بالش بادی رنگی بست وی

bestway 67485

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
60,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش بادیرنگی بست وی یکی از کوچکترین سایز بالش های بادی تولید شده در سه رنگ مختلف بوده که برای سنین کودک و نوجوان قابل استفاده می باشد. این بالش ها ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که از طراحی مواج برخوردار می باشد تا از تعریق بالای مصرف کننده به خوبی جلوگیری کند. این بالش های بادی رنگی توسط کوچکترین پمپ های باد نیز قابل راه اندازی بوده و می توان از آن برای پر کردن گودی کمر نیز استفاده نمود.

بالش بادی رنگی بست وی

بالش بادی رنگی بست وی  یکی از بهترین تولیدات این شرکت برای گروه سنی کودکان و نوجوانان می باشد.  این دسته از بالش بادی که تولید شرکت بست وی بوده، دارای طراحی جالب توجه می باشد که برای استفاده در محیط های مختلف توصیه می شود. این محصول به دلیل طراحی خاص، رنگ بندی های جذاب و سهولت در راه اندازی، همواره مورد توجه عموم مشتریان قرار می گیرد. از جمله سایر ویژگی های قابل توجه این محصول می توان به ابعاد مناسب، تحمل وزن خوب و کیفیت فوق العاده ان اشاره کرد. بالش بادی رنگی بست وی دارای طراحی زیبا و جذاب می باشد که به راحتی مورد توجه کودکان و نوجوانان قرار گرفته است. در ادامه با بررسی کامل ویژگی های این محصول ما را همراهی کنید...........

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی ساخت بالش بادی رنگی بست ویبا شکل ظاهری مستطیل می باشد. از نظر دیگر موارد ظاهری ، می توان به رنگ بندی این محصول اشاره کرد. بالش بادی رنگی بست وی با سه رنگ متفاوت قابل تهیه است. نوع ساخت این محصول به گونه ای است که قابلیت استفاده خانگی و هم مسافرتی را برای مشتریان فراهم می سازد. رویه این نوع بالش بادی دارای  خطوط عرضی می باشد. این مدل طراحی به محصول خاصیت مواج بودن می بخشد. علاوه بر این بالش بادی رنگی بست وی دارای ویژگی ضد تعریق است که ان را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل می کنید. به دلیل موارد یاد شده این محصول خاصیت طبی داشته و برای گودی کمر نیز استفاده می شود. تمام موارد یاد شده نشان از طراحی ساخت فوق العاده این دسته از بالش های بادی است.

جنس بدنه

در هنگام تهیه بالش بادی،  یکی از نکات بسیار مهم توجه به جنس بدنه محصول می باشد. در همین راستا باید متذکر شد که بالش بادی رنگی بست وی دارای بدنه از جنس PVC است که استحکام بالایی به ان می بخشد. در خصوص جنس رویه این محصول باید بیان کرد که بالش بادی رنگی بست وی از رویه جیر ساخته شده که به ان راحتی خاصی می بخشد. تمامی موارد گفته شده نشان از کیفیت بالای ساخت این محصول است.

ابعاد و وزن

طول بالش بادی رنگی بست وی به دلیل استفاده برای نوجوانان در حدود 38 سانتی متر طراحی شده است. این محصول دارای عرضی در حدود 24 سانتی متر و ارتفاعی در مقیاس 9 سانتی متر می باشد. باید توجه داشت که دلیل کوچک بودن سایز این بالش بادی، سهولت استفاده برای کودکان و نوجوانان است. علاوه بر ابعاد یاد شده باید متذکر شد وزن این محصول در حدود 120 گرم می باشد. این موارد باعث حمل و نقل اسان بالش بادی رنگی بست وی شده است. همچنین باید توجه داشت که با این ابعاد یاد شده، محصول مورد نظر توانایی تحمل وزنی بالغ بر 25 کیلو گرم را دارد. که این تحمل وزن با توجه به ابعاد گفته شده، یک مورد ایده ال و از جمله دلایل با کیفیت بودن این بالش بادی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی ساده این بالش بادی از جمله دلایل رضایت بخش وسیعی از مشتریان بوده است. زمانی که این محصول را تهیه کردید، تنها کافی ست ان را از بسته بندی خارج کرده و در یک سطح صاف ان را قرار دهید. پس از ان، دریچه باد موجود بر روی محصول را به یک پمپ دستی ساده متصل کنید تا بادگیری انجام شود. در مواقعی که نیازی به این بالش بادی ندارید به سادگی و با تخلیه باد می توانید ان را کنار بگذارید. باید توجه داشته باشید که برای ماندگاری این محصول باید ان را از برخورد با اجسام تیز حفظ کنید. هم چنین از وارد کردن فشار و پرش بر روی این بالش بادی جدا خودداری کنید.

جمع بندی

بالش بادی رنگی بست وی یکی محصول با کیفیت برای استفاده کودکان و نوجوانان است. این کالا دارای طراحی منحصر به فرد و رنگ بندی جذابی می باشد. به دلیل ویژگی های خاص این کالا از ان برای گودی کمر نیز استفاده می شود. برای تهیه این محصول با کیفیت می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید تا این محصول در کمترین زمان بدست شما برسد.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 25 کیلو گرم
 طول 38 سانتی متر
 عرض 24 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 200 گرم
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای رنگبندی
 مناسب سنین کودکان و نوجوانان
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...