استخر توپ کُره ای

8011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ کُره ای یکی از محصولاتی است که کودک شما با استفاده از ان می تواند به راحتی چندین ساعت یک تفریح مهیج و زیبا را در اختیار داشته باشد. در خصوص ویژگی های این محصول باید عنوان کنیم که این کالا دارای ساختار مربعی می باشد که لبه های ان به صورت گرد طراحی و تولید شده است. رنگ های شاد زرد ، آبی و قرمز تشکیل دهنده بدنه اصلی این محصول می باشد که باعث شده تا کودک در یک فضای رنگی و جذاب بتواند به بازی بپردازد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول دارای یک عدد درب ورود و خروج می باشد که به راحتی باز و بسته می شود. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول ساخت کشور کره بوده و از بدنه ای با جنس پلاستیک درجه یک تولید شده است که کودک شما بدون نگرانی می تواند در داخل این محصول به بازی بپردازد. هم چنین شما می توانید از این محصول به عنوان محل خواب کودک و یا محل قرار گیری وسایل و اسباب بازی های کودکتان هم در داخل منزل استفاده کنید که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. این استخر توپ هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس قابل خرید می باشد.

استخر توپ کُره ای

اسباب بازی ها و محصولات متنوعی این روز ها برای تفریح کودکان به بازار عرضه شده است که باعث شده تا خانواده ها یک محیط جذاب را در اختیار فرزندان خود قرار دهند. در همین راستا نیز یکی از جدید ترین محصولات عرضه شده به بازار استخر توپ کُره ای می باشد که یک وسیله بازی جذاب و زیبا بوده و قابلیت راه اندازی و استفاده از این محصول را در هر فضایی دارا خواهید بود. جزئیات این محصول را هم می توانید در این مقاله به صورت کامل دنبال نمایید...

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین بحث این مقاله به نوع طراحی و ساختار این کالا تعلق می گیرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره مندی از ساختار مربعی شکل تولید شده است. این ساختار سبب شده تا شما بتوانید با خیال راحت این محصول را در هر فضایی قرار داده و از ان استفاده کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که لبه های کناری این محصول به صورت گرد و جذاب طراحی و تولید شده است که باعث شده تا لبه های این محصول نیز هیچ گونه خطری نداشته باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا بهره مندی از چندین رنگ شاد در طراحی و تولید این محصول می باشد که رنگ های قرمز ، آبی و زرد شکل دهنده بدنه اصلی این محصول خواهد بود. هم چنین این محصول در تمامی نقاط دارای حفره هایی می باشد که باعث شده تا کودکان بتوانند با یک فضای یکدست همراه نبوده و خلاقیت را در تولید مشاهده کنند.

درب ورود و خروج

درب اصلی این محصول نیز در بخش جلویی ان قرار گرفته است. شما با استفاده از این درب ورود می توانید به سادگی کودک خود را در داخل این محصول هدایت نموده و او را در یک محیط شاد و تفریحی قرار دهید. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این درب متصل به بدنه اصلی بوده و به راحتی باز و بسته خواهد شد. هم چنین این درب محکم و مقاوم خواهد بود و به راحتی قطعا اسیب نمی بیند.

راه اندازی محصول

شما برای راه اندازی این محصول هم کار سختی نخواهید داشت. ساختار این کالا به صورت پازلی می باشد که شما تنها می بایست این قطعات را به هم متصل نموده و سعی کنید تا بدنه اصلی این استخر توپ را به صورت کامل راه اندازی نمایید. هم چنین این راه اندازی قطعا در مدت زمان کوتاهی هم انجام می شود که شما می توانید در هر زمان که قصد داشتید این محصول را هم مجدد جمع اوری نموده و کنار بگذارید.

ابعاد محصول

قطعا یکی دیگر از دغدغه های خانواده ها بحث ابعاد این محصول است که باید با دقت در این موضوع تصمیم به خرید یک محصول بگیرند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که طول و عرض این محصول همان طور که در بخش های ابتدایی این مقاله به ان اشاره شد دارای ابعاد یکسان 116 سانتی متر می باشد که ساختار مربعی این محصول را به صورت کامل شکل داده است. هم چنین بخش ارتفاع این محصول نیز 60 سانتی متر خواهد بود که قطعا برای کودکان یک فضای بزرگ و ایده ال بوده و با خیال راحت می توانند از این محصول استفاده کنند. در کنار این نکات باید به وزن 9.68 کیلو گرمی این محصول در داخل بسته بندی هم اشاره کرد که قطعا وزن مناسبی برای حمل و نقل می باشد.

جنس بدنه

بدنه این کالا نیز یکی دیگر از مواردی است که حائز اهمیت خواهد بود. در همین رابطه نیز می توان عنوان کنیم که این محصول از بدنه ای با جنس پلاستیک درجه یک طراحی و تولید شده است. این جنس باعث می شود تا شما با خیالی اسوده کودک خود را در داخل این محصول قرار داده و نگران اسیب دیدن او نباشید. هم چنین باید به انجام تست های این محصول در ازمایشگاه هم اشاره کنیم که هیچ گونه اسیبی برای کودک شما نخواهد داشت. استخر توپ کُره ای را می توانید هم اکنون با قیمت عالی از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 116 سانتی متر
 عرض 116 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس بدنه پلاستیک درجه یک
 سنین بالای 12 ماه
 شرکت سازنده یایا
 پمپ خیر 
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 طراحی بسیار زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...