بین بگ بزرگسال چرمی

bestway 43756

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال چرمی

بین بگ بزرگسال چرمی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع در فروشگاه تهران اینتکس با کمترین قیمت عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس چرم صمنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول زیبا در طرح و رنگ بندی متنوع تولید شده است که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که داردبه راحتی قابل حمل می باشد . از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل ، محل کار و همچنین می توانید در فضاهای باز و بسته استفاده نمایید .

بین بگ بزرگسال چرمی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند از این بین بگ با خیالی آسوده استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این افزوده است به همنی جهت در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می تواند مواد دخلی محصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می تواند قسمت رویی محصل را از آستر جدا نموده و به راحت تمیز نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ بزرگسال چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ بزرگسال چرمی

بین بگ بزرگسال چرمی یکی از محصولات جدید و بسیار زیبای شرکت بست وی به شمار می رود که با تازگی در بازار عرضه شده است. این محصول مناسب استفاده در منازل و محل کار می باشد و شما می توانید از آن برای استراحت کردن، تماشای تلویزیون و ... استفاده کنید. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

اساسی ترین کاری که هر تولید کننده ای به دنبال آن است، این است که طراحیو ساخت محصولش منحصر به فرد و با کیفیت باشد. که بست وی موضوع را سرلوحه ی کار خود قرار داده و سالیان سال است که با رعایت کردن این نکات توانسته نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند. فرم کلی این بین بگ همانند سایر بین بگ ها به شکل تقریبا دایره ای می باشد. بر روی آن پارچه ی سرمه ای رنگ چند تکه کشیده شده که درز ها آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به هیچ وجه دچار پارگی نمی شود. این محصول دارای نشیمنگاهی نرم بوده که شما می توانید به راحتی بر روی آن نشسته و استراحت کنید.

جنس :

یکی از نکته هایی که تمام ما برای خرید یک محصول مد نظر داریم، جنس آن محصول است. یعنی طبیعی ست که همه دوست دارند محصولی را بخرند که دارای جنس خوب و با دوام باشد. باز هم شرکت بست وی در این محصول نیز از متریال درجه یکی استفاده کرده و محصولی با کیفیت را روانه بازار کرده است. جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده که به هیچ عنوان بوی نامطبوعی از خود توید نمی کند و با مراقبت از آن می توان سالیان سال از آن استفاده کرد. فضای داخلی این مبل از یونولیت خرد شده می باشد که این بین بگ را بسیار نرم و راحت کرده است. دلیل استفاده یونولیت خرد شده در این محصول این است که مانند بقیه مواد تغییر حالت نمی دهد و هر زمان که خواستید ارتفاع مبل را تغییر دهید، کافی ست مقداری از یونولیت ها را تخلیه کرده و یا به آن اضافه کنید.

ابعاد و وزن :

بین بگ ها یک مزیتی که نسبت به مبل های ثابت دارند این است که دارای ابعاد کوچکتری بوده و فضای کمتری را اشغال میکنند تا شما بتوانید از آن در هر مکانی استفاده کنید. طول این محصول 80 سانتی متر، عرض آن 80 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 95 سانتی متر می باشد که تمامی بعد های آن استاندارد بوده و فضای بسیار کمی را اشغال میکند. از این محصول می توانید در منزل، اتاق نشیمن، اتاق خواب، محل کار، خانه های دانشجویی و ... استفاده کرد. به عنوان مثال برای تماشای تلویزیون و یا مطالعه ی کتاب و یا حتی استراحت می توان از این بین بگ استفاده نمود. و اما وزن این محصول هم بسیار بسیار کمتر از مبل های ثابت می باشد که این خود یک مزیت است. 6 کیلو گرم وزنی ست که این بین بگ دارا بوده و شما می توانید به راحتی آن را جابجا کنید.

مراقبت و نگهداری :

فرقی که بین این بین بگ با مبل های ثابت وجود دارد این است که این گونه مبل ها دارای حساسیت بیشتری بوده و نیاز به کمی مراقبت دارند. یعنی باید از برخورد جسم نوک تیز با آنها جلو گیری کرد و همچنین نباید اجازه داد که تحت حرارت قرار بگیرند. و اما بحث شستوشو. شما برای شستوشوی این بین بگ نیازی به شامپو مبل و فرچه ندارید. فقط کافی ست تا روی آن را از مبل جدا کنید و درون ماشین لباسشویی بیاندازید تا آن همانند روز اول خود تمیز شود.

جمع بندی :

بین بگ می تواند یک وسیله پر کاربرد و راحتی برای افراد باشد. از این محصول می توانید در منزل خود و یا محل کار استفاده کنید تا هر موقع که خسته بودید بر روی آن بنشینید و با خیال راحت خستگی خود را به در کنید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...