استخر تلقی کودک طرح دار اینتکس

intex 56451

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر تلقی کودک طرح دار اینتکس یکی دیگر از محصولاتی است که هم از نظر کیفیت و هم از نظر ظاهر زیبا توانسته تا نمره قبولی را دریافت کرده و با کیفیت فوق العاده ای که از خود به جای گذاشته است نیاز مشتریان را به بهترین شکل ممکن برطرف ساخته است. قطعا کیفیت این استخر به گونه ای است که به هیچ عنوان قابل مقایسه با محصولات بادی نخواهد بود زیرا این محصول به صورت تلقی طراحی و تولید شده و شما نیاز به پمپ باد و یا وسیله دیگری برای راه اندازی و باد کردن این محصول نخواهید داشت. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که طرح های زیبا و جذابی که بر روی این محصول قرار گرفته است باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید دست به انتخاب و خرید این محصول زده و یک کالای جذاب را در اختیار کودک خود قرار دهید. علاوه بر این ها وزن کمی که این محصول دارد باعث شده تا حمل و نقل آن نیز بسیار آسان شود. این محصول مناسب برای استفاده کودکان بالای 3 سال خواهد بود. با توجه به این توضیحات و با در نظر گرفتن جدول مشخصات این محصول حال شما می توانید خریدی آگاهانه را به ثبت برسانید.

استخر تلقی کودک طرح دار اینتکس هم یکی دیگر از تولیداتی است که قطعا می تواند یک گزینه مناسب برای خرید و ثبت سفارش به شمار رود. خرید یک استخر قطعا گزینه های متعددی را نیاز دارد تا شخص بتواند از میان این گزینه ها بهترین تصمیم و انتخاب را گرفته و دست به خرید یک محصول بزند. در همین رابطه نیز باید اشاره کنیم که این استخر هم از نظر کیفیت و هم از نظر ساختار قطعا می تواند یکی از بهترین انتخاب ها در میان استخر های موجود در بازار به شمار رود. با در نظر گرفتن این مقدمه حال پیشنهاد می کنیم که ادامه این مطلب را تا انتها دنبال نمایید...

شیوه طراحی و نوع ساخت محصول

در ارتباط با نوع ساخت این محصول قطعا می تواند صحبت های متعددی را انجام داد. شما می توانید مشاهده کنید که نوع ساخت این کالا به صورت گرد می باشد و این گرد بودن محصول باعث شده تا شما یک کالای ایده آل را در اختیار داشته باشید که قطعا فضای کامل این محصول در اختیار شما برای بازی و تفریح قرار خواهد داشت. این گرد بودن هم چنین مزایای دیگری را هم دارد به این صورت که شما می تواند دسترسی کاملی به تمام فضای داخلی این استخر داشته باشید.

دیگر خصوصیت مهمی که باید در ارتباط با این محصول عنوان کنیم بحث در خصوص بدنه اصلی این محصول است. این کالا دارای طرح و نقش بسیار جذابی در ناحیه بیرونی خود می باشد به این صورت که شما می توانید انواع نمونه های انیمیشنی و هم چنین ساختار جزیره و دیگر موارد را هم به صورت کامل بر روی این محصول مشاهده کنید که قطعا از خصوصیات خوب بخش بیرونی و طراحی این محصول به شمار خواهد رفت و در روحیه کودک هم اثر مثبتی دارد. ساختار مات بیرونی این ناحیه هم یکی دیگر از خصوصیاتی است که در بحث طراحی این استخر باید به آن اشاره داشته باشیم.

بخش های داخلی این محصول نظیر کف این استخر و همین طور دیواره های این محصول نیز به صورت ساده شکل گرفته است که این مسئله هم یکی دیگر از مواردی است که در بحث نوع ساخت و طراحی این محصول باید عنوان کنیم.

ابعاد و اندازه های محصول

دیگر مسئله مهم در هنگام انتخاب و خرید این محصول بحث در خصوص ابعاد این کالا می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که قطر این استخر 152 سانتی متر می باشد که قطعا نسبت به استخر های کودک دیگر که در بازار موجود می باشد یک ابعاد استاندارد و ایده آل را دارا خواهد بود. هم چنین از نظر ارتفاع هم باید اشاره داشته باشیم که ارتفاع این استخر تا لبه بالایی این کالا 25 سانتی متر می باشد. این مقدار ارتفاع نیز نشان از این دارد که شما می توانید برای کودکان خود با خیال راحت از این استخر استفاده کرده و نگران غرق شدن و خطرات احتمالی دیگر به هیچ عنوان نباشید.

دیگر نکته مهم نیز در خصوص این کالا ظرفیت آب این محصول است. شما می توانید مشاهده کنید که بخش داخلی این استخر می تواند تا 443 لیتر آب را به طور کامل درون خود جای دهد که مسئله مهمی خواهد بود. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که از نظر ضخامت نیز این محصول دارای بدنه ای با ضخامت 0.5 میلی متر می باشد. وزن این استخر نیز 1.5 کیلو گرم می باشد که با در نظر گرفتن تمامی این موارد می توان نتیجه گیری کرد که این محصول استخری مناسب برای بازی و تفریح کودکان سنین 3 تا 7 سال خواهد بود.

نوع راه اندازی و استفاده از محصول

با توجه به توضیحات موجود در بخش های قبل قطعا با خصوصیات این محصول به صورت کامل آشنا شدید. حال باید اشاره داشته باشیم که این محصول را شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن از داخل بسته بندی خارج کرده و تنها با پر کردن آب درون این محصول اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول کنید. هم چنین شما دیگر نیاز به تهیه پمپ باد و یا دیگر وسایل برای استفاده و راه اندازی این محصول ندارید. با توجه به این خصوصیات پیشنهاد می کنیم این استخر تلقی با کیفیت را از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 443 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 1.5 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک تلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها استفاده از طراحی بسیار زیبا
 مناسب کودکان بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...