تخت بادی دو نفره طبی سفارش اروپا

intex 67720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره طبی سفارش اروپا

تخت بادی دو نفره طبی طرح سفارش اروپا. از با کیفیت ترین تخت های بادی شرکت اینتکس با ابعاد (طول: 210 سانتی متر، عرض: 163 سانتی متر، 49 سانتی متر) و حمل وزن 273 کیلوگرمی که از دو رنگ متفاوت تولید شده است. این محصول تولید شده از جنس PVC با روکش مخمل بوده که قابلیت طبی و ضد تعرق بودن را به ارمغان می آورد. تخت خوابی که از طراحی بسیار شیکی برخوردار بوده و تاثیر بسزایی در دکوراسیون داخلی دارد. این کالا مخصوص دو نفر ساخته شده و مخصوص استفاده در درون منزل می باشد.

تختخواب بادی مواج اینتکس سفارش اروپا ، (جدید) با روکش مخملی (جیر)  و جنس بدنه تخت خواب از روکش مخملی ، کیفیت بالا ،  کیف مخصوص حمل ،  برچسب تعمیرات ، رنگ بدنه آبی ، رنگ سطح تختخواب بادی کرم روشن ، مدل خوشخواب ،  این تختخواب بادی سفارش اروپا میباشد با ساختار داخلی طرح خوشخواب ، برای استفاده دائمی قابل مصرف میباشد. دارای بالش سرخود  ، این محصول یک عدد پمپ دستی رایگان به همراه دارد. مهمترین عامل ترغیب مشتریان به خرید این محصول سادگی طراحی و راحتی استفاده از آن عنوان شده که این مورد در حقیقت نیز صادق بوده و شاهد محصولی بسیار با کیفیت با ویزگی های منحصر به فرد از سوی سازنده این تخت بادی هستی. سازنده این تخت بادی اینتکس است که در این زمینه معتبر ترین شرکت به شمار می رود. این مدل یکی از بهترین تخت خوابهای بادی اینتکس در سال 2014 شرکت اینتکس است و ما قطعا" و بی شک این محصول را به شما توصیه میکنیم.

نقد و بررسی تخت بادی دو نفره طبی سفارش اروپا

تخت بادی دو نفره اروپایی از محصولاتی است که نام و آوازه ای چند ساله را به همراه داشته است، این تخت از بسیاری لحاظ کامل بوده و می توان از آن در مصارفی همچون مسافرت و یا به عنوان تخت بادی دائمی استفاده نمود. از هر نظر و از هر دیدی که به این تخت نگاه کنید شاهد محصولی فوق العاده و کامل هستید، به علاوه در اولین استفاده از آن متوجه راحتی بسیار زیاد آن خواهید شد. با این جمع بندی از بخش اول تخت خواب بادی شما را خواندن به بررسی این محصول دعوت می نماییم، طراحی ظاهر این تخت متشکل از دو رنگ آبی و کرم می باشد، بخش کناری آبی روشن و جیر بوده، قسمت بالایی نیز کرم رنگ بوده و با طرح مواج خود می تواند در محل های بسیاری ایفای نقش کند. بخش کناری با ایجاد یک شکاف ظاهری دو طبقه داشته و بسیار زیباست، قسمت بالایی نیز با ایجاد موج هایی که در بخش طرح رویه آنها به صورت جزئی تر خواهیم پرداخت، حالتی تخت گونه به خود گرفته است.

بر آمدگی بالای تخت نیز به منظور وجود بالش سرخود ایجاد شده است. ابعاد و وزن ابعاد بزرگ و وزن کم از ویژگی های بسیار برجسته این تخت بادی می باشد که یکی از بزرگ ترین دلایل آن عدم تعبیه پمپ برقی بر روی قسمت بالایی می باشد، طول این تخت 210 سانتی متر و عرض آن نیز 163 سانتی متر می باشد که آن را بعد از این همه مدت در رتبه دوم از برترین تخت های بادی از نظر ابعاد بعد از تخت سلطنتی قرار می دهد. بر خلاف طول و عرض برتر ارتفاع تخت کاملا استاندارد و مشابه سایر محصولات بوده و 49 سانتی متر می باشد. با این جود و ابعاد بزرگ این تخت بادی تنها 9.5 کیلو گرم وزن دارد که حمل و استفاده آن در شرایط متنوع را میسر می کند. جنس بدنه بدنه تخت بادی 66720 به صورت کامل PVC بوده که بر روی خود یک لایه جیر مخملی کشیده شده است تا هم راحتی بیشتری داشته باشد و هم از لایه ضخیم تری بهره مند شود.

در حالت کلی می توان گفت به دلیل گزارشات خرابی بسیار کمی که از این تخت بادی شده است نمی توان ایرادی به آن وارد نمود و طول عمر بسیار بالایی را نیز به همین دلیل سبب شده است. طرح روی تخت بادی طرح موج دار روی بدنه این محصول یکی از دلایلی است که شما را مجاب به خرید این تخت بادی خواهد کرد، برای اولین بار که روی آن دراز بکشید خواهید دید که راحتی آن بیش از بسیاری محصولات بوده و حسی بهتر از سایر تخت های و تشک های فنری به شخص منتقل می کند. لازم به ذکر است که این لایه رویی از درون توسط لایه های درونی مستحکم به بخش زیرین متصل شده است.

نحوه راه اندازی برای راه اندازی این تخت بادی می بایست چند مرحله را به صورت منظم انجام دهید، در ابتدا محل نصب تخت را به خوبی پاک کرده و مطمئن شوید که هیچ شئ تیزی در آن محل قرار نگرفته باشد، سپس تخت را با خارج کردن از بسته بندی بر روی آن قسمت پهن کنید، با قرار دادن پمپ بر روی دریچه تخلیه این محل و فشردن کلید روشن تخت را تا حد ممکن باد کنید و با بستن دریچه از آن استفاده کنید.

نوعخانگی
تحمل وزن 275 کیلو گرم
 طول 210 سانتی متر
عرض 163 سانتی متر
 ارتفاع 49 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9.5 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...