تخت بادی دو نفره مخمل با روکش ساده

intex 67954

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره مخمل با روکش ساده

تخت بادی دو نفره بزرگ اینتکس با روکش ساده از جنس فوم. محصول 2014 شرکت اینتکس که از جنس PVC با روکش مخمل ساخته شده و از ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) و تحمل وزن 273 کیلوگرم بهره می برد. این تخت از بهترین تخت های بادی شرکت اینتکس ایران بوده که از کیفیت و راحتی بسیار بالایی بهره مند است و برای استفاده در درون اتاق های خواب بسیار مناسب است.

تخت بادی دو نفره مخمل با روکش ساده: یکی از بهترین و جدیدترین تخت های بادی شرکت اینتکس این تخت بوده که از جنس PVC با روکش مخمل طراحی  و تولید شده است. روکش این تخت به صورت طرح ساده بوده که قابلیت ضد تعرق بودن را برای شما به ارمغان می آورد. این تخت دارای ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) می باشد که تا وزن 273 کیلوگرم را تحمل می کند. یکی از ویژگی های بسیار خوب این تخت داشتن پمپ باد برقی متصل به خود تخت بوده که از گارانتی برخوردار است.

نقد و بررسی تخت بادی دو نفره مخمل با روکش ساده

یکی از برترین و با کیفیت ترین تخت های بادی شرکت اینتکس این تخت خواب بادی بوده که از طراحی ساده اما با کیفیت بهره می برد. تختی که در سال 2014 تولید شده و برای مصارف خانوادگی و درون منزل ساخته و طراحی شده است. این محصول از آن دسته از کالاهای با کیفیتی بوده که به دلیل استفاده از تکنولوژی فومی بر روی سطح نشیمنگاه یک تخت بسیار راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. اکنون در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی بیشتری را از این محصول شرح دهیم...

طراحی 

 طراحی این تخت بادی طراحی و ارگونومی بسیار عالی بوده که هنگام استفاده از آن نهایت احساس آرامش را خواهید کرد. اما در حالت کلی ارگونومی آن به صورت مستطیلی بوده و به صورت چهار لایه طراحی شده است. طراحی قسمت رویی از مخمل و قسمت کناری و زیرین نیز از طرح چرم ساخته شده است. در صورتی که در حالت کلی به این تخت نگاه کنید یک طراحی و ارگونمی ساده ای را مشاهده خواهید کرد اما در صورت راه اندازی در مکان هایی مانند اتاق خواب باعث تاثیر گذاری بالایی در دکوراسیون خواهد شد.

 ابعاد و وزن

 ابعاد و احمل دز نظر گرفته شده برای تخت بادی دو نفره ساده بسیار مهندسی و استاندارد بوده به گونه ای که می توان علاوه بر رو نفر از یک کودک نیز برای خوابیدن بر روی این تخت استفاده نمایید. اما ابعاد آن ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده و با توجه به این ابعاد تحمل وزنی 273 کیلوگرمی از این تخت خواب خواهید دید. البته این تحمل وزن، تحمل وزنی استاندارد بوده و می توان حداکثر تا 30 الی 40 کیلوگرم نیز بر تحمل وزن این کالا افزود.

جنس بدنه

 جنس بدنه این تخت از بهترین نوع جنس های بدنه تخت های بادی بوده که توان بالایی را در برابر شرایط جوی مختلف و دمای متفاوت هوا دارد. پلاستیک PVC چند لایه جنسی است که در این نوع تخت بادی استفاده شده است. اما این نوع جنس بدنه در این محصول تنها نبوده و از روکش طرح چرم در قسمت کناره و زیرین و از روکش مخمل نیز در قسمت نشیمنگاه استفاده شده است. در حالت کلی این تخت خواب بادی از بهترین نوع تخت ها از نظر جنس بدنه محسوب می شود.

طرح روی تخت بادی

 اما می رسیم به طراحی و نوع رویه و یا همان سطح نشیمنگاه تخت. این تخت در ابتدا باید عرض کنیم که روکشی مخمل در قسمت نشیمنگاه خود داشته که قابلیت مهمی به نام ضد تعرق بودن را برای شما به ارمغان می آورد. اما در قسمت زیرین این روکش یک لایه فوم و ابری قرار گرفته که باعث بالا بردن ضخامت و همنین لطافت رویه این تخت می شود. در واقع یکی از مزیت های این تخت این ویژگی به حساب می آید.

نحوه راه اندازی

 برای راه اندازی این تخت خواب بادی نیز باید در ابتدا محصول مورد نظر را از بسه بندی خود خارج کرده و سپس در محیطی مسطح قرار می دهیم. پس از آن پمپ برقی موجود در تخت را به برق 220 ولت وصل کرده و اهرم آن را به سمت چپ می چرخانیم تا عمل باد شدن آغاز شود. در صورتی که تخت مورد نظر کاملا باد شود صدای پمپ باد برقی تغییر می کند. همچنین برای اینکه باد این کالا را خالی کنیم باید اهرم پمپ را به سمت راست بچرخانیم تا کاملا عمل مکش هوا انجام شود.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویهPVC با روکش ساده از فوم و مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13.7 کیلوگرم
دارای ارتفاع بلند و واقعی
دارای سطح صاف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...