استخر توپ بادی طرح ماشین مسابقه ای

bestway 93404

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی طرح ماشین مسابقه ای یکی از بهترین استخر های بادی می باشد که توسط شرکت چینی با طراحی و ساختار مناسب طراحی و تولید شده است. این استخر بادی دارای دیوار هایی ساخته شده از جنس وینیل می باشد و کیفیت و ساختار آن کاملا مناسب و استاندارد است. از این رو می توان آن را در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار داد که از این شرایط می تواند، مسافرت ها و یا درون منزل باشد و با توجه به حجم بسته بندی کوچک و وزن کم این محصول حمل آن بسیار ساده است. ساختار ظاهری این شناور استخر زیباست. تمامی قسمت های بدنه آن از لایه های قرمز رنگ ساخته شده است و قسمت داخلی آن نیز زرد رنگ است. همچنین در قسمت جلویی آن یک فرمان پلاستیکی قرار داده شده که در قسمت میانی آن بوق پلاستیکی نصب شده است که صدای استاندارد و مناسبی نیز به همراه دارد. با توجه به ساختار کمی خشن این محصول می توان طراحی آن را بیشتر مناسب کودکان پسر دانست. در بسته بندی این محصول ۱۵ عدد توپ استاندارد و بدون پلیسه قرار داده شده است که بخش کمی از بدنه را پر خواهد کرد و در صورت تمایل به داشتن یک استخر توپ کامل بهتر است از بسته های توپ ۱۰۰ تایی اینتکس و بست وی خریداری کنید.

اگرچه به این استخر بادی، استخر بادی توپ گفته می شود، ولی توجه داشته باشید که می توان از آن به عنوان استخر آب استفاده نمود. به طور کلی از تمامی استخر های بادی می توان به صورت استخر توپ استفاده کرد ، فقط نیاز است که با تهیه و خرید توپ های رنگی ، استخر بادی را با این توپ ها پر کنید . ولی تفاوتی که میان استخر توپ بادی طرح ماشین مسابقه ای با سایر استخر ها وجود دارد این است که در کنار استخر ماشین مسابقه ای توپ های رنگی وجود دارد و نیازی به خرید دوباره آن نخواهد بود . کودکان می توانند در تمامی فصول از این استخر برای بازی استفاده کنند، حتی زمانی که هوا سرد و زمستانی است، استخر را در خانه و بر روی فرش راه اندازی کنید تا کودکان مشغول بازی و تفریح شوند . وزن استخر بادی در حدود 2.5 کیلوگرم می باشد و وزن چندان سنگینی برای استخر بادی محسوب نشده تا شما بتوانید به راحتی استخر را جابجا کرده و حتی از محصول نگهداری کنید . 

استخر توپ بادی طرح ماشین مسابقه ای از نظر ابعادی نسبتا کوچک است ، زیرا طول آن 135 سانتی متر و عرض استخر 99 سانتی متر با ارتفاع 43 سانتی متری می باشد . اما از آنجایی که شبیه به ماشین مسابقه ای طراحی شده است، محفظه های باد شونده بزرگی را دارد ، بهتر است که از پمپ باد برای راه اندازی استخر بادی استفاده کنید . این پمپ ها قابل خرید از فروشگاه اینتکس بوده و می توانید هر مدلی را از جمله برقی یا دستی خریداری کرده و از آن استفاده کنید . فروشگاه اینتکس به شما استفاده از پمپ باد دستی را برای راه اندازی استخر توپ بادی طرح ماشین مسابقه ای بست وی پیشنهاد می کند .

استخر توپ بادی طرح ماشین مسابقه ای

استخر بادی طرح ماشین مسابقه ای از سری محصولات بادی حوزه ی کودک و نوجوان می باشد که توسط برند بست وی روانه ی بازاز های جهانی شده است و مورد توجه بسیاری از هواداران استخر های بادی کودک قرار گرفته است . این محصول دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که دارای ضخامت بالایی است و کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد . به همراه این محصول 15 عدد توپ بازی کودکانه نیز وجود دارد که می تواند توجه کودک شما را به خوبی به خود جلب کند . در ادامه همراه ما باشید که به نقد و بررسی این محصول می پردازیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

در طراحی این محصول تلاش شده است تا نیاز های کودکانه درون این محصول تعبیه شود تا به خوبی بتواند موجبات شادی و تفریح کودک شما را فراهم کند . همچنین طراحی این محصول مانند ماشین جنگی می باشد که با توجه به شکل ظاهری که دارد می تواند مناسب سلیقه ی کودکان پسر باشد . در جلوی این محصول یک فرمان وجود دارد که کودک می تواند توسط آن تعادل خود را حفظ کند و همچنین در وسط این فرمان بوق دستی وجود دارد که می تواند به خوبی توجه کودک را به خود جلب کند . 

جنس بدنه :

جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی می باشد که یکی از جنس های رایج استفاده شده در محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده ی رایج مقاومت و کیفیت بالای آن در برابر فشار و ضربه است که از خود نشان می دهد و امروزه توسط برترین کمپانی های تولید محصولات بادی از آن استفاده می شود که خیال استفاده کنندگان از محصولات بادی را راحت کرده است . همچنین در قسمت نشیمنگاه این محصول از پی وی سی دولایه استفاده شده است که قابلیت تحمل وزن را توسط این محصول بالاتر برده است و به خوبی می تواند وزن کودک را تحمل کند .

ابعاد و وزن :

ابعاد این محصول کاملا استاندارد با سنین کودک می باشد که می تواند مورد استفاده ی بیش از یک کودک نیز قرار بگیرد و می توانید با خرید این محصول با یک تیر دو نشان بزنید . ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 135 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) می باشد که فضای خوبی را برای کودک شما فراهم می کند . همچنین از دیگر ویژگی های محصولات بادی وزن آن ها می باشد که قابلیت حمل و همراه داشتن این محصولات را تعیین می کند ، وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد 2.5 کیلوگرم می باشد که نشان از وزن کم این محصول دارد . با توجه به عمق خوبی که این استخر توپ دارد می توان از آن به عنوان استخر آب کودک نیز استفاده کرد و با یک تیر دو نشان زد . 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به راحتی و توسط پمپ های باد دستی و اتوماتیک نیز امکان پذیر می باشد . این محصول توسط پمپ های باد 220 ولت نیز در مدت زمان کمتر از 3 دقیقه قابل راه اندازی می باشد ، فقط در هنگام باد کردن این محصول آن را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن ن نیز جلوگیری کنید زیرا طول عمر محصولات بادی را کاهش می دهد . از برخورد اجسام تیز و برنده به محصولات بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز کاملا بی دفاع و آسیب پذیر می باشند . 

جمع بندی :

استخر بادی توپ طرح ماشین مسابقه ای محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که درون آن نیاز های بازی و تفریح کودکانه به خوبی مورد توجه قرار گرفته است . این محصول از جنس پی وی سی طرح دار می باشد که به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب کند . استخر بادی توپ طرح ماشین مسابقه ای با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند های مطرح محصولات بادی در ایران می باشد موجود است که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگي، مسافرتی
سازنده بست وی
طول 135 سانتي متر
عرض 99 سانتي متر
ارتفاع کلی 43  سانتي متر
جنس رويه وینیل
طرح رویه طرح دار ماشین
جنس کف وینیل
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 2.5 کیلوگرم
 داراي توپ رنگی همراه
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...