تخت بادی طبی اینتکس دو نفره

intex 64436

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی طبی اینتکس دو نفره مدل intex 64436

تخت بادی طبی اینتکس دو نفره محصولی از شرکت آمریکایی اینتکس می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. این کالا از لایه های متعددی در بدنه تشکیل شده و مقاومت خوبی در برابر فشار و ضربه دارد. تحمل وزن این تخت بادی 273 کیلو گرم بوده و با رویه مواج موازی خود کاملا ضد تعریق می باشد.

قسمت بالایی با کمی برآمدگی می تواند جایگزین بالش های بادی باشد و قسمت های کناری از PVC مات ساخته شده اند که باعث شده اند با تضاد رنگی زیبایی آن افزایش یابد.

این تخت خواب بادی پمپ برقی سرخود بر روی بدنه دارد و برای استفاده از آن در حین مسافرت می بایست پمپ باد دستی جداگانه ای خریداری کنید. لایه های داخلی این محصول نیز سیمی بوده و از نسل جدید تکنولوژی بکار رفته در درون تخت های بادی اینتکس بهره مند است. 

نقد و بررسی تخت بادی طبی اینتکس دو نفره

شرکت اینتکس از تولیدکنندگان برتر محصولات بادی در سراسر جهان می باشد که محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند . محصولات شرکت اینتکس تحت لیسانس کشور آمریکا می باشند و از نظر کیفیت توانایی رقابت با سایر برند ها را دارد و حتی محصولاتی با درجه کیفی بسیار عالی تولید می کند که تولیدکنندگان دیگر قادر به تولید آن محصولات نیستند . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این تخت بادی به گونه ای می باشد که در نگاه اول توجه هرکسی را به خود جلب خواهد کرد . ترکیب رنگ مناسب و جذاب استفاده شده در این محصول موجب این شده است تا این محصول در عین استحکام به یکی از زیبا ترین محصولات این شرکت بدل شود . رویه ی این محصول به رنگ خاکستری و کناره ی این محصول به رنگ سورمه ای می باشد که جلوه ی خاصی به محصول بخشیده است . در قسمت کناری این محصول لوگوی شرکت اینتکس حک شده است که زیبایی خاصی به تخت بخشیده است . ارگونومی ساخت این تخت بادی اینتکس به صورت طبی می باشد و حتی مناسب برای استفاده بیماران نیز می باشد . در قسمت بالایی این محصول نیز برآمدگی مشاهده می شود که حتی می توان از آن به عنوان بالش استفاده نمود . 

جنس بدنه

بدنه ی این محصول از پی وی سی دولایه می باشد و دیواره های داخلی این تخت موحب این شده است تا تحمل وزن تشک و مقاومت آن به صورت قابل توجهی بالا برود . رویه ی این محصول نیز از جنس پی وی سی مخملی می باشد که به همین سبب هنگام استفاده از آن بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و هنگام استفاده از آن لذت خواهید برد . بخش کف این محصول نیز از جنس پی وی سی دولایه می باشد که دارای استحکام بالایی می باشد . از ویژگی های این محصول نیز می توان به پمپ برقی متصل به تخت اشاره نمود که در قسمت بالایی آن قرار دارد . استفاده از پی وی سی در تولید محصولات بادی مرسوم می باشد زیرا در عین استحکام و مقاومت بالا قابلیت انعطاف پذیری و تغییر شکل را دارد . 

ابعاد و تحمل وزن 

طول این تخت 203 سانتی متر ، عرض آن 152 سانتی متر و ارتفاع آن 42 سانتی متر می باشد . از تمامی فضای این تخت به صورت بهینه و مناسب استفاده شده است و فضای اضافی در این تخت مشاهده نخواهید کرد . این تخت دو نفره دارای ابعاد بزرگی می باشد که مناسب برای استفاده دو نفر می باشد اما به دلیل ارگونومی ساخت مناسب ، از این تخت می توان در هر مکانی حتی اتاق های کوچک استفاده نمود . تحمل وزن این تخت معادل 273 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده دونفر و یا حتی گاهی اوقات تا 3 نفر می باشد . دیواره های داخلی تعبیه شده در این تخت موجب این شده است تا تحمل وزن این محصول افزایش یابد و بتوان با خیال راحت از آن استفاده نمود . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای راه اندازی این محصول می بایست دریچه ی پمپ سرخودی که بر روی تخت وجود دارد را باز کنید تا تخت به آرامی باد شود . مدت زمان باد شدن کامل این محصول حدود 2 دقیقه می باشد و پس از تغییر صدای پمپ باید آن را خاموش کرد . قرار دادن تخت در محلی صاف و مسطح و همچنین 

جمع بندی

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس محصولی جدید و با کیفیت بالا مناسب برای استفاده های معمولی و یا حتی بیماران می باشد که با توجه به تحمل وزن بالا و همچنین بدنه ای مستحکم از محصولات ایده آل این شرکت محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شمارا راهنمایی کنند . 

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح موج دار موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...