تخت بادی طبی اینتکس

intex 67952

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی طبی اینتکس

تخت بادی طبی یک نفره و تمام مخمل اینتکس ساخته شده از PVC چند لایه که مناسب مصارف عادی و همچنین مصارف درمانی می باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن پمپ باد برقی متصل به تخت بوده که از وزن بسیار مناسبی نیز بهره می برد.

تخت بادی طبی ، یکنفره ، توضیحات محصول : تخت بادی طبی بسیار لوکس با طراحی جدید و زیبا ، رویال تمام مخمل ، ترکیبی از تختخواب های بادی و اسفنجی  (قابليت پر و خالی شدن در 2.5 دقیقه) پوشش لطیف مخملی ضد آب ، ساختار داخلی مشبک و امکان جریان داخلی هوا برای پایداری بیشتر و خواب راحت تر. دارای کيف برزنتی مخصوص حمل و نگهداری.

این محصول ابعادی مناسب و ظاهری بسیار ساده دارد که با قیمت بسیار مناسب و کیفیت خوب به یکی از محصولات پیشنهادی تهران اینتکس تبدیل شده. ارتفاع این تخت در حد استاندارد یعنی 46 سانتی متر می باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد در مورد این محصول وزن آن است. این تخت تنها 7 کیلو گرم وزن دارد که در میان سبک ترین ها قرار می گیرد. مهمترین دلیل سبکی آن هم استفاده از آخرین تکنولوژی شرکت اینتکس ایران در ساخت این تخت بادی است. برای خرید آن می توانید با مرکز فروش شرکت تماس بگیرید.

نقد و بررسی تخت بادی طبی اینتکس

تخت بادی یک نفره طبی اینتکس یکی از بهترین و با کیفیت ترین تخت های بادی مخصوص سنین بزرگسال و حتی نوجوانان بوده که از ترکیب بهترین جنس بدنه و ارگونومی ساخت تولید شده است. محصولی که می تواند علاوه بر مصارف معمولی برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز استفاده به دلیل قابلیت درمانی خود استفاده شود. اما در ادامه قصد داریم تا به بررسی بیشتر این تخت بادی شرکت اینتکس بپردازیم. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی بدنه

این تخت خواب بادی از لحاظ طراحی و ارگونومی بدنه در میان یکی از بهترین تخت های بادی با مقرون به صرفه ترین قیمت قرار گرفته که علاوه بر مصرف کنندگان معمولی برای سنین بالا و بیماران نیز بسیار مناسب خواهد بود. اما طراحی مستطیلی و مرتفع این تخت سبب می شود تا کاربران هنگام استفاده از آن همانند تخت های فلزی و چوبی احساس راحتی بی وصفی را بکنند. همچنین ارگونومی ساخت بیرونی آن نیز به صورت طبقه ای بوده و از 4 طبقه (لایه) تشکیل شده است. اما می رسیم به قسمت رویه و نشیمنگاه این تخت. نشیمنگاهی که به صورت مواج موازی طراحی شده به همین دلیل دو قابلیت بسیار مهم طبی و ضد تعرق بودن را به ارمغان می آورد. مقاوم و محکم بودن سطح این تخت سبب می شود تا اعضای بدنی که با نشیمنگاه تماس دارند را ثابت نگه داشته و باعث اذیت شدن بدن در هنگام استفاده از این تخت نشود. همچنین مواج بودن سطح تخت می تواند در رد و بدل شدن هوا در هنگام خواب روی تخت کمک شایانی کند و در نتیجه باعث جلوگیری از تعرق بالا شود. البته مخملی بودن جنس بدنه این تخت نیز دلیل دیگر ضد تعرق بودن نشیمنگاه می شود.

جنس بدنه

نه تنها جنس بدنه این تخت بادی بلکه جنس بدنه تمام محصولات بادی یکی از مهمترین عوامل مربوط به مقاومت، کیفیت و همچنین سازگازی با شرایط مختلف بوده که اهمیت زیادی به آن داده می شود. اما جنس بدنه این تخت بادی طبی نیز همانند بسیاری از محصولات بادی و تخت های بادی از نوع پلاستیک PVC مقاوم بوده که قادر است در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب مقاومت بالایی را به عمل آورد. روکش این تخت از نوع تمام مخمل بوده که شامل نشیمنگاه و همچنین قسمت کناره ها می شود. همچنین قسمت زیرین آن نیز از نوع PVC با روکش طرح چرم می باشد. همانطور که می دانید تمام محصولات بادی در برابر اشیای تیز حساس می باشند البته این محصولات به گونه ای تولید شده اند که با برخورد بسیار سطحی به اشیای تیز می توانند مقاومت کنند ولی در برخورد جدی با اشیای تیز یقینا صدمه خواهند دید. یکی از ویژگی های بسیار خوب محصولات بادی از جمله تخت های بادی قابلیت تعمیر بسیار آسوده و سریع آن می باشد. یعنی در صورت صدمه دیدن تخت بادی خود می توانید با آموزش های لازم و یا سپردن به تعمیرکاران شرکت اینتکس اقدام به تعمیر تضمینی آن کنید. اما یکی از قسمت های مهم این تخت لایه های PVC استفاده شده در داخل آن بوده که به صورت تکیه گاه و پایه عمل می کنند و در نهایت باعث مقاومت بالای این تخت از لحاظ فشار در بدنه می شوند.

ابعاد بدنه و تحمل وزن

تخت های بادی اینتکس که در دو نوع سایز یک نفره و دو نفره تولید می شوند که در برخی از آنها ابعاد های بدنه بسیار نزدیک به هم هستند. در این تخت بادی طبی نیز ابعاد به صورت (طول: 199 سانتی متر - عرض: 99 سانتی متر - ارتفاع: 46 سانتی متر) می باشد که می تواند به راحتی هر مصرف کننده ای با هر سنی را در خود جای دهد. البته در نظر گرفتن این ابعاد برای این محصول به گونه ای بوده که هنگام قرار دادن در مکان هایی مانند اتاق های خواب و یا نشیمن جای زیادی را نگیرد. شاید یکی از مناسب ترین قسمت ابعاد این تخت ارتفاع آن باشد که هنگام استفاده احساس راحتی و بسیار خوبی را به کاربران می دهد، آن نیز به این دلیل است که خوابیدت در ارتفاع بالا لذت خاصی را برای افراد به همراه دارد. اما بحث بعدی بسیار مهم در خصوص این تخت بادی تحمل وزن آن می باشد. محصولی که تا وزن 136 کیلوگرم را به صورت استاندارد تحمل می کند. البته این تحمل وزن همانطور که گفتیم به استاندارد بوده و این به معنی این است که مصرف کنندگان می توانند تا 20 کیلوگرم نیز به تحمل وزن این کالا اضافه نمایند به شرطی که تنظیم باد درستی روی این کالا صورت گیرد یعنی باید کمی از باد تخت کاسته شود تا به لایه های درونی تخت آسیبی نرسد.

سایر ویژگی ها

از سایر ویژگی های این تخت بادی می توان به داشتن وزن 7 کیلوگرمی آن اشاره کرد که بسیار وزن مناسبی خواهد بود. این کالا به دلیل داشتن این وزن می تواند به راحتی در هر مکانی توسط ساک حمل مخصوص خود حمل شده و به راحتی راه اندازی شود. یکی از بهترین و مهم ترین لوازم جانبی روی این تخت داشتن پمپ باد برقی سرخود می باشد. پمپ بادی که توسط برق 220 ولت کار کرده و از دو قابلیت پمپاژ و مکش با بهره مند است. در نتیجه شما می توانید در مدت زمان بسیار کمی اقدام به راه اندازی و جمع نمودن این تخت نمایید. از سایر لوازم جانبی این تخت می توان به داشتن برچسب تعمیرات و همچنین ساک حمل مخصوص اشاره کرد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تخت بادی می توانید به راحتی اقدام به انجام این کار کنید. در ابتدا فقط کافیست این کالا را به خوبی در سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و پس متصل کردن پمپ باد به برق اقدام به باد نمودن آن کنید. همچنین برای جمع کردن آن نیز می توانید از قابلیت مکش باد این تخت استفاده کرده و آن را طبق راه اندازی اولیه جمع نمود. اما بهترین راه مراقبت و نگه داری از این تخت بادی استفاده از یک روکش معمولی در قسمت رویه و زیرین آن می باشد. همچنین در مواقعی که استفاده از تخت صورت نمی گیرد بهتر از آن را در بسته بندی و یا ساک حمل خود جمع آوری کنید تا از آسیب های ناگهانی دور بماند.

اگر به دنبال یک تخت بادی یک نفره با قابلیت های ضد تعرق و طبی هستید، این تخت بادی می تواند هم از لحاظ این ویژگی ها و هم از لحاظ قیمت یکی از بهترین گزینه های انتخابی شما باشد.

نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 199 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج
تمام طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...