرار داده و نازل باد را بر روی محفظه ی باد محصول فیکس کرده و شروع به باد کردن آن کنید . این محصول توسط پمپ های باد 220 ولت در کمتر از 1 دقیقه باد می شود . برای مراقبت و نگهداری از محصولات بادی از برخورد هرگونه اجسام تیز به آن ها جدا خورداری کنید زیرا این محصولات در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند . همچنین آن را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن آن خودداری کنید زیرا طول عمر محصول را کاهش می دهد .

جمع بندی :

استخر بادی سه لایه جدید بست وی از جنس پی وی سی شفاف می باشد که رنگبندی زیبا و جذابی برخوردار می باشد و در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است . این محصول مناسب برای رده ی سنی بالای 3 سال می باشد و با توجه به وزن کمی که دارد گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده در سفر به شمار می آید . به همراه این محصول گارانتی سلامت فیزیکی و اصالت کالا فروشگاه اینترنتی اینتکس وجود دارد که خیال شما را از این مورد راحت کرده و می توانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 400 لیتر
قطر 196 سانتی متر
ارتفاع 53  سانتی متر
وزن 3 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 3 سال
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی bestway از استخر های بسیار زیبا و دوست داشتنی برند بست وی می باشد که در نام محصول نیز نام برند تولیدی آن ثبت شده است . این برند یکی از بهترین برند های تولید کننده استخر بادی در دنیا می باشد که همواره نام آن در کنار برند اینتکس نمایان می شود . این استخر بادی طراحی به صورت گرد دارد و از آن جا که وزن محصول کم است و راه اندازی ساده ای دارد ، بسیار مناسب برای تفریحات آبی کودکان در روز های گرم تابستانی بوده و شما می توانید آن را سریع تر راه اندازی کنید تا کودکان به آب تنی و آب بازی بپردازند . لازم به ذکر است که این استخر های بادی تنها برای پر شدن به واسطه آب کاربرد ندارند و شما می توانید برای پر کردن استخر بادی از توپ های رنگی استفاده کنید . 

استخر توپ بسیار محیطی دوست داشتنی را برای بازی کودکان ایجاد خواهد کرد و آن ها حتی می توانند از استخر بادی در خانه استفاده کنند ، برای اینکه با توپ پر شده است و قرار نیست جایی خیس شود . برای همین حتی در فصول سرد سال نیز می توان از استخر بادی بست وی استفاده کرد . ظاهر استخر بادی بسیار زیباست و لایه های رنگی برای ساخت آن استفاده شده است . اگرچه برخی از قسمت های استخر به خصوص قسمت دیواره های آن به صورت شفاف است . این شفافیت زیبایی استخر را بیشتر کرده است . این محصول تنها از لایه های شفاف ساخته شده است و این بدان معنا نیست که استخر بادی آسیب پذیر است . برای اینکه ضخامت بخش های شفاف این استخر بادی نیز بسیار زیاد است و به خوبی می تواند در برابر فشار و ضربه ها مقاوم باشد .

نکته دیگری که باعث شده است تا این استخر بادی بسیار زیبا باشد ، نوع طراحی خاص شرکت بست وی می باشد ، چرا که از لایه های رنگی مانند رنگ های ابی ، صورتی و زرد در لایه های مختلف استخر استفاده شده است که زیبایی ظاهری بسیار خوبی به محصول بخشیده است و موجب شده است تا این محصول در چشم کودکان بسیار زیبا و خاص باشد. برای هر یک از لایه های این استخر یک دریچه باد قرار داده شده است . زیرا این محصول به صورت لایه لایه ساخته شده است و دوام بالایی را خواهد داشت . بنابراین به خوبی می تواند وزن بالای آب را که تقریبا 400 لیتر است را به خوبی تحمل کند و از آسیب دیدن آن جلوگیری نماید . این استخر بادی دارای قطر نزدیک به دو متر است و برای همین شاید بزرگسالان نیز بتوانند از آن برای تفریحات آبی خود استفاده کنند . 

در بخش توضیحات اشاره شد که این استخر های بادی قابلیت تعمیر دارند و اگر بدنه استخر بادی با مشکل مواجه شد ، شما می توانید از برچسب تعمیرات برای تعمیر کردن استخر بادی استفاده کنید . برچسب های تعمیراتی بسیار مقاوم هستند و به بهترین شکل ممکن می توانند بدنه استخر را تعمیر کنند و اجازه خروج باد را از داخل بدنه استخر ندهند تا شما بتوانید دوباره از استخر بادی استفاده کنید . این برچسب ها را می توانید در تعداد بیشتری از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . معمولا استخر های بادی شرکت بست وی دارای مقداری برچسب تعمیرات هستند که از همان مقدار می توانید برای تعمیرات استفاده کنید . توصیه مهم این است که در خرید استخر بادی حتما به رده سنی این محصولات بادی توجه داشته باشید و استخر هایی را خریداری کنید که متناسب با رده سنی آن ها باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استخر بادی بست وی می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...