بالش بادی برزنتی اینتکس

intex 68671

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش بادی یک نفره برزنتی اینتکس یکی از بهترین بالش های بادی مخصوص استفاده بزرگسالان و همچنین سنین پایین بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش برزنتی در سطح نشیمنگاه و روکش طرح چرم در قسمت زیرین می باشد. محصولی بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف که می تواند مناسب استفاده در هر مکانی بخصوص در مسافرت ها باشد. کالایی که با داشتن ابعاد و وزن مناسب به راحتی راه اندازی شده و در هر مکانی قابل استفاده خواهد بود.

بالش بادی برزنتی اینتکس

بالش بادی برزنتی اینتکس یکی از محصولاتی است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از ان می توانید در سفرها ، منزل ، دفتر کار و حتی در ماشین برای استراحت استفاده کنید. این بالش بادی ساختار بی نظیری داشته و در هنگام استراحت بر روی ان احساس فوق العاده ای به شما دست می دهد. با ما همراه باشید تا با این محصول بیشتر اشنا شویم......

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان این است که شبیه به بالش های بادی موجود در منازل ماست. این کالا مستطیلی شکل بوده و لبه های گردی دارد. در همین ارتباط باید گفت که رویه این محصول دارای چهار خط موازی است که این بالش را به پنج قسمت تقسیم کرده است. این پنج قسمت کاملا مساوی بوده و در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. رویه و زیره این محصول تماما مشکی رنگ است که این عامل باعث شده تا به راحتی کثیف نشود و همین طور مناسب با اکثر سلیقه ها باشد. در کنار این موارد ساختار دو لایه این بالش هم باعث شده تا بر کیفیت و نوع طراحی این محصول تاثیر بسزایی بگذارد. شما با خیال راحت می توانید از این محصول در هر مکانی استفاده کرده و نرمی و لطافت را با ان تجربه کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که سطح موازی این محصول باعث شده تا از تعریق شما جلوگیری کند که این عامل از خصوصیات خوب این بالش به شمار می رود.

جنس بدنه

در ارتباط با جنس بدنه این محصول هم باید گفت که حساسیت های شما را برطرف کرده تا بتوانید با خیال راحت به این محصول اطمینان کنید و ان را خریداری نمایید. در همین ارتباط باید گفت که رویه و بخش های کناری این محصول هر دو ساخته شده از نوع PVC برزنتی هستند. هم چنین کف این محصول هم از نوع PVC دو لایه ساخته شده است.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این بالش می تواند تا 40 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که نشان از کیفیت بالای ساخت و مقاومت بی نظیر این محصول دارد. طول این بالش 43 ، عرض ان 28 و ارتفاع این محصول نیز 9 سانتی متر است. علاوه بر این ها این محصول تنها 200 گرم وزن دارد که فوق العاده سبک است. هم چنین ابعاد بسته بندی این محصول هم 2×10×18 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از ساده ترین کارها راه اندازی این محصول است که در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد. در همین ارتباط باید گفت که شما می توانید از طریق دریچه باد موجود بر روی این بالش در مدت زمان بسیار کمی به طور کامل این محصول را باد کرده و از استراحت بر روی ان لذت ببرید. در همین ارتباط باید گفت که شما باید یک عدد پمپ باد نیز خریداری کنید که بتوانید عمل باد کردن این محصول را با استفاده از ان انجام دهید. هم چنین برای مراقبت از این محصول باید بتوانید اشیا نوک تیز و هر وسیله دیگری که می تواند به این بالش اسیب وارد کند را از کنار ان دور کرده تا این محصول سوراخ نشود. هم چنین بر روی این بالش نایستید و از پریدن بر روی ان هم خودداری کنید چون تحمل وزناین محصول 40 کیلو گرم بوده و وارد کردن وزن بیشتر از این مقدار می تواند اسیب های جدی را به این محصول وارد کند.

جمع بندی

بالش بادی برزنتی اینتکس محصولی است که به دلیل داشتن ابعاد و وزن کم مناسب برای استفاده در هر مکانی بوده و به سادگی می توانید از ان استفاده کرده و لذت ببرید. این محصول قسمت مقرون به صرفه ای داشته و می توانید با خیال راحت و بدون پرداخت هزینه سنگین ان را خریداری نموده و استفاده کنید. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 40 کیلو گرم
 طول 43 سانتی متر
 عرض 28 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس 
 وزن بسته بندی: 200 گرم
 دارای سطح موازی
 ابعاد بسته بندی: 2×10×18 سانتی متر
 قابلیت ضد تعریق
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...