بین بگ چرمی بزرگسال

bestway 43763

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,374,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرمی بزرگسال

بین بگ چرمی بزرگسال بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی زیبا و متنوع در فروشگاه تهران اینتکس با کمترین قیمت عرضه می گردد . این محصول زیبا دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاذ نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید . بین بگ چرمی بزرگسال بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی ـآسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولت سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ چرمی بزرگسال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .  

نقد و بررسی بین بگ چرمی بزرگسال

بین بگ چرمی بزرگسال یکی دیگر از سری محصولات با کیفیت و بسیار زیبای کمپانی بست وی می باشد که از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. این محصول یک جایگزین بسیار مناسب برای مبل های ثابت است که دارای مزیت های بسیاری می باشد و شما به راحتی و با کاربرد بیشتری از آن می توانید در منزل و یا محل کار خود استفاده نمایید. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

یکی از ابتدایی ترین و مهمترین کارها در تولید یک محصول، طراحی و ساخت آن محصول می باشد. اولین قدمی که هر تولید کننده ای برای ساخت یک محصول بر میدارد طراحی می باشد که شرکت بست وی با طرح های بسیار منحصر به فردی که دارد این کار را به خوبی انجام می دهد. مرحله بعدی ساخت محصول است که در آن باید به کیفیت و فرم کلی محصول توجه شود و به هیچ وجه نباید ذره ای از کیفیت آن کم شود. بست وی این بین بگ را با طراحی بسیار منحصر به فردی تولید کرده است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. رنگ این بین بگ مشکی بوده و فرم کلی آن همانند سایر بین بگ ها به صورت بیضی شکل می باشد. یکی از مزیت هایی که باعث پر طرفدار شدن این بین بگ نسبت به بین بگ های دیگر شده است این است که دارای پشتی بلندی بوده تا شما بتوانید به راحتی به آن تکیه داده و استراحت کنید.

جنس :

برای تهیه یک محصول مهمترین اصلی که هر فردی به دنبال آن است جنس آن محصول است. یعنی می خواهد محصولی تهیه کند که خیالش از بابت جنس آن راحت باشد و دچار پارگی یا تغییر حالت نشود. شرکت بست وی توانسته در این سال ها محصولات با کیفیت و دارای جنس خوب را به بازار عرضه کند و تمامی مشتریان خود را راضی نگه دارد. و اما این محصول. جنس بدنه این بین بگ از چرم مصنوعی بوده که چند تکه می باشد و به یکدیگر دوخته شده اند که این کار موجب شده تا بدنه آن فرم زیبا تری داشته باشد و با فشار زیاد دچار پارگی نشود. فضای داخلی آن نیز پر شده از یونولیت خرد شده می باشد که باعث نرم شدن این مبل شده است تا شما بتوانید به راحتی بر روی آن نشسته و به استراحت کردن بپردازید.

ابعاد و وزن :

همه ما می دانیم که مبل های ثابت فضای بسیاری را از خانه را اشغال میکنند. اما بین بگ ها این مزیت را دارند که دارای ابعاد کمتری بوده و فضای کمتری از خانه را اشغال می کنند. طول این بین بگ 80 سانتی متر بوده و دارای عرض 80 سانتی متر نیز می باشد که یک اندازه بسیار مناسب به شمار می رود. همچنین ارتفاع آن 95 سانتی متر است که مقداری بلند تر از سایر بین بگ ها می باشد تا شما بتوانید راحت تر به آن تکیه داده و بر روی آن با خیال راحت استراحت کنید. و اما مزیت دیگری که این محصول دارد این است که وزن آن 6 کیلو گرم بوده و از وزن مبل های ثابت کمتر است و شما می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید و نیاز به کمک دیگران ندارید. به همین سبب می توانید هر موقع که خواستید آن را در اتاق خواب قرار دهید و باز مجددا آن را به اتاق نشیمن خود برگردانید تا از نشستن و استراحت کردن بر روی این بین بگ لذت ببرید.

مراقبت و نگهداری :

یک تفاوتی که بین این مبل ها و مبل های ثابت وجود دارد این است که درای رویه جدا شدنی می باشند و شما می توانید هنگام کثیف شدن آن، رویه را از بدنه بین بگ جدا کرده و درون لباسشویی بیاندازید تا همانند روز اولش تمیز شود. با این حساب شما دیگر همانند مبل های ثابت نیاز به شامپو و فرچه ندارید و می توانید بدون هیچ زحمتی آن را بشویید. نکته ی دیگر این که به دلیل چرم مصنوعی بودن رویه آن باید مراقب باشید تا جسم نوک تیزی به آن برخورد نکند. در غیر این صورت بدنه این محصول دچار پارگی شده و شکل و فرم زیبای خود را از دست می دهد. همچنین می توانید با اضافه کردن یونولیت و یا کم کردن ان ارتفاع بین بگ را تغییر دهید تا بتوانید راحت تر از آن استفاده کنید و آن را هماهنگ با بدن خود تنظیم کنید.

جمع بندی :

بین بگ چرمی بزگسال بست وی یکی از جدیدترین و زیبا ترین محصولات این شرکت به شمار می رود و همانطور که در توضیحات بالا ذکر شد از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار می باشد. از این محصول می توان بعنوان دکوراسیون منزل در تمامی منازل استفاده نمو و یا حتی در مکان های دیگر از جمله اتاق نشیمن، اتاق خواب، خانه های دانشجویی و محل کار نیز استفاده کرد تا شما در هر موقعیتی دارای یک وسیله استراحتی مناسب باشید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...