بالش بادی برزنتی بست وی

bestway 67173

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش بادی برزنتی بست وی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین بالش های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان قابل استفاده خواهد بود. این بالش بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه برزنتی بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بالش به وسیله کوچکترین پمپ های باد نیز در کمترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود. این کالا برای استفاده در سفر و همچنین برای پر کردن گوی کمر بخصوص در زمان رانندگی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

بالش بادی برزنتی بست وی

این روز ها قطعا همه افراد جهت خوابیدن و استراحت نیاز به یک عدد بالش دارند. در همین خصوص باید عنوان کرد که شرکت بست وی با بهره گیری از همین مسئله و داشتن دانش کافی اقدام به تولید بالش بادی برزنتی بست وی کرده است. این محصول طراحی فوق العاده زیبایی داشته و از کیفیت بسیار بالایی هم بهره می برد. هم چنین این کالا دارای رنگ بسیار زیبا و چشم نوازی هم می باشد که یکی از نقاط قوت این محصول به شمار می رود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید عنوان کرد که این بالش بادی ظاهری مستطیلی شکل دارد. این طراحی به گونه ای شکل گرفته که شبیه به اکثر بالش های موجود در منازل می باشد. ساختار کلی این محصول به گونه ای است که از دو رنگ متفاوت ساخته شده است. بخش زیرین این محصول از رنگ کرم و رویه اصلی این کالا هم از رنگ ابی طراحی و تولید شده است. دور تا دور این محصول هم به صورت صاف طراحی شده است که تنها لبه های ان حالت گرد دارد تا این محصول از سادگی خارج شود. در مرکز این بالش بادی هم یک خط مورب و بیضی شکل قرار دارد که به صورت کشیده و دقیقا در مرکز این محصول نقش بسته است و باعث شده تا فرد استفاده کننده از این محصول بتواند به راحتی بر روی این کالا خوابیده و احساس نرمی و راحتی را حس کند. تمام این موارد نشان از ظرافت در طراحی و تولید این محصول دارد که کیفیت فوق العاده ای دارد.


جنس بدنه

یکی از نکاتی که باید در خصوص این محصول به ان بپردازیم نوع جنس بدنه این کالاست. در همین خصوص باید عنوان کرد که کف این محصول از نوع PVC دو لایه ساخته شده است. هم چنین بخش های کناری این کالا هم از نوع PVC طرح چرم ساخته شده است. در خصوص رویه اصلی این کالا هم باید گفت که از نوع PVC برزنتی طراحی و تولید شده است. تمامی این موارد نشان از کیفیت فوق العاده بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

ابعاد و وزن

طول این بالش بادی 42 سانتی متر ، عرض ان 26 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 10 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این کالا تنها 160 گرم وزن دارد که مقدار بسیار کمی بوده و همین عامل باعث شده تا جا به جایی و حمل و نقل این محصول کاری فوق العاده ساده و اسان باشد. هم چنین این بالش بادی قادر است تا 30 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این بالش بادی به سادگی انجام می گیرد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول را شما باید پس از خریداری از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس به دنبال دریچه باد موجود بر روی این کالا گشته و ان را پیدا کنید. پس از ان به راحتی این دریچه را باز کرده و حتی می توانید با دهان خود و یا با یک عدد پمپ باد این محصول را به صورت کامل باد کرده و استفاده کنید. هم چنین می توانید به سادگی باد این محصول را در مواقعی که قصد استفاده از ان را ندارید خالی کرده و این بالش را کنار بگذارید. علاوه بر این ها برای مراقبت از این کالا هم باید به چند نکته توجه کنید. در وهله اول از پریدن و جامپینگ و وارد کردن فشار زیاد به این محصول خودداری کنید. هم چنین از ضربه زدن به بدنه اصلی این محصول و سوراخ کردن ان هم جدا بپرهیزید. علاوه بر این ها سعی کنید تا در مواقعی که قصد استفاده از این محصول را ندارید ان را کنار بگذارید تا در معرض اسیب قرار نگیرد.

جمع بندی

بالش بادی برزنتی بست وی یک محصول با کیفیت و جذاب است که کیفیت فوق العاده ای دارد. این محصول را می توانید در هر مکانی استفاده کرده و حتی در هنگام رانندگی برای پر کردن گودی کمر هم استفاده کنید. این محصول هم چنین به صورت کاملا ضد اب طراحی و تولید شده است. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 30 کیلوگرم
 طول 42 سانتی متر
 عرض 26 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای بدنه کاملا ضد آب
 مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...