استخر بادی intex

intex 57453

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی intex با طول : 297 سانتيمتر عرض: 193 سانتيمتر عمق بدون سایبان : 40 سانتيمتر ارتفاع کل محصول 135 سانتی متر- توضيحات محصول - دارای دو محفظه هوای جداگانه - دريچه تخليه - ظرفيت آب (60%)؛ 1400 لیتر- بسته مخصوص تعميرات. پمپ مخصوص باد. آبشار . رنگین کمان. سرسره . از استخر های بادی میتوان در داخل منزل و حیاط برای تفریح وسرگرمی کودکان استفاده کرد.

استخر بادی دو قسمتی اینتکس محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم ضد آب برای کودکان زیر 8 سال. محصولی با رنگبندی بدنه بسیار شاد و جذاب که علاوه بر آن از چند وسیله بازی نیز به صورت مجزا مانند توپ و حلقه و همچنین سرخود بهره می برد. این استخر یک قسمت گرد داشته و در قسمت بزرگتر نیز یک سرسره بادی قرار گرفته است.

این مدل از استخر های بادی به واسطه اینکه ویژگی های بسیار عالی دارد ، بسیار پر فروش است و سال هاست که فروشگاه تهران اینتکس نیز آن را موجود می کند تا مشتریان عزیز بتوانند خرید های خود را به خوبی انجام دهند . این استخر بادی به شکل های مختلف ساخته شده است ، به طور مثال این استخر بادی تشکیل شده از دو استخر است که فضای خوبی را برای کودکان خواهد داشت تا آن ها آزاد تر از استخر استفاده کنند . همچنین اگر کودکان در تعداد بیشتری باشند باز هم می توانند از استخر بادی استفاده کنند . به طور ایده آل ، دو یا سه کودک می توانند بسیار راحت از استخر بادی استفاده کنید . این استخر بادی شکلی جذاب و دوست داشتنی دارد که رنگبندی های مختلف استفاده شده در آن ، جذاب تر از همیشه کرده است . 

سرسره بادی که برای این استخر بادی در نظر گرفته شده است ، کیفیتی فوق العاده دارد ، برای اینکه می تواند وزن بالا را تحمل کند ، حتی اگر کودکان با ضربه زیاد به آن برخورد داشته باشند ، مشکلی برای سرسره بادی به وجود نخواهد آمد . این سرسره بادی قابل جدا شدن از بدنه استخر بادی است ، برای همین شما می توانید برای داشتن فضای بیشتر ، سرسره بادی را باز کنید تا فضای بیشتری برای استراحت کردن داشته باشند . این استخر بادی ، ایمن سازی شده است ، برای همین مشکلی برای کودکان به وجود نخواهد آمد . اگر ضربه و برخوردی که کودکان با کف استخر یا بدنه آن داشته باشند ، مشکلی برای استخر به وجود نخواهد آمد . در ضمن این استخر بادی سرسره ای دارد که در برابر افتادن محافظت خواهد کرد . 

استخر بادی کودک دیگر از نوع خسته کننده دیرینه خود فاصله گرفته و در اشکال متنوعی تولید شده است. این دسته از محصولات اکنون به مجموعه ای از بازی های متوع با استفاده از آب می باشد که لذت بسیاری را برای کودکان فراهم می کند. اکنون دیگر یک استخر بادی محدود به بازی یک یا دو کودک نمی شود و می تواند تعداد زیادی از کودکان را در یک زمان به طور کامل سرگرم کند که در کمتر محصولی یافت می شود. به علاوه با افزایش روز افزون ابزار های دیجیتالی، استخر های بادی می توانند راه خوبی برای فاصله گرفتن دائمی کودکان از آنها باشد که با هزینه بسیار کمی صورت می پذیرد. در این بخش قصد داریم تا توضیحات کامل از استخر بادی 57453 را که یکی از استخر های بادی مدرن می باشد و تمامی موارد و ویژگی های بالا را در خود دارد تحت عنوان "نقد و بررسی" منتشر کنیم تا اطلاعات شما عزیزان برای خرید افزایش یابد. پس با ما در ادامه همراه باشید.

طراحی

ظاهر این استخر نه حالت مربعی یا مستطیلی دارد و نه دایره ای یا بیضی شکل، بلکه به صورت ترکیبی از یک بیضی و دایره بزرگ ساخته شده است که در میانه ها به یکدیگر اتصال پیدا کرده اند در میان این دو دایره یک سرسره استاندارد و کوچک قرار داده شده و ابزار های دیگری نیز که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد قرار دارد. همانطور که گفتیم این استخر از دو قسمت اصلی ساخته شده که قسمت پشتی عمق بیشتری دارد و پس از پر شدن آب آن با استفاده از سرسره میانی به استخر پایینی با عمق کمتر می ریزد. در اطراف استخر عمیق چند قطعه بادی ثابت وجود دارند که برای زیبایی و تنوع می باشند. بخش بالایی نیز یک رنگین کمان بادی داشته که فوق العاده زیبا می باشد و در دل خود یک انتقال دهنده آب قرار داده تا یک فواره آب میهمان تفریحات آبی کودکتان باشد. بر روی دو لبه پایینی این رنگین کمان نیز دارای چهار قسمت برای قرار دادن حلقه های بازی درون بسته بندی می باشد. استخر پایینی و کم عمق کمی خلوت طراحی شده و تنها در دو طرف آن سر سره هایی برای عبور دادن توپ از بالا تا به آب افتادن آن قرار دارد این ایده تقریبا مشابه آنچه در سالن بولینگ رخ می دهد بوده با این تفاوت که در اینجا تمامی تجهیزات بادی می باشند و گستردگی آن نیز در سطح کمتری برای کودکان تدارک دیده شده است. 

جنس بدنه و کیفیت

این استخر بادی همانند اغلب استخر های بادی ساخته شده توسط اینتکس از کیفت بالایی برخوردار است، بدنه آن به صورت کامل از PVC ساخته شده و در برخی قسمت ها نیز از نوع دو لایه آن استفاده شده است که در مقابل ضربه از خود مقاومت نشان می دهد. در میان تمامی قسمت ها لایه های باد شو کناری از ضخامت بیشتری برخوردارند و طول عمر به نسبت بالایی نیز دارند که استفاده آنها را در شرایط متنوعی از قبیل حیاط منزل، ویلا و یا مسافرت میسر می کند.

بسته بندی

استخر های بادی کوچک معمولا در بسته بندی نایلونی کوچک قرار گرفته و مناسب هدیه دادن نمی باشند اما استخر بادی 57453 به همراه تمامی لوازم جانبی آن در یک جعبه فوق العاده شیک قرار گرفته و ابعاد آن نیز برای حمل استاندارد می بااشد تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. بسته بندی اصلی آین محصولات را می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید.

کاربرد ها

برای استخر های بادی پیشین تنها آبتنی و آب بازی را می توانستیم به عنوان ابزاری برای بازی قلمداد کنیم اما اکنون استخر بادی 57453 یک مجموعه بازی است که تحت عنوان عنوان استخر بادی به بازار عرضه شده است. این کالا ابزاری برای بازی چند کودک به صورت همزمان می باشد و باعث می شود که در مدت زمان طولاتی کودکان از موبایل، تبلت و سایر ابزار های دیجیتالی فاصله گرفته و به تفریحات سالم تابستانی برسند. به علاوه استخر های بادی کاملا بی خطر هستند، وجود بخش های کناری نرم و راحت باعث شده که کودکان به صورت کامل از ضربات مصون بمانند. 

از کاربرد های دیگر این استخر بادی می توان به پرتابل بودن آن اشاره کرد. این محصول را می توانید در مسافرت و یا در منزل استفاده کرده و سپس از آن با خالی کردن باد استخر آن را حمل کنید. کرده و منتقل کنید. و در محل مورد نظرتان دوباره نصب کنید. لازم به ذکر است که این استخر بدون وجود آب به عنوان ابزاری فوق العاده و همانند قلعه های بادی برای کودکان می باشد که قابلیت استفاده در درون منزل را نیز دارا می باشد.

روش نصب

  1. برای نصب این استخر بادی مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.
  2. ابتدا استخر را با احتیاط کامل از سوراخ شده از بسته بندی آن خارج کنی
  3. محلی که قرار است استخر در آنجا نصب شود را مشخص کرده و از اشیائ تیز پاکسازی کنید
  4. استخر را در محل مورد نظر پهن کنید.
  5. با یافتن دریچه های خروجی باد شروع به باد کردن استخر کنید
  6. شلنگ آب را به قسمت مشخص شده در نیمه پشتی استخر متصل کنید تا استخر پر شود.

نوعخانگی
ظرفیت 1400 لیتر
طول 297 سانتی متر
عرض 193 سانتی متر
ارتفاع 135 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای سایه بان طرح رنگین کمان
 مناسب سنین زیر 8 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...