بین بگ یک نفره مخملی

bestway 43836

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره مخملی

بین بگ یک نفره مخملی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن مناسب می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید آستر را از رویه جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . از مهم ترین کاربردهای این محصول می توان به استفاده به عنوان تماشای تلویزیون و مطالعه کتاب اشاره نمود .

این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که به راحتی بین بگ خود را حمل کنید .  بین بگ یک نفره مخملی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمود . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و با همکاران ما نیز تماس حاصل فرمایید . برای خرید بین بگ یک نفره مخملی از تولیدی بین بگ با تلفن های این مزکز تماس بگیرید . 

ویژگی ها و مزایای بین بگ

بین بگ ها محصولات جدید بازار هستند و شاید هنوز بسیاری از خریداران با این نوع مبل ها آشنایی کامل نداشته باشند ، به همین جهت توضیحاتی را در بخش نقد و بررسی ارائه کرده ایم که می توانید آن ها را مطالعه نمایید . و اما در این بخش قصد داریم ویژگی ها و مزایای بین بگ ها یا مبل های شنی را به شما عزیزان معرفی کنیم . بین بگ ها در دسته مبل های طبی و استاندارد قرار دارند که برای کسانی که ساعت های زیادی را به نشستن می پردازند و یا مشکلاتی در ستون فقرات و دیسک کمر دارند توصیه می شود زیرا انعطاف بسیار بالای بین بگ می تواند از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کند .

از ویژگی های خوب بین بگ مخملی فوق می توان به طراحی گرد و ساختار بدون پایه آن اشاره کرد ، این طراحی به شما اجازه خواهد داد تا هر طور که دوست دارید در هر قسمت از مبل بنشینید ، زیرا با نشستن شما ، مبل فرم می گیرد . بنابراین شما می توانید با نشستن در بالای مبل بین بگ یک مبل بدون پشتی داشته باشید و یا با نشستن در بخش های میانی و کناره های مبل ، یک مبل و صندلی پشتی دار را برای خود ایجاد کنید .

استفاده از این بین بگ برای اشخاصی که زیاد به مطالعه کتاب ، تماشای تلویزیون ، بازی با کنسول های بازی و رایانه ای دارند توصیه می شود . این محصولات وزن بسیار سبکی دارند به همین سبب جابجایی و حمل آن ها بسیار ساده و آسان است . علت سبک بودن این محصولات نیز محتوای یونولیتی است که در داخل مبل ریخته شده است . استفاده از یونولیت از چندین منظر بهتر از سایر محتوای شنی است که می توان به تحرک بسیار خوب آن در داخل مبل به منظور فرم پذیری بهتر مبل و همچنین وزن سبک آن و تهیه ساده و خریداری یونولیت با قیمت ارزان و مناسب اشاره کرد .

راهنمای خرید سفارشی بین بگ

فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه بین بگ در ایران است که می توانید متنوع ترین مدل ها را در این مرکز مشاهده و خریداری کنید . فروشگاه اینتکس انواع مبل های شنی ایرانی و خارجی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه کرده است که می توانید به صورت تک و عمده این محصولات را خریداری کنید . فروشگاه تهران اینتکس امکان خرید بین بگ را به صورت سفارشی میسّر کرده است تا دوست داران این محصولات بتوانند مبل بین بگ های خود را به صورت سفارشی و در رنگبندی دلخواه خود سفارش دهند .

با مراجعه به دسته بندی مبل شنی و بین بگ می توانید مدل مورد نظر خود را یافته و آن را خریداری کنید و در صورت ناموجود بودن و یا برای ثبت بین بگ سفارشی می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس گرفته و یا به صورت حضوری به دفتر نمایندگی مراجعه نمایید .

خدمات پس از فروش بین بگ

نمایندگی مبل شنی اینتکس همچنین در کنار فروش بین بگ های خود ، خدمات پس از فروش این محصولات را نیز ارائه کرده است که می توانید از آن بهره مند شده و در صورت آسیب دیدگی بین بگ طریق فروشگاه ، بین بگ خود را تعمیر کنید . مبل بین بگ ها نیز به مانند هر وسیله و کالایی ممکن است صدمه و آسیب ببیند که البته این محصولات به واسطه بدنه پارچه ای و امکان دسترسی به لایه های زیرین قابل تعمیر هستند .

در صورتی که مهارت خیاطی دارید و دارای چرخ خیاطی هستید ، حتی خودتان نیز می توانید مبل را تعمیر کنید ، همچنین می توانید پارچه رویه یا آستری مبل را جهت تعمیر به خیاط محله برده و در غیر این صورت می توانید محصول را برای فروشگاه ارسال کنید تا به صورت تخصصی بین بگ خود را توسط نمایندگی اینتکس تعمیر کنید .

این امکان وجود دارد که شما رویه دیگری را نیز برای بین بگ خود سفارش دهید تا بدون نیاز به تعمیر رویه ، به طور کلی آن را تعویض نماید . محتوای داخلی این مبل ها نیز قابل تعویض هستند . بین بگ ها در طول زمان ممکن است کمی افت داشته باشند که علت آن نیز فشرده شدن یونولیت ها می باشد ، از این رو با شارژ مجدد و یا تعویض کلی محتوای داخلی می توانید بین بگ خود را به مانند روز پر کنید و مشکل افت مبل را رفع نمایید .

نقد و بررسی بین بگ یک نفره مخملی

بین بگ یک نفره مخملی از سری مبل بین بگ های شنی رنگ طوسی موجود در بازار ایران  است که می توان آن را در دسته مبل های راحتی قرار داد . انتخاب مبل راحتی یونولیتی یا گرانولی بسیار مهم بوده و قطعا انتخاب آن ها دشوار تر از خرید مبل های خانوادگی پایه چوبی می باشد ، چرا که شما بیشتر وقت خود را با نشستن در مبل های راحتی خواهید گذراند . بین بگ یک نفره مخملی به واسطه طراحی بسیار خوب و انعطاف عالی می تواند نشیمنگاه کاملا طبی و راحت را برای شما عزیزان فراهم کند .

این مبل شنی کاملا به صورت گرد ساخته شده است و در نگاه اول گویی مبل نبوده و برای نشستن ساخته نشده اند ، اما با توجه به فرم پذیری بسیار خوب محصول ، شما می توانید فرم دلخواه خود را به مبل داده و از آن برای نشستن استفاده کنید . شما می توانید به کمک دست به مبل فرم دهید و در هر قسمت آن که دوست دارید بنشینید ، با نشستن شما ، مبل فرم گرفته و می تواند پشتی خوبی نیز برای شما باشد . در ادامه مطلب بیشتر با بین بگ یک نفره مخملی و ویژگی های آن آشنا خواهیم شد .

طراحی و تولید بین بگ

شاید برای شما سوال باشد که مبل بین بگ های راحتی چگونه طراحی شده اند و ساختار آن ها چگونه است . این بین بگ ها برخلاف مبل های دیگر فاقد هر گونه چارچوب و پایه می باشد و هیچ جسم سختی در داخل مبل استفاده نشده است ، بنابراین فشار زیاد موجب شکستن مبل نخواهد شد و ضربه به آن آسیبی وارد نخواهد کرد . این مبل از سه لایه تشکیل شده است که دو لایه خارجی آن یعنی رویه و آستری از پارچه ساخته شده است .

بدنه یا رویه این مبل دقیقا آن چیزی است که شما در تصویر مشاهده می کنید که رنگ آن طوسی است و ظاهری شبیه به بافت دارد . آستری لایه میانی مبل بوده که حائل میان رویه و محتوای شنی است . وجود آستری می تواند موجب دوام بیشتر مبل شنی شده و تحمل وزن مبل را افزایش داده است . همچنین آستری می تواند محتوای شنی و ریز مبل را در درون خود نگه دارد تا در صورت نیاز به شست و شوی مبل بتوانید رویه آن را جدا کرده و بشویید .

در قسمت زیرین مبل زیپی قرار گرفته است که از آن طریق می توانید رویه را جدا کنید . طراح زیپ را در قسمت زیرین مبل قرار داده است تا ظاهر مبل را زشت نکند . در قسمت بالای مبل نیز مارک مبل به صورت پارچه جدا دوخته شده است که می توانید حتی از آن به عنوان دستگیره جهت جابجایی مبل استفاده نمایید .

جنس بین بگ

بین بگ یک نفره مخملی همانطور که از نامش پیداست از پارچه مخملی ساخته شده است ، ظاهر این پارچه به گونه ای است که شاید در نگاه اول شبیه به بافت باشد اما در حقیقت این پارچه مخملی بوده که خزه های ریز آن ظاهر مبل را بسیار زیبا کرده است . این پارچه به واسطه جنسی که دارد بسیار نرم و لطیف است ، به همین دلیل استفاده از آن برای رویه مبل شنی می تواند لطافت خاصی را به مبل ببخشد . پارچه مخمل تا حد بسیار زیادی می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند ، بنابراین اگر شخصی هستید که زیاد عرق می کنید مبل های شنی مخملی یا خزه دار و جیر را انتخاب کنید .

برای ساخت مبل از پارچه های متنوعی استفاده می شود که در بخش توضیحات معرفی شده اند . جنس پارچه می تواند نقش زیادی بر طول عمر محصول داشته و نحوه نگهداری مبل را مشخص کند . به عنوان مثال رویه مخملی این مبل قابل شست و شو است ، بنابراین در صورت نیاز می توانید رویه را جدا کرده و حتی با استفاده از لباسشویی آن را بشویید . رنگ این پارچه کاملا ثابت بوده و در دراز مدت و همچنین شست و شوی مداوم کمرنگ نمی شود . همچنین این مبل قابل استفاده در فضاهای باز می باشد . 

آستری مبل نیز از پارچه مخملی ساده ساخته شده است که تنها دوام آن مهم است چرا که در لایه زیرین بوده و دیده نمی شود ، اما جنس آن نیز مرغوب بوده و طول عمر بالایی دارد . محتوای داخلی مبل نیز از فیبر یا همان یونولیت خرد پر شده است . حالت خرد و شنی یونولیت باعث شده است تا این مواد در داخل مبل متحرک بوده و فرم پذیری خوبی را به محصول ببخشد . این جنس موجب شده است تا بین بگ یک نفره مخملی تنها 5 کیلوگرم وزن داشته باشد .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...