بالش گردنی بزرگسال بست وی

bestway 67006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
75,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش گردنی بزرگسال بست وی از مناسب ترین محصولات بادی برای استراحت های سطحی بوده که کاملا سطح گردن مصرف کننده را پوشش داده و مانند یک بالش بادی عمل می کند. این گردنی ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر یا همان مخمل بوده تا به بدن آسیبی وارد نکرده و موجب جلوگیری از تعریق بالای مصرف کننده شود. این گردنی با کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی و همچنین بدون پمپ باد راه اندازی شده و گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در مسافرت ها و محل کار خواهد بود.

بالش گردنی بزرگسال بست وی

بالش بادی گردنی بزرگسال بست وی یک محصول فوق العاده شکیل و راحت است که مورد استفاده در داخل خودرو و یا در منزل می باشد. هر فردی به راحتی می تواند با در دست داشتن یک بالش گردنی در هر مکانی خوابی راحت را تجربه کرده و به سر و گردن خود نرمی و لطافت را هدیه دهد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول پرداخته و این کالا را نقد و بررسی کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از نکات مهم در خصوص این محصول نحوه ساخت و هم چنین ارگونومی تولید این محصول است که به گونه ای طراحی شده تا هر فردی بتواند به راحتی از ان استفاده کرده و سر و گردن خود را در اسایش کامل قرار دهد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ارگونومی ساخت U شکلی دارد که به گونه ای طراحی شده که مرکز ان خالی بوده و گردن شما در داخل ان قرار می گیرد. هم چنین کناره های این محصول هم به گونه ای طراحی شده تا پس از قرار گیری گردن شما در داخل این محصول بتوانید سر خود را به ان ها تکیه داده و به استراحت بپردازید. در کنار این موارد باید به لبه های گرد این محصول هم اشاره کرد که به نرمی و لطافت بیشتر این محصول کمک شایانی کرده است. هم چنین این کالا در رنگ بندی ها مختلفی به بازار عرضه شده است که دو عدد از رنگ های پرطرفدار ان سفید و سبز می باشد که قدرت انتخاب شما را افزایش داده است. هم چنین این محصول به صورت ضد اب طراحی گردیده است که از ان می توانید در داخل استخر هم استفاده کنید.

جنس بدنه

از خصوصیات خوب این محصول جنس بدنه ان است که به صورت کاملا مقاوم و مستحکم طراحی و تولید شده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که تمام قسمت های این محصول ساخته شده از جنس PVC می باشد. هم چنین رویه این محصول به صورت مخملی ، بخش های کناری ان به صورت طرح چرم و کف این کالا هم به صورت دو لایه طراحی و تولید شده است.

ابعاد و وزن

این محصول تنها 150 کیلو گرم وزن دارد که به راحتی می توانید ان را با خود حمل و نقل کرده و در مکان مناسب از ان استفاده کنید. هم چنین طول این محصول 37 سانتی متر ، عرض ان 24 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این کالا هم تنها 10 سانتی متر می باشد که با بهره گیری از ارگونومی ساخت بدن افراد به صورت کاملا دقیق طراحی گردیده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در خصوص راه اندازی این کالا باید در وهله اول به این نکته اشاره کرد که شما برای این کار نیاز به زمان زیادی نخواهید داشت. در ابتدا کافی است محفظه باد موجود بر روی این محصول را پیدا کرده و به راحتی با استفاده از دهان و یا یک پمپ باد شخصی اقدام به باد کردن این کالا کنید. هم چنین در زمان هایی که قصد استفاده از این محصول را ندارید هم می توانید به سادگی باد ان را خالی کرده و محصول را جمع اوری کنید. در خصوص نحوه مراقبت از این کالا هم باید به این نکته توجه کنید که می توانید به سادگی با رعایت چند نکته ساده از این محصول همیشه استفاده کنید. در وهله اول باید از پریدن و ایستادن بر روی این بالش خودداری نمایید چون تحمل وزن این کالا مشخص شده بوده و وارد کردن فشار زیاد به ان امکان اسیب های جدی را فراهم می سازد. هم چنین از سوراخ کردن این بالش هم خودداری کنید تا دچار اسیب جدی نشود. با رعایت همین نکات می توانید سالیان سال از این کالا استفاده کنید.

جمع بندی

بالش گردنی بزرگسال بست وی یک محصول فوق العاده با کیفیت و خاص بوده که از کیفیت بالای ساخت بهره می برد. این کالا هم چنین در دو رنگ به بازار عرضه شده است که قدرت انتخاب شما را بیشتر کرده است. هم چنین از این محصول می توانید در منزل و یا سفرهای خود هم استفاده کرده و سر و گردن خود را در بهترین شرایط ممکن قرار دهید. هم اکون این بالش گردنی را می توانید از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 وزن 150 گرم
 طول 37 سانتی متر
 عرض 24 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای 2 رنگبندی
 مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...