بین بگ راحتی چرمی

bestway 43865

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی چرمی

بین بگ راحتی چرمی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی بین بگ را کم یا زیاد نمایید و به شکل دلخواه خود در بیاورید و همچنین می توانید قسمت رویی را جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و قابل استفاده در مکان های مختلف مانند محل کار و منزل می باشد . برای خرید بین بگ راحتی چرمی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

بین بگ راحتی چرمی

بین بگ راحتی چرمی یک بین بگ زیبای شرکت بست وی می باشد که ظاهری بسیار شیک داشته و از آن جا که رویه آن از چرم است ، محبوبیت های خاص خود را دارد . بین بگ ها مبل هایی بسیار نرم و راحت هستند که به واسطه این انعطاف پذیری بالای خود ، می تواند به عنوان یک مبل بین بگ راحت نشین مورد استفاده قرار بگیرد . در ساخت بین بگ راحتی چرمی از هیچ پایه ای استفاده نشده است و برای همین شما می توانید به راحتی به بدنه آن فرم بدهید . طراحی که بین بگ راحتی چرمی دارد به صورت مخروطی و گلابی شکل است که مزیت های آن را بسیار بیشتر کرده است . برای اینکه طراحی بین بگ ها به صورت مخروطی شکل باعث می شود که ارتفاع بلندتری را داشته باشند و به همین دلیل شما یک تکیه گاه بسیار خوبی را برای اینکه در هنگام نشستن داشته باشید ، خواهد داشت . 

در این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی بین بگ راحتی چرمی بپردازیم تا شما بیشتر با ویژگی ها و مزیت های بین بگ راحتی چرمی آشنا شده تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و بتوانید خرید بین بگ بسیار خوبی را تجربه کنید . بدنه این بین بگ همانطور که در نام محصول ذکر شده است ، از لایه های ضخیم چرم مصنوعی بوده و از پارچه های درجه یک برای ساخت آن استفاده شده است . چرم مصنوعی مزیت هایی نسبت به چرم طبیعی دارد که آن هم سهولت در نگهداری و مراقبت از این نوع پارچه است . پارچه های چرمی اعم از مصنوعی و طبیعی تا حد زیادی شباهت زیادی به یکدیگر دارند ولی با این تفاوت که رطوبت کمتر به آن آسیب وارد می کند و تمیز کردن و نگهداری آن ساده تر است . طول عمر این پارچه بسیار بالاست و اگر به خوبی از آن مراقبت شود دیگر آسیبی متحمل آن نخواهد شد . 

توجه داشته باشید که بین بگ راحتی چرمی به واسطه جنسی که دارد ، بهتر است که بیشتر در فضاهای سرپوشیده استفاده شود . به عنوان مثال استفاده از آن در خانه ، محل کار ، نمایشگاه ها و دفتر ها بسیار عالی و مناسب خواهد بود . رنگ این پارچه مشکی بوده و جذابیت به خصوصی را به بین بگ بخشیده است . و اما یکی از ویژگی های بین بگ راحتی چرمی که آن را منحصر به فرد کرده است ، استفاده از مواد یونولیتی خرد شده در داخل مبل می باشد که باعث شده تا این محصول ایچنین نرم و بسیار راحت باشد . به منظور اینکه یونولیت های داخل بین بگ شناور باشند و انعطاف پذیری خوبی را از بین بگ انتظار داشته باشید . یونولیت ها به صورت خرد شده و به اصطلاح شن شده در داخل بین بگ ریخته شده اند و شما در هنگام استفاده از بین بگ راحتی آن را حس خواهید کرد . 

به دلیل وجود چنین محتوای شنی در داخل بین بگ راحتی چرمی ، وزن محصول بسیار سبک بوده و برای همین جابجا کردن آن بسیار کار آسانی است . برای اینکه شما راحت تر بتوانید بین بگ را بلند کرده و از آن استفاده کنید ، بر روی بین بگ یک دستگیره قرار داده شده است که شما می توانید برای جابجا کردن بین بگ از آن گرفته و به راحتی محصول را بلند کنید . توصیه می شود که برای جابجایی بین بگ را کاملا بلند کنید و آن را بر روی زمین نکشید . طول بین بگ راحتی چرمی 90 سانتی متر و عرض محصول 90 سانتی متر می باشد که ارتفاع آن همچنین به 110 سانتی متر می رسد . این مقدار تا بالای بین بگ در نظر گرفته شده است و قسمت نشیمنگاه محصول به 50 سانتی متر می رسد . توجه داشته باشید که رویه یا همان پوسته بین بگ و همچنین مواد داخلی آن قابل تعویض بوده و شما می توانید برای تعویض و یا تعمیر بین بگ خود با فروشگاه اینتکس در تماس باشید . 



طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...