استخر و قلعه بادی کودک

intex 57455

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با ارگونومی بیضی شکل یکی از بهترین و جالب ترین استخر های بادی کم عمق برای کودکان زیر 6 سال که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم رنگی می باشد. استخری که در درون خود یک قلعه بادی و چند اشکال بازی بادی سرخود داشته که فرزندان شما را به خوبی سرگرم خواهند کرد. همچنین وجود یک آبپاش در این استخر نیز علاوه بر سهولت پر نمودن آب سبب تفریحات آبی کودکان نیز می شود. استخر و قلعه بادی کودک ، با اسباب بازیهای متنوع ، بسیار شیک و زیبا و جذاب برای کودکان 1 تا 5 سال دارای اتاقک جدا ، آبپاش ، چند عدد عروسک بادی ، درختچه بادی ، سرسره داخل استخر ، و 5 عدد توپ برای بازی در داخل استخر ، ابعاد طول 205 ، عرض 185 و ارتفاع 142 سانتی متر ، محصول شرکت intex دارای پمپ باد رایگان و برچسب تعمیر استخر و قلعه بادی.

استخر و قلعه بادی کودک

استخر و قلعه بادی کودک یکی از مناسب ترین وسیله های بادی برای تفریحات و سرگرمی های آبی و توپی بوده که توسط شرکت اینتکس برای سنین کودکان و خردسالان تولید شده است. محصولی با کیفیت بدنه مناسب و طراحی کودک پسندانه که برای استفاده در فضای باز و بسته طراحی شده است. این کالا به دلیل داشتن وسیله های بادی سرخود و مجزا برای بازی داشته که خود می تواند در سرگرمی بیشتر فرزندان شما موثر باشد. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی کلی صورت گرفته برای این استخر قلعه دار به شکل بیضی بوده و از یک قلعه یا خانه بادی کوچک در داخل خود بهره می برد. خانه ای بادی که پذیرای یک کودک و یا خردسال بوده و در حالت کلی تا 2 الی 3 کودک می توانند از این محصول استفاده کنند. از ویژگی های دیگر در امر طراحی بدنه می توان به داشتن اسباب بازی های بادی سرخود و مجزای همراه این کالا اشاره کرد. اسباب بازی هایی به شکل عروسک که در سرگرمی بیشتر فرزندان شما تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. علاوه بر این در بدنه اصلی این استخر نیز یک آبپاش بادی نیز تعبیه شده که در صورت متصل کردن کردن یک شلنگ آب به آن، آب وارد شده را به داخل استخر فوران خواهد کرد.

جنس بدنه

جنس بدنه که در ایناستخر بادی قلعه دار از اهیمت بالایی برخوردار بوده، ساخته شده از نوع پلاستیک PVC با روکش تمام طرح چرم می باشد. بدنه ای با ضخامت مناسب که می تواند در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین فشار و دمای متفاوت آب مقاوم باشد. بدنه ای که از رنگ های شاد در آن استفاده شده که در نهایت سبب شده این کالا را بیش از پیش زیبا تر کند. جنس بدنه سایر وسیله های بادی سرخود و مجزای این کالا نیز از خود بدنه اصلی می باشد.

ابعاد و وزن

استخر بادی قلعه دار اینتکس دارای ابعادی معادل (طول: 205 سانتی متر ، عرض: 185 سانتی متر ، ارتفاع: 142 سانتی متر) بوده که برای استفاده دو الی سه کودک بسیار مناسب خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و در زمان راه اندازی حجم کمی را از محل استفاده خواهد گرفت. طبق این ابعاد ظرفیت آب در نظر گرفته شده برای این استخر برابر 150 لیتر بوده که ظرفیت آبی مناسب برای تفریحات آبی خواهد بود. همچنین ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز تا بالاترین نقطه استخر یعنی قلعه آن بوده و خود قسمت نگهدارنده آب آن حدود 10 الی 15 سانتی متر ارتفاع دارد.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این استخر بادی کودک کافیست آن را از بسته بندی خود خارج نموده و سپس با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد را به آن دریچه ها متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمود. باد زدن این کالا را نیز باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود گرفته و از سفت شدن بدنه جلوگیری شود تا به درز های آن آسیب نزند. همچنین برای خالی کردن باد بدنه کافیست آن را توسط دست و یا پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند این کار را انجام داد.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین راه برای نگهداری و مراقبت از بدنه این محصول دور نمودن انواع اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از عمل پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. علاوه بر این محل و نوع استفاده و راه اندازی این کالا نیز می تواند در حفاظت بیشتر این کالا در برابر اتفاقات ناگهانی بسیار موثر باشد.

جمع بندی

استخر بادی قلعه دار کودک یکی از مناسب ترین استخر های بادی تفریحی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس بدنه ای با کیفیت می باشد. محصولی که از ویژگی هایی همچون داشتن اسباب بازی های بادی سرخود و مجزا بهره برده و از یک آبپاش برای تفریحات آبی فرزندان شما برخوردار می باشد. این کالا توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

نوعخانگي
ظرفيت 150 ليتر
طول 205 سانتي متر
عرض 185 سانتي متر
ارتفاع 142 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات رنگی
جنس کف PVC دولايه
پمپ
نوع پمپ پمپ دستي
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 13 کيلوگرم
 داراي قلعه بادی سرخود
 دارای اشکال بازی بادی
 دارای آبپاش سرخود
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...