تخت بادی دو نفره حرفه ای

lintex 64487EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره حرفه ای یکی از جدیدترین تولیدات شرکت بزرگ اینتکس بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول با ارتفاع ایده ال و مناسب تقاضای مصرف کنندگان محترم تولید شده به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار گردید. زیرا این محصول با رعایت نکات پزشکی و اصول لازم طراحی شده به همین دلیل از جمله استاندارد ترین تخت خواب های بادی به شمار می رود. از مهم ترین خصوصیات محصول می توان به جنس بدنه پی وی سی طرح جیر ضخیم ان اشاره کرد. رویه این محصول کاملا مواج بوده و جنس بدنه ان ضدتعریق می باشد. به همین دلیل از این تخت به عنوان تخت خواب بادی طبی یاد می شود. در داخل این تخت خواب یک عدد پمپ باد برقی قدرتمند جهت راه اندازی محصول تعبیه شده است. با استفاده از این پمپ باد می توانید محصول را با زمانی در حدود 4 دقیقه راه اندازی نمایید. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعری
 دیواره های مخمل
دارای ارتفاع بالا
 دارای لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

نقد و بررسی تخت بادی دو نفره حرفه ای

تخت بادی دو نفره حرفه ای یکی از جدیدترین نمونه های تخت خواب بادی طبی بوده که با ترکیب رنگی متفاوت به تازگی توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول با پوشش ضد تعریق و دارا بودن پمپ باد برقی قوی توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. به علاوه توان تحمل وزن بالا کالا در مقابل وزن بدنه کم ان از جمله نکات مثبتی بوده که مصرف کنندگان محترم را به رضایتمندی رسانده است. در بخش نقد و بررسی قصد داریم با تحلیل ساختار کلی محصول یک راهنمای اصولی برای خرید در اختیار شما قرار دهیم. به منظور تهیه محصولی ایده ال و در راستای رفع نیاز خود توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت محصول و نواوری در این زمینه از جمله مواردی بوده که همواره مصرف کنندگان از طراحان انتظار دارد. زیرا افراد به دنبال کلیشه نرفته و درخواست محصولی منحصر به فرد را دارند. این تخت بادی جدید یک محصول استاندارد و طبی به شمار می رود. این محصول مستطیل شکل بوده که در لبه های ان با انحنا مواجه می شوید. رویه محصول از جمله زیباترین نمونه های رویه مواج به شمار رفته که کاملا منحصر به فرد است. به دلیل سهولت گردش هوا بین بدنه محصول و مصرف کننده می توان عنوان کرد که این محصول کاملا ضد تعریق است. در بخش کناره بالایی محصول یک پمپ باد برقی قدرتمند سرخود تعبیه شده تا شما را برای استفاده سریع همراهی می نماید. البته از انجا که این محصول در بالاترین درجه دوام و مرغوبیت قرار داشته وکاملا پرتابل بوده شما می توانید به مکررات ان را راه اندازی و جمع اوری کنید. در داخل بسته بندی محصول یک ساک قرار داده شده تا برای حمل و نقلی اسان می توانید از ان بهره برداری نمایید.

جنس بدنه

تمامی افراد همواره در مقابل هزینه پرداختی انتظار دریافت کالایی مرغوب و با طول عمر بالا را دارند. طول عمر محصول نیز وابسته به جنس بدنه و کیفیت ان است. شرکت اینتکس برای حفظ رضایت مصرف کنندگان محترم و افزایش طول عمر محصولات تولیدی همواره به این اصل پایبند می باشد. این محصول با رویه ای از جنس پی وی سی تمام جیر ساخته شده است. این جنس علاوه بر توان تحمل وزن بالا دارای نرمی بسیار بالایی بوده وکاملا ضدتعریق می باشد. جنس کناره ها و کف محصول برای افزایش طول عمر و تحمل وزن بالا از جنس پی وی سی دو لایه ساخته می شود.

ابعاد و وزن

همانطور که گفته شد این تخت بادی دو نفره بوده و مستطیل شکل تولید می شود. طول این محصول استاندارد در حدود 203 سانتی متر و عرض 152 سانتی متر است. ارتفاع استاندارد 56 سانتی متری این تخت بادی از جمله نکات مهمی بوده استفاده از ان را با اسودگی همراه می سازد. این محصول به دلیل وزن کم بدنه که بالغ بر 8 کیلوگرم بوده با سهولت جا به جا می شود. البته این وزن کم موجب بروز کاهش کیفیت نشده است. زیرا این محصول بعد از راه اندازی کاملا ثابت در جای خود باقی خواهند ماند و توان تحمل وزنی در حدود 270 کیلوگرم را دارد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این تخت خواب بادی دارای پمپ باد برقی سرخود بوده که راه اندازی ان را با سرعت بالا و سهولت همراه می سازد. این محصول را ابتدا از بسته بندی خارج کرده و در مکان مدنظر قرار دهید. سیم برق را به پمپ و برق شهر متصل نمایید. با استفاده از کلید روی پمپ و با کمتر از 4 دقیقه محصول قابل استفاده می شود. البته با ایتفاده از همین پمپ و کلید می توانید باد تخت را خارج کرده و به راحتی ان را جا به جا نمایید. خرید از نمایندگی مرکزی اینتکس دارای محاسن بسیاری بوده که خدمات پس از فروش محصولات یکی از ان ها به شمار می رود. پمپ برقی سرخود این تخت دارای دو سال گارانتی بوده و از طول عمر بسیار زیادی برخوردار است. بدنه محصول را می توانید در صورت بروز اسیب به نمایندگی ارسال کرده تا توسط کارشناسان ما تعمیرات اصولی ان انجام شود. برای مراقبت از محصول اجسام نوک تیز را به بدنه ان وارد نسازید. از بدنه محصول هرگز برای پرش و جامپینگ بهره برداری ننمایید. توان تحمل وزن تخت مشخص بوده پس از وارد کردن وزنی بیش از این توان تحملی اجتناب نمایید.

جمع بندی

تخت بادی دو نفره حرفه ای یکی از محصولات شکیل و باکیفیت و پرتابل از کمپانی اینتکس بوده که با قیمتی مناسب به فروش می رسد. اگر قصد خرید این محصول را دارید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت تهران اینتکس یک خرید انلاین و مطمئن را تجربه کنید..

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...