تخت بادی تاج دار 2018 بست وی با پمپ 220 ولت

bestway 69019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی تاج دار 2018 بست وی با پمپ 220 ولت

تخت بادی دو نفره تاج دار 2018 همراه با پمپ باد سرخود 220 ولتی از سری تخت های بادی جدید شرکت بست وی برای خواب و استراحت های طولانی در منزل و بخصوص در اتاق های خواب بوده که از کیفیت ساخت بالا و طراحی مناسبی برخوردار می باشد. این تخت خواب بادی دارای یک تکیه گاه بادی در قسمت فوقانی خود بوده که به بدنه اصلی متصل بوده و با باد زدن به بدنه این قسمت نیز به شکل خودکار را اندازی می شود.

این تکمیه گاه به عنوان بالش بادی سرخود نیز استفاده شده و دارای کاربرد های پر مزیتی می باشد. اما سطح رویه نیز دارای طراحی مواج بوده و از رویه کامفورت بهره مند است تا قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. اما این محصول در کل ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم نیز برای سایر قسمت های بدنه استفاده شده است. بدنه ای که با ساختار دو لایه و ضخیم خود موجب شده تا به یکی از مقاوم ترین تخت های بادی شرکت بست وی تبدیل شود. مانند دیگر تخت های بادی یک پمپ باد برقی روی بدنه نصب شده که امکان تخلیه باد با آن فراهم خواهد بود. برای راحتی بیشتر در حمل این کالا نیز یک ساک حمل مخصوص برای آن در نظر گرفته شده است.

تخت بادی تاج دار 2018 بست وی با پمپ 220 ولت

اگر به دنبال خرید یک تخت خواب بادی زیبا و با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم نگاهی اجمالی به تخت بادی تاج دار 2018 بست وی با پمپ 220 ولت بیندازید. این محصول در دسته خاص ترین تولیدات شرکت بست وی می باشد که طراحی فوق العاده ای دارد و شاید همین طراحی ان است که باعث شده تا این کالا بسیار پر طرفدار باشد. در همین ارتباط قصد داریم تا این محصول را بررسی کرده و نکات ریز و درشت ان را برای شما بازگو کنیم........

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای این پست به این نکته باید اشاره نمود که این محصول ارگونومی ساخت مستطیلی شکلی دارد. این عامل دقیقا شبیه به اکثر محصولات و تخت های موجود در بازار می باشد. در قسمت بالایی این تخت خواب قسمتی تعبیه شده است که از ان به عنوان تاج این محصول یاد می شود. این بخش به گونه ای طراحی شده که به بدنه متصل بوده و بر روی خود شیارهایی را می بیند .

شما به راحتی می توانید بالش خود را در بالا ترین قسمت این تخت قرار داده و نگران پایین افتادن ان نباشید. در ارتباط با رویه اصلی تخت هم می توان به این نکته اشاره کرد که به صورت مواج طراحی شده و خطوطی موازی هم و در فواصل معین و یکسان بر روی این محصول نقش بسته اند. لبه های این تخت نیز مقداری برامده طراحی شده اند به گونه ای که باعث می شود با خیال راحت به استراحت بر روی ان بپردازید. در قسمت پایین این تخت نیز پمپ باد این محصول قرار گرفته است که راه اندازی این تخت با استفاده از ان صورت می گیرد. هم چنین رنگ رویه و بخش های کناری این محصول به صورت کرم می باشد با این تفاوت که بخش های کناری این محصول مقداری تیره تر طراحی شده است.

جنس بدنه

رویه ، بخش های کناری و همین طور کف این محصول ساخته شده از نوع PVC می باشد با این تفاوت که رویه این محصول از نوع جیر ، بخش های کناری ان از نوع چرم و هم چنین کف این تخت هم به صورت دو لایه طراحی شده است. این مواردی که به ان اشاره کردیم تماما طبق استاندارد روز دنیا طراحی و پیاده سازی شده و به صورت کاملا مقاوم و همین طور با کیفیت تولید گردیده است.

ابعاد و وزن

در این قسمت نیز قصد داریم به بررسی ابعاد و وزن این تخت بپردازیم. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این محصول می تواند تا 280 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند. این بدین معناست که دو نفر سنگین وزن هم به سادگی می توانند بر روی این تخت به استراحت بپردازند. هم چنین طول این کالا 229 و عرض ان هم 152 سانتی متر است. در ارتباط با ارتفاع هم باید به این نکته اشاره کرد که تا بخش تکیه گاه و در واقع تاج این تخت 79 سانتی متر ارتفاع دارد. هم چنین بسته بندی این محصول در مجموع 11.3 کیلو گرم وزن دارد که نسبت به کارایی و کیفیت ان وزن معقولی بوده و به سادگی می توان ان را جا به جا کرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از خصوصیات خوب این تخت این است که به سادگی می توانید ان را در عرض کمتر از چند دقیقه راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید. در همین ارتباط باید به این نکته هم اشاره نمود که در انتهای این تخت و بر روی بدنه اصلی این محصول یک عدد پمپ برقی سرخود 220 ولت تعبیه شده است که با برق مستقیم کشور ما همخوانی داشته و به راحتی می توانید با متصل کردن ان به پریز برق و چرخاندن قسمت اهرم مانند گرد این محصول به سمت راست به راحتی و به صورت اتوماتیک منتظر راه اندازی کامل این کالا باشید. هم چنین برای خالی کردن باد این کالا و جمع اوری ان هم می توانید این عمل را به صورت برعکس انجام دهید و در انتها هم با مقداری فشار باد های اندک موجود در این تخت را از داخل ان تخلیه کنید. همان طور که می دانید این محصول مناسب به صورت کامفورت و طبی طراحی شده است که مناسب برای استفاده همه سنین می باشد. نکته مهم دیگر این است که برای مراقبت از این محصول باید وسایل نوک تیز ، وسایل اشتعال زا و یا هر شی دیگری که امکان اسیب رساندن به این کالا را دارند را از کنار ان دور کنید.

جمع بندی

تخت بادی تاج دار 2018 بست وی با پمپ 220 ولت یک محصول منحصر به فرد می باشد که در کنار خود ساک حمل هم دارد که می توانید به سادگی ان را حمل و نقل کنید. هم چنین در کنار این محصول برچسب تعمیرات نیز قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم کنید. هم اکنون می توانید این تخت فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

 نوعخانگی
تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 229 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر (تا تکیه گاه)
 جنس رویه PVC با رویه جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود 220 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای حجم کم در حالت جمع شده
 مناسب سنین بزرگسال
 دارای تکیه گاه بادی سرخود
 رویه کامفورت و طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...