تخت بادی دو نفره بالش دار با پمپ 110 ولت مجزا

Bestway 67344

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره بالش دار با پمپ مجزای 110 ولتی از سری تخت خواب های بادی با کیفیت استاندارد و قیمتی مقرون به صرفه بوده که برای استفاده در اتاق های خواب و حتی محل کار تولید و عرضه شده اند. تخت خوابی که مانند مدل مشابه خود ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای سایر قسمت های بدنه به منظور مقاومت در برابر برخورد آب استفاده شده است. بدنه ای با ساختار دو لایه که از ساختار طبقه ای نیز برخوردار بوده تا استحکام لازم را برای این محصول به همراه داشته باشد. این کالا رویه ای مواج و ضد تعریق داشته و در قسمت فوقانی خود یک بالش بادی سرخود دارد تا نیازی به استفاده از بالش های مجزا نباشد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به پمپ باد 110 ولتی مجزای آن اشاره کرد. تنها تفاوت این تخت بادی با مدل مشابه خود در نوع پمپ باد بوده و از نظر ساختار و جنس بدنه تفاوتی با هم نخواهند داشت. این پمپ قابلیت مکش باد را با قدرت پمپاژ خواهد داشت. با وجود حجم کم این تخت خواب بادی در حالت جمع شده یک ساک حمل نیز برای آن در نظر گرفته شده تا به راحتی آن را در هر مکان مورد نظر حمل و جا به جا کرد.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی مجزا 110 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.5 کیلوگرم
 دارای ساختار طبقه ای
 دارای سطح موازی
 دارای رویه ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

نقد و بررسی تخت بادی دو نفره بالش دار با پمپ 110 ولت مجزا

تخت بادی دو نفره بالش دار با پمپ 110 ولت مجزا یکی از محصولات شیک و زیبای شرکت بست وی می باشد که در میان خریداران از محبوبیت زیادی برخوردار است . امروزه از تخت های بادی استفاده ی بیشتری می شود و اخیرا توانسته است جای تخت های سنتی که همان تخت های چوبی یا فلزی هستند بگیرد چرا که به همان اندازه و حتی بیشتر از تخت های چوبی یا فلزی کارایی دارند . به راحتی می توان تخت های بادی را جابجا کرد چرا از وزن بسیار کمتری برخوردار هستند و نیز می توان آنرا در صورت عدم نیاز جمع کرده و در حجم بسیار کمتری بسته بندی  و از اشغال بیهوده ی فضا جلوگیری کرد . در ادامه ی این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را در امر خرید تخت بادی مد نظرتان یاری کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این تخت بسیار شیک و مدرن می باشد که با توجه به ویژگی های آن بیش از پیش دوست داران تخت های بادی را به سمت خود سوق داده است . این تخت بادی با رویه ی مواج طراحی شده است که علاوه بر این که زیبایی خوبی به آن داده است باعث شده که سطحی انعطاف پذیر را داشته باشیم ، چرا که این سطوح موازی مواج در سطح تخت باعث می شود روی تخت نرم تر شود و با قرار گرفتن افراد روی آن با منعطف شدن حالت بدن فرد را به خود بگیرذ و بستری آرگونومیک تر به همراه داشته باشد. از دیگر مزیت این سطوح مواج می توان به این نکته اشاره کرد این سطوح باعث عبور جریان هوا بین بدن فرد و تخت می شود که این امر به خوبی از عرق کردن جلوگیری می کند . وجود لبه های بادی در این مدل نشانگر محدوده ی قرار گیری افراد در تخت است  تا در هنگام خواب از بیرون افتادن افراد جلوگیری کند.  در قسمت بالای این تخت بالش سرخودی تعبیه شده است که هنگام باد کردن تخت راه اندازی میشود و افراد را از استفاده ی بالش جداگانه بی نیاز می کند. ساختار دوطبقه ای این مدل نشان از مقاوم بودن و مستحکم بودن آن دارد . در این مدل یک پمپ برقی قوی 110 ولتی مجزا قرار دارد که با استفاده از دریچه ی ورود و خروج هوا در بدنه ی  تخت باذی می توان اقدام به راه اندازی کرد.

جنس بدنه

جنس بدنه ی این تخت بادی نیز مانند تخت های بادی مشابه از pvc  فشرده ساخته شده است . پی وی سی یکی از بهترین و با کیفیت ترین مواد برای ساخت تخت ها و محصولات بادی است و اکثر تولید کنندگان این محصولات از این مواد برای تولید استفاده میکنند. قسمت رویه ی این تخت بادی از جنس مخمل است که زیبایی منحصر به فردی به ان داده است . رویه ی مخملی این تخت باعث شده تا سطحی لطیف و نرم را داشته باشیم .علاوه بر زیبایی و نرمی جنس مخملی باعث می شود فرد عرق نکند . بخش کناری این تخت بادی از طرح چرم دارد که زیبایی چشم گیری به آن داده است و نظر اغلب مشتریان را به سوی خود جلب می کند. کف این مدل از دولایه ی ضخیم pvc تشکیل شده است تا براحتی بتواند در برابر فشار وزن افراد تحمل کند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این مدل در ابعاد (طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر) طراحی شده است که مطابق با استاندارد های جهانی جهت قرار گرفتن دو فرد بزرگسال است . پس با این تفاسیر به راحتی و بدون نگرانی از جای گیری تمام بدن در تخت مطمعن شوید . وزن این محصول با احتساب بسته بندی شیک و کوچک آن به 8.5 کیلوگرم می رسد که با این اوصاف به راحتی قابل حمل و جابجایی است .  این موضوع یکی از برتری های تخت بادی به نسبت تخت های چوبی و فلزی را نشان می دهد .وزنی که این تخت بادی می تواند متحمل شود 273 کیلوگرم است که همانطور که میبینیم نشان از مقاوم بودن آن دارد . پس همانطور که گفته شد تخت های بادی هیچ نقصی به نسبت تخت های دیگر ندارند بلکه مزیت های بیشتری هم دارند که در این مطالب به آنها پرداختیم.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد در میابیم که امروزه تخت های بادی از جایگاه ویژه ای برخودار شده اند و مزیت های زیادی دارد  . از این رو فروشگاه اینترنتی اینتکس که از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ی فروش محصولات بادی و تخت خواب های بادی است این محصول یغنی تخت بادی دو نفره بالش دار با پمپ 110 ولت مجزا را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با خیالی آسوده از کیفیت بالای محصولات و نیز قیمتی مقرون به صرفه ، خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...