بالش گردنی بزرگسال اینتکس

intex 68675

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
75,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش بادی گردنی بزرگسال اینتکس یکی از بهترین بالش های گردنی مخصوص افراد عادی و بخصوص بیماران عضلانی و استخوانی که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل می باشد. روکشی که می تواند سبب جلوگیری از تعریق بالا شود. این بالش گردنی می تواند در منزل و حتی در زمان رانندگی نیز استفاده شود. این محصول می تواند به صورت دلخواه از باد آن کاسته شده و یا زیاد نمود. وزن این کالا نیز به قدردی کم بوده که احساسی از آن را در گردن خود نخواهید کرد.

بالش گردنی بزرگسال اینتکس

اگر شما به دنبال خرید یک بالش گردنی برای مواقع استراحت خود هستید می توانید بالش گردنی بزرگسال اینتکس را مشاهده نمایید. این بدین معناست که این محصول یکی از با کیفیت ترین و در عین حال با دوام ترین محصولاتی است که در بازار موجود می باشد. در همین خصوص باید گفت که این کالا به صورت دقیق و با ارگونومی ساخت بدن شما منطبق بوده و کاملا شکیل پیاده سازی شده است. در ادامه این پست با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم......

در خصوص ارگونومی ساخت این محصول باید عنوان کرد که این کالا ظاهری U شکل دارد. طرح اصلی این محصول نیز به صورت هلالی بوده و به گونه ای طراحی شده که فرد استفاده کننده از این محصول می تواند به سادگی گردن خود را در داخل ان قرار داده و سر خود را به راحتی بر روی قسمت بالش این محصول تکیه دهد. دور تا دور این محصول به گونه ای طراحی شده که گرد می باشد و هیچ قسمتی از ان تیز و یا صاف و ساده نیست. هم چنین بر روی این محصول تنها یک عدد محفظه باد قرار دارد که به راحتی می توانید از همین طریق این محصول را باد کنید. هم چنین رنگ این محصول به صورت یکدست مشکی طراحی شده است. البته این کالا در رنگ بندی مختلف به بازار عرضه شده است که قدرت خرید شما را افزایش داده است.

جنس بدنه

رویه اصلی این محصول ساخته شده از نوع PVC مخملی می باشد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم دقیقا همین کیفیت را دارد که بسیار مستحکم و با کیفیت تولید شده و به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین کف این کالا هم به صورت دو لایه طراحی و تولید شده است که مقاومت خوبی دارد. این محصول مناسب برای استفاده بیماران عضلانی می باشد. هم چنین رویه اصلی این کالا هم به صورت ضد تعریق طراحی و تولید شده است.

ابعاد و وزن

شاید می توان به جرات گفت که مهم ترین خصوصیت این محصول وزن کم ان است. این بالش گردنی تنها 80 گرم وزن دارد که همین عامل سبب شده تا شما بتوانید به سادگی هر چه تمام تر این کالا را با خود حمل و جا به جا کنید. در خصوص ابعاد این محصول هم باید عنوان کرد که طول این کالا 23 سانتی متر ، عرض ان 25 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این کالا هم تنها 8 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در خصوص راه اندازی این محصول باید عنوان کرد که شما قادر خواهید بود بدون هیچ وسیله ای این بالش را به سادگی و از طریق محفظه باد این کالا باد کرده و استفاده کنید. هم چنین برای تسهیل در کار و وقت خود هم می توانید یک عدد پمپ باد خریداری نموده و با استفاده از ان به صورت راحت تر این کالا را باد کرده و از ان استفاده نمایید. هم چنین برای مراقبت از این کالا هم باید به چند نکته مهم توجه کنید. در ابتدا باید از پریدن و هم چنین ایستادن بر روی این بالش و یا قرار دادن وسایل سنگین بر روی ان نیز به صورت جد خودداری کنید چون این عمل باعث اسیب جدی وارد شدن به این کالا می شود. هم چنین از سوراخ کردن این محصول هم خودداری کنید تا باد داخلی این محصول تخلیه نشود.

جمع بندی

بالش گردنیبزرگسال اینتکس یک محصول خاص و جذاب است که می توانید از ان در سفرها و همین طور در حین رانندگی و یا در منزل استفاده کرده و احساس نرمی و راحتی را به سر و گردن خود ببخشید. این محصول بسیار سبک وزن بوده و بدنه ای مقاوم هم دارد. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 طول 23 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 ارتفاع 8 سانتی متر
 وزن 80 گرم
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده برای بیماران عضلانی
 قابلیت ضد تعریق
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...