بین بگ دارای زیرپایی بزرگسال

bin-3120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دارای زیرپایی بزرگسال

بین بگ دارای زیرپایی بزرگسال یک محصول فوق العاده زیباست که طراحی دو رنگ ان باعث شده تا بسیار چشم نواز شود. این کالا ساخته شده از دو رنگ مشکی و ابی نفتی است که ترکیب این دو در کنار هم باعث شده تا یک بین بگ بسیار زیبا را مشاهده کنیم. در خصوص طراحی این محصول باید عنوان کرد که این کالا ظاهری صاف و ایستاده دارد که بخش نشیمنگاه ان به صورت فرو رفته بوده و فرد می تواند با هر بار نشستن بر روی ان شکل کامل تری را به این محصول ببخشد. قسمت تکیه گاه این کالا هم به صورت صاف و ایستاده طراحی شده است که فرد می تواند حتی سر و گردن خود را هم در قسمت بالایی ان قرار دهد. از دیگر مزایای این مبل شنی می توان به داشتن زیر پایی ان اشاره کرد که به صورت استوانه ای شکل بوده و رنگ یکدست ابی دارد که می تواند ان را هم در زیر پای خود قرار دهید تا بهترین ارگونومی ممکن را در هنگام نشستن بر روی این بین بگ تجربه کنید. داشتن بدنه ای مقاوم و هم چنین وزن کم هم از دیگر خصوصیات خوب این کالا می باشد که باید به ان ها اشاره نمود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی بین بگ دارای زیرپایی بزرگسال

بین بگ دارای زیرپایی بزرگسال

بین بگ بزرگسال دارای زیرپایی یکی از مجهزترین و با کیفیت ترین محصولاتی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این بین بگ دارای بدنه ای مقامتو با کیفیت می باشد که به خوبی در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان می دهد و این امر نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید بین بگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل بین بگ دارای زیرپایی بزرگسال همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این بین بگ همانند سایر بین بگ های تولیدی می باشد و نقطه قوت این بین بگ دارا بودن زیر پایی می باشد که در بسیاری از موارد می تواند باعث رفع خستگی پا شود و همچین در مواردی می توانید از این محصول در جهت میز نگهدارنده وسایل نیز از آن استفاده نمایید . علاوه بر آن دوخت استفاده شده درساخت این محصول به صورت الماسی می باشد و یکی از محکم ترین و مقاوم ترین دوخت ها در ساخت محصولات بین بگ و مبل های شنی می باشد و خیال شما را از بابت طول عمر ین محصول به طور کلی راحت می کند . رنگبندی این محصول ، ترکیبی از رنگ آبی و مشکی می باشد که علاوه بر آن رنگ های دیگری نیز در بازار موجود می باشد که در این بخش براش شما عزیزان یکی از برترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . همچنین پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در ساخت محصولات بادی میباشد که دلیل این محبوبیت بالا در میان هواداران و تولید کنندگان استحکام بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد که بهترین حال را برای قرارگیری بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد . همچنین در بخش داخلی این محصول از یونولیت یا فیبر مخصوص استفاده شده است که از انعطاف پذیری مهندسی شده ای برخوردار است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد بین بگ دارای زیرپایی بزرگسال به اندازه های ( طول : 81 سانتی متر ، عرض : 81 سانتی متر و ارتفاع : 127 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده لی را برای نشستن و یا استراحت شما فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از ویژگی های مهمی می باشد که در هنگام خرید بین بگ ها و صندلی های شنی باید به آن توجه نمایید ، قابلیت تحمل وزن این محصول 100 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با سایر مبل های شنی از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد . همچنین وزن خود محصول 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد وبه راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

بین بگ دارای زیرپایی بزرگسال یکی از برترین و با کیفیت ترین بین بگ های تولیدی در سال جاری می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن 100 کیلو گرمی و جنس بدنه چرمی این محصول بر محبوبیت آن افزوده است . بین بگ دارای زیرپایی بزرگسال با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

طول 81 سانتی متر
عرض 81 سانتی متر
ارتفاع 127 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی-آبی
جنس بدنه PVC طرح چرم
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...