استخر طلقی کودک طرح اقیانوس

intex 56452

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر طلقی کودک طرح اقیانوس یکی از سری استخر های تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 در بازار عرضه شد. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا تبدیل به یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت شود و رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. بدنه این محصول از جنس طلق بوده که در برابر فشار مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین این بدنه در انواع دمای آب دچار تغییر شکل نمی شود و شما می توانید مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. یکی از برتری هایی که این استخر نسبت به استخر های بادی دارد این است که بدنه این استخر ها مقاوم تر است و در اثر برخورد جسم تیز با آنها دچار پارگی نمی شوند. بدنه این استخر طلقی به صورت شفاف طراحی شده و همین شفاف بودن جذابیت خاصی به آن بخشیده است. قطر این محصول 183 سانتی متر بوده و دارای ارتفاع 36 سانتی متر می باشد که این ارتفاع مناسب برای نشستن کودکان در استخر است تا هیچ گونه خطری آن ها را تهدید نکند. وزن این استخر نیز 2 کیلو گرم بوده که به سادگی قابل حمل و جابجایی می باشد و با توجه به بسته بندی کوچکی که دارد، فضای کمتری را اشغال کرده و می توان آن را با خود به مسافرت برد تا کودکان شما در سفر هم از داشتن همچین وسیله ی نشاط آوری بهره مند باشند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادیتهران اینتکس خریداری فرمایید.

استخر طلقی کودک طرح اقیانوس از نمونه استخر های آماده کودک و نوجوان شرکت اینتکس است که با ساختاری متفاوت تولید شده و به نسبت استخر های بادی از دوام بیشتری برخوردار می باشد ، این استخر همانطور که از نامش پیداست دارای بدنه طلقی بوده و نیازی به باد شدن ندارد ، راه اندازی آن ساده و ابعادش آن را برای کودکان سنین پایین مناسب کرده است ، این استخر بی شک یکی از پر طرفدار ترین استخر های طلقی اینتکس می باشد چرا که طرح بدنه آن نیز بسیار زیباست ، در ادامه مطلب قصد داریم تا نقد و بررسی بیشتری را در رابطه با استخر طلقی کودک طرح اقیانوس بگوییم پس اگر قصد خرید استخر طلقی دارید و می خواهید اطلاعات کافی را داشته باشید در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این استخر طلقی همانطور که گفته شد دیگر دارای دیواره های بادی نمی باشد به همین منظور نیز نیازی به باد کردن آن نیست ، قسمت طلقی بدنه استخر فوق به صورت تاشو بوده و شما می توانید آن را تا کرده و برای راه اندازی آن را به سرعت و بدون هیچ دردسری باز کنید ، قسمت زیرین این محصول نیز از آن جا که تحت فشار است و کودکان بر روی آن راه می روند از جنس طلق نمی باشد . شکل هندسی این محصول به صورت دایره ای طراحی شده و قسمت های بیرونی آن با طراحی اقیانوس مزین و زیبا شده است . استفاده از این استخر طلقی برای کودکان بی شک بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود . ساختاری که این استخر دارد آن را بسیار مقاوم تر از سری استخر های بادی کرده است .

جنس

استخر طلقی کودک طرح اقیانوس همانگونه که در بخش طراحی و آرگونومی ساخت گفته شد به صورت دو بخشی است ، یک قسمت از این محصول را دیواره ها و یک بخش از آن را کف استخر تشکیل داده است ، این دو بخش از نظر جنس و ساختار با یکدیگر تفاوت دارد . قسمت دیواره ها ، رویه و بخش کناری محصول از طلق نشکن ساخته شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد ، همچنین اجسام نسبتا تیز اگر با بدنه برخورد کنند نیز نمی توانند آسیبی به محصول بزنند مگر اینکه ضربه بسیار محکم باشد ، همچنین این جنس در برابر دمای آب و تغییرات دمایی محیط مقاوم است به همین دلیل شما می توانید از استخر طلقی فوق به صورت طولانی مدت استفاده کنید . قسمت کف استخر طلقی طرح اقیانوس از آن جا که بیشتر در معرض ساییدگی ، فشار آب و وزن افراد است اینتکس از pvc ضخیم و دولایه برای کف محصول استفاده کرده است ، pvc از سری اجناس انعطاف پذیر و مقاوم در برابر آب است که از آن برای ساخت تمامی قسمت های استخر بادی استفاده می شود .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد استخر طلقی گرد طرح اقیانوس برابر با ( قطر : 183 سانتی متر ، ارتفاع : 38 سانتی متر ) می باشد به همین علت نیز استخر مناسب برای کودکان زیر 6 سال شده است ، این ابعاد قادر است تا حجم آبی معادل 977 لیتر را در درون خود جای دهد ، علت ظرفیت زیاد این استخر طلقی در مقایسه با استخر های بادی در همین ابعاد این است که استخر های طلقی قادرند تا آب را تا بالا ترین ارتفاع در داخل خود جای دهند اما در استخر های بادی نیاز است که ارتفاع آب کمی پایین تر از لبه های استخر باشد . وزن کلی این محصول نیز تنها 2 کیلوگرم است ، از آن جایی هم که حجم بسته بندی محصول کوچک است شما می توانید به سهولت استخر طلقی خود را حمل کنید و یا از آن در سفر ها نیز بهره مند شوید .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی استخر طلقی کودک طرح اقیانوس کاری بسیار ساده و آسان است ، همچنین زمان زیادی را برای راه اندازی آن صرف نمی کنید چرا که تنها می بایست استخر طلقی را باز کنید تا فرم اصلی را به خود بگیرد و دیگر پروسه زمانبر باد کردن در این محصول وجود ندارد . مراقبت از استخر طلقی فوق امری است ضروری چرا که در صورت آسیب دیدن و ترک خوردن قسمت طلقی استخر دیگر نمی توانید آن را تعمیر کنید ، به همین دلیل استخر شما دیگر غیر قابل استفاده خواهد شد ، اما از آن جا که قسمت کف محصول از pvc می باشد و این جنس به مانند محصولات بادی قابل تعمیر است شما می توانید از برچسب های تعمیری که از اقلام همراه محصول به حساب می آید اقدام به ترمیم کف محصول کنید . توصیه می شود که استخر طلقی را بر روی زیر انداز راه اندازی کنید تا امکان آسیب دیدگی کاهش یابد .

سخن پایانی

بی شک استخر طلقی کودک طرح اقیانوس از نظر کیفیت و دوام بسیار بهتر و مقاوم تر از استخر های بادی خواهد بود ، در نتیجه شما می توانید به صورت طولانی مدت از استخر بهره مند شوید ، راه اندازی استخر طلقی بسیار ساده است و از نظر وزنی و حجمی بسیار کوچک است به همین علت به راحتی می توانید محصول را جابجا کنید . شما عزیزان می توانید این محصول را از سراسر ایران به صورت اینترنتی و تلفنی خریداری نمایید و یا به صورت حضوری به فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کنید .

نوعتفریحی
ظرفیت 977 لیتر
قطر 183 سانتی متر
ارتفاع 38 سانتی متر
وزن 2 کیلوگرم
جنس رویه طلقی نشکن
جنس بخش کناری طلقی نشکن
جنس کف PVC 
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
دارای بدنه شفاف
دارای بدنه ای مقاوم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...