بالش بادی بزرگ اینتکس

intex 68679

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش بادی تشک بادی اینتکس از مهمترین لوازم جانبی مخصوص تشک و همچنین تخت های بادی اینتکس که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل می باشد. محصولی که از ارگونومی موازی در سطح رویه خود بهره می برد. این محصول دارای ابعاد (طول: 43 سانتی متر، عرض: 33 سانتی متر، ارتفاع: 10 سانتی متر) بوده و تا وزن 35 کیلوگرم را تحمل می کند. با توجه به این ابعاد می توان از این بالش برای بزرگسالان و کودکان استفاده نمود.

بالش بادی طبی مخصوص تشک های بادی ، طول 43 سانتی متر ، عرض 33 سانتی نتر ، و ارتفاع 10 سانتی متر ، دارای روکش لطیف مخملی ، بسیار نرم و راحت ، جنس خود بالش از pvc ، محصول شرکت اینتکس ، وزن حدود 500 گرم ، حجم بسیار کم ، دارای برچسب تعمیر ، قابل استفاده در منزل ، مسافرت، و ..

بالش بادی

بالش بادی یک محصول نرم ، لطیف و جذاب است که طراحی فوق العاده جالبی داشته و مناسب برای استفاده در هر مکانی است. این محصول هم چنین به گونه ای طراحی شده که شما برای استفاده از ان می توانید به سادگی و بدون استفاده از وسیله ای ان را راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول ابعاد ، کیفیت بدنه و رنگ ان است که در این مقاله قصد داریم به بررسی تمام این موارد بپردازیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده است این کالا تا حدود زیادی ظاهری مربعی شکل دارد. گوشه های این کالا به گونه ای طراحی شده که دارای لبه گرد بوده و باعث شده تا این محصول از یکنواختی خارج شود. هم چنین بدنه اصلی این محصول هم به گونه ای طراحی شده که دارای خطوط موازی می باشد و سطح مواجی را برای این محصول فراهم کرده است. در کنار این موارد باید به رویه مخملی این کالا هم اشاره نمود که باعث شده تا این بالش بادی فوق العاده نرم و لطیف باشد. البته خطوط روی این محصول هم بیشتر همین عمل را انجام داده و از تعریق فرد هم در هنگام خوابیدن بر روی این بالش تا حدود زیادی جلوگیری می کند. هم چنین در رابطه با رنگ این کالا هم باید گفت که این محصول در رنگ بندی های شاد و جذابی به بازار عرضه شده است که قدرت انتخاب شما را بالا برده و می توانید بهترین رنگ را انتخاب کرده و خریداری کنید.

جنس بدنه

از دیگر خصوصیات این کالا جنس بدنه ان است که به نحوی طراحی شده تا بتوانید به ان اطمینان کرده و از ان در منزل و یا سفرهای خود به راحتی استفاده کنید. در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه اصلی این محصول به صورت PVC مخملی بوده و بسیار مقاوم است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از نوع PVC و کف این کالا هم از نوع PVC دو لایه طراحی و تولید شده است. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این کالا دارد.

ابعاد و وزن

این محصول در بسته بندی با وزن 0.5 کیلوگرم طراحی و به بازار عرضه شده است که وزن بسیار کمی بوده و جا به جایی ان فوق العاده ساده و اسان است. هم چنین این محصول قادر است تا 35 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود به راحتی تخمل کند. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول ابعاد ان است که این بالش در طول 43 سانتی متر ، عرض 33 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 10 سانتی متر طراحی و تولید شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در خصوص نحوه راه اندازی این محصول باید گفت که بر روی این بالش بادی یک عدد محفظه باد قرار گرفته است. شما می توانید به سادگی این محفظه را باز کرده و با استفاده از یک عدد پمپ باد دستی و یا برقی در مدت زمان چند ثانیه این محصول را به طور کامل باد کنید. علاوه بر این ها اگر در مسافرت هم هستید می توانید بدون نیاز به پمپ باد و با استفاده از دهان خود این محصول را باد کنید. برای خالی کردن باد این کالا هم تنها کافی است محفظه باد را باز کرده و با مقداری فشار باد داخلی را خالی کنید. علاوه بر این ها برای مراقبت از این محصول هم باید یک سری نکات را رعایت کنید. در وهله اول باید از ایستادن بر روی این محصول و هم چنین پریدن بر روی ان بپرهیزید چون با انجام این اعمال قطعا این بالش دچار اسیب های جبران ناپذیر خواهد شد. هم چنین اشیا نوک تیز را هم از کنار این کالا دور کنید تا اسیب نبیند و سوراخ نشود. همین نکات ساده است که تضمین سلامت این محصول می باشد.

جمع بندی

بالش بادی یک کالای با کیفیت ، جذاب و دیدنی است که قابلیت استفاده برای تمام سنین را دارا بوده و از ان می توانید در داخل منزل ، ماشین و مسافرت های خود به راحتی استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین این محصول دارای سطح موازی بوده که بسیار نرم و لطیف می باشد. این بالش بادی با کیفیت را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 نوعخانگی، سفری، استفاده در خودرو ها
 تحمل وزن 35 کیلو گرم
 طول 43 سانتی متر
 عرض 33 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 0.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده برای کاربرد های دیگر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...