بالش بادی با سطح موازی

intex 68672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
185,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش بادی با سطح موازی اینتکس از سری بالش های بادی ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در سطح نشیمنگاه و همچنین روکش طرح چرم در قسمت زیرین می باشد. محصولی با رویه مواج به شکل موازی که به همراه مخملی بودن این سطح قابلیت ضد تعریق بودن را به همراه خواهد داشت. این بالش بادی وزن بسیار کمی داشته و در هر مکانی قابل حمل و استفاده خواهد بود. این بالش بادی می تواند به عنوان پشتی کوچک نیز برای پر نمودن گودی کمر استفاده شود.

بالش بادی با سطح موازی

یکی از مواردی که در مسافرت ها و حتی در منزل هم کاربرد زیادی دارد و نیاز هر شخصی است یک بالش نرم و لطیف است. بالش بادی با سطح موازی یک محصول فوق العاده ای است که کیفیت بالایی داشته و می توانید از ان در منزل و یا هر مکان دیگری استفاده کنید. این مطلب را دنبال کنید تا خصوصیات کامل این محصول را برای شما بازگو کنیم......

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول ارگونومی ساخت مستطیلی شکلی دارد که شبیه به اکثر بالش های بادی موجود در بازار است. لبه های این بالش به صورت گرد طراحی شده است که از این بابت نیز به بدن شما اسیب نخواهد رساند و بسیار نرم و شکیل است. بخش زیرین این بالش خاکستری رنگ بوده و رویه این محصول هم یکدست سورمه ای رنگ است که فوق العاده زیبا بوده و به سادگی هم کثیف نخواهد شد. علاوه بر این ها بر روی رویه این محصول چهار عدد خط موازی هم قرار گرفته است که این محصول را به پنج قسمت مساوی تقسیم کرده است. همین عامل باعث شده تا شما بتوانید در هنگام خوابیدن بر روی این محصول احساس فوق العاده ای را تجربه کنید. تمام این موارد نشان از با کیفیت بودن این بالش دارد.

جنس بدنه

از خصوصیات مهم این محصول داشتن جنس بدنه مقاوم است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این کالا رویه ای از جنس PVC مخملی دارد که از کیفیت بی نظیری  برخوردار است. هم چنین بخش های کناری این محصول و همین طور کف ان هم همگی از نوع PVC ساخته شده با این تفاوت که نواحی کناری طرح چرم بوده و کف ان هم دو لایه است. این محصول به صورت ضد تعریق نیز ساخته شده است.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این بالش هم باید با توجه به نیاز مشتری تولید شده باشد. در همین ارتباط باید گفت که این محصول در ابعاد بسته بندی 16 در 13 در 3 سانتی متر طراحی شده و تنها 100 گرم وزن دارد. هم چنین خود این بالش هم دارای طول 43 سانتی متر ، عرض 28 سانتی متر و همین طور ارتفاع 9 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. این محصول می تواند تا 30 کیل. گرم وزن را بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این بالش کاری فوق العاده ساده و اسان است. در ابتدا شما باید این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی و یا وسیله ای که بتواند باد را با فشار خارج کند از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول اقدام به باد کردن کنید تا بتوانید مشاهده کنید که این بالش شکل کامل را به خود گرفته است. برای خالی کردن و جمع اوری این محصول هم می توانید به سادگی دریچه باد این کالا را باز کرده و باد را از ان خارج نمایید. برای مراقبت از این کالا هم باید در وهله اول از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول خودداری کنید چون تحمل وزن بالایی ندارد. هم چنین اشیا نوک تیز را هم از کنار ان دور کنید. با رعایت این نکات این بالش هیچ گونه اسیبی نخواهد دید.

جمع بندی

بالش بادی intex با سطح موازی یک محصول بی نظری و با کیفیت است که رنگ تیره ای داشته و دارای سطح موازی و همین طور به صورت ضد تعریق طراحی و تولید شده است. اگر قصد خرید یک بالش بادی برای استفاده در مسافرت ها ، ماشین ، منزل و یا هر مکان دیگری را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 طول 43 سانتی متر
 عرض 28 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 100 گرم
 دارای سطح موازی
 قابلیت ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 3×13×16 سانتی متر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...