بالش گردنی طرح دار کودک

intex 68678

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش گردنی بادی طرح دار کودک یک محصول زیبا در دو طرح و رنگ مختلف بوده که به خاطر ظاهر زیبایش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. رنگ بندی این محصول به گونه ای است که یکی از ان ها سبز بوده و دایره های مشکی و صورتی نیز در ان دیده می شود. رنگ دیگر این محصول نیزنارنجی بوده که درون ان نیز خطوط و دایره های مشکی و قرمز نیز در ان به چشم می خورد. جنس رویه این محصول جیر بوده و قسمت های کناری و لایه زیرین ان نیز همانند رویه از جنس جیر می باشند. مقاومت این محصول بسیار بالاست و به راحتی اسیب نخواهد دید. به دلیل سبک بودن این بالش می توانید به سادگی ان را با خود حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب از ان استفاده کنید. هم چنین این محصول نیاز به پمپ باد ندارد و به سادگی می توانید از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان با دهان کنید. هم اکنون می توانید این محصول زیبا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با کیفیت بالا تهیه نمایید.

بالش گردنی طرح دار کودک

بالش گردنی طرح دار  کودک یک محصول فوق العاده عالی و شیک برای استفاده کودکان است. این بالش بادی تولیده شده توسط شرکت اینتکس می باشد که برای داشتن یک خواب راحت طراحی شده است. با بالش بادی گردنی در هر موقعیت و مکانی، کودک شما می تواند یک خواب راحت را تجربه کنید. طراحی زیبا ، وزن سبک و حجم کوچک این محصول از دلایل بسیار مهم جذب مشتری بوده است.بالش گردنی  با داشتن نرمی و راحتی مناسب، یک استراحت سالم را به کودک شما می بخشد. برای نقد و بررسی محصول یاد شده و اشنایی هر چه بیشتر با این بالش گردنی تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

مهم ترین نکته در خصوص این بالش گردنی، نوع طراحی منحصر به فرد محصول است. شرکت اینتکس در طراحی این بالش گردنی با رعایت اصول کامل استاندارد باعث شده که کودک شده با اسفاده از این کالا، یک خواب در اسایش را تجربه کند. به همین طراحی ساخت این محصول به شکلU بوده تافضای خالی ان توسط گردن کودک شما پر شود. از نقاط قوت بالش گردنی کودک، می توان به طرح ظاهری منحصر به فرد ان اشاره کرد. این محصول به دلیل ان که برای استفاده کودکان طراحی شده، دارای ظاهری به شکل حیوانات و در دو رنگ سبز و نارنجی شاخته می شود. دلیل این نوع طرح ظاهری برای بالش گردنی، ایجاد جذابیت برای کودکان و تشویق ان ها برای استفاده از این محصول است. با توجه به زیبایی ظاهری و همخوانی این محصول با روحیات کودکان، بالش گردنی طرح دار کودک هکواره مورد استقبال مشتریان بوده است.

جنس بدنه

جنس با کیفیت و خوب این بالش گردنی از جمله نقاط قوت این کالا در جلب رضایت مشتری بوده است. زیرا کاملا مقاوم و با استحکام بالا تولید می شود. در همین رابطه نیاز به توضیح است که جنس تمام قسمت های این محصول از PVC می باشد تا کیفیت مقاومت را برای مشتری تضمین کند. برای داشتن راحتی کودکان پر هنگام خواب و استفاده ایز این بالش گردنی، جنس رویه و تمام کناره ها و کف این کالا از جیر است. دلیل انتخاب این جنس برای بدنه خارجی کالا، علاوه بر دولایه بودن و مقاومت بالا، برای نرمی بخشیدن به کالا عنوان می شود.

ابعاد و وزن

برای راحتی مشتریان در هنگام حمل و نقل و استفاده از این بالش گردنی، این محصول در وزنی در حدود 100 گرم تولید و عرضه می شود. با توجه به وزن این کالا و سهولت در حمل و نقل ان، این بالش گردنی علاوه بر استفاده شدن در منزل، قابلیت استفاده در سفر را نیز دارد. این بالش بادی گردنی در ابعادی به طول 30 سانتی متر، عرض 28 سانتی متر و ارتفاع 8 سانتی متر تولید شده است. دلیل انتخاب این ابعاد برای راحتی کودکان در هنگام استفاده بیان شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

زمانی که قصد استفاده از یک محصول بادی را دارید، ابتدایی ترین مورد نحوه راه اندازی ان است. بالش گردنی طرح ار کودک دارای یک دریچه بادگیری می باشد. برای راه اندازی ان پس از خارج کردن محصول از بسته بندی، دریچه بادگیری را به یک پمپ دستی کوچک متصل کرده تا در عرض چند ثانیه محصول شما قابل استفاده شود. درباره این محصول منحصر به فرد باید متذکر شد که در نبود پمپ دستی، به دلیل حجم کوچک ان می توانید بادگیری را با دهان به راحتی انجام دهید. برای جمع کردن بالش گردنی ابتدا دریچه باد را باز کرده سپس با اندکی فشار باد را از داخل ان خارج کنید. در مورد نحوه نگهداری از این کالا باید بیان کرد که بالش گردنی را از برخورد با اجسام تیز و برده دور سازید.به دلیل تحمل وزن محدود این محصول از وارد کردن فشار بالا به ان جدا خود داری کنید. با رعایت این نکات ساده از طول عمر بالای محصول خود اطمینان داشته باشد.

جمع بندی

بالش گردنی بادی طرح دار کودک یک محصول عای و با کیفیت برای داشتن یک خواب راحت است. این محصول زیبا در دو رنگ و طرح متنوع به بازار عرضه می شود تا رضایت مشتریان را جلب کند. این محصول فوق العاده علاوه بر استفاده خانگی، قابلیت استفاده در سفر را نیز دارا می باشد. برای تهیه این محصول استثنایی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید تا بالش گردنی را در سریع ترین زمان ممکن، تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 وزن 100 گرم
 طول 30 سانتی متر
 عرض 28 سانتی متر
 ارتفاع 8 سانتی متر
 جنس رویه جیر
 جنس بخش کناری جیر
 جنس کف جیر
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای 2 رنگبندی
 مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...