تخت بادی یکنفره با پمپ باد

intex 67732

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یکنفره با پمپ باد

تخت بادی یکنفره با پمپ باد (سه لايه) ، دارای روکش لطيف مخملی (فوتر) طراحی بسيار زيبا و جذاب ،دارای کيف مخصوص حمل و نگهداری و برچسب تعميرات. رنگ طوسی و مشکی ، دارای برآمدگی در قسمت بالای تخت خواب به عنوان بالش ، دارای یک لایه اسفنجی زیر لایه جیر تخت جهت سهولت و نرمی تخت بادی ،کد این محصول در هنگام سفارش 67732 میباشد. 

تخت خواب بادی یشنهادی تهران اینتکس ، دارای دو سال گارانتی تعویض پمپ باد متصل به تخت . این تخت با وزن بسیار کم 5.5 کیلو گرمی خود می تواند وزنی در حدود 150 کیلو گرم را تحمل کند تخت سه لایه با کیفیت فوق العاده مناسب جهت انواع استفاده ها در منزل و خارج از منزل. این تخت برای مسافرت های طولانی بسیار مناسب است زیرا جای بسیار کمی در چمدان شما اشغال می کند و به سادگی نیز می توانید آن را دوباره راه اندازی کنید.

حمل و نقل محصول با وجود  کیف بسیار شیک آن که به عنوان هدیه به شما اهدا می شود بسیار ساده تر می شود. ابعاد تخت نیز بسیار مناسب است با طول 203 سانتی متری آن بلند قد ترین افراد هم می توانند از آن به سادگی استفاده کنند.

تخت بادی یک نفره اینتکس با بدنه ای از جنس PVC و روکش مخمل موازی. تخت خوابی مناسب مجردها از جمله بزرگسالان و نوجوانان. محصولی که دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 48 سانتی متر) بوده و تا 136 کیلوگرم قابلیت تحمل وزن دارد. این کالا یکی از سبک ترین تخت های بادی یک نفره بوده که علاوه بر داشتن پمپ باد برقی سرخود به راحتی قابل حمل خواهد. طراحی دو رنگ با ارتفاع مناسب تعبیه شده در آن یک تخت بسیار مناسب را برای شما به ارمغان می آورد.

نقد و بررسی تخت بادی یکنفره با پمپ باد

تخت بادی 66732 محصولیست یک نفره با طراحی زیبا و جذاب که قیمت فوق العاده ارزانی نیز دارد، این کالا طی سال های گذشته از نظر ظاهری با تغییراتی مواجه شده و استایل کلی آن بسیار شیک تر و مدرن تر گشته است، به این تخت و تخت های بادی مشابه تنها محصولاتی هستند که به صورت ساده تر می توان از آن در مسافرت استفاده نمود. در ادامه با نقد و بررسی این کالا از تهران اینتکس همراه باشید.

طراحی 

ساده و زیبا کوتاه ترین توضیح ممکن برای تخت 66732 می باشد. کناره های آن مشکی رنگ و بالای آن خاکستری است، این محصول در بخش کناری خود سه لایه طبقاتی داشته که از درون همانند تصویر زیر به قسمت های متفاوتی جهت افزایش مقاومت متصل می شود. دو عیب بزرگ را می توان به طراحی این تخت بادی وارد نمود، ایراد اول کمی گود بودن بخش میانی تخت بوده و ایراد دوم استفاده از طرح موازی در قسمت رویه آن می باشد که باعث کمی نرمی بیش از حدی را در هنگام استراحت از آن شاهد باشیم. لازم به ذکر است که در قسمت بالایی تخت، یک پمپ برقی خودکار جهت سهولت باد کردن تخت قرار گرفته که در بخش راه اندازی در مورد آن توضیحات بیشتری را منتشر خواهیم کرد.

ابعاد و وزن

همانطور که در ابتدای بررسی به آن اشاره کردیم این تخت یکی از پرتابل ترین کالا های تولید شده تا به امروز است و می توان از آن در مسافرت نیز به سادگی بهره برد، وزن کم و ابعاد بسته بندی کوچک مهم ترین عاملی است که این تخت را برای مسافرت مناسب دانسته. طول این تخت برابر 191 سانتی متر سانتی متر و عرض آن نیز 102 سانتی متر می باشد، ارتفاع این تخت نیز 48 سانتی متر بوده و پاسخگوی استراحت های روزمره شما می باشد.  به علاوه به دلیل بالش سرخود این تخت بادی (بر آمدگی بالا) نیازی به حمل ابزاری اضافه در هنگام گشت و گذار خارج از محل زندگیتان نمی باشد. برای باد کردن تخت زمانی که پریز برق در دسترس شما نیست می توانید از پمپ باد دستی استفاده کنید.

جنس بدنه

بدنه این تخت به صورت سراسری از الیاف PVC با ظواهر گوناگون ساخته شده است. بخش کناری از PVC معمولی مات و بخش بالایی از PVC با رویه مخملی ساخته شده است، هر دو این بخش ها با کیفیت هستند و طول عمر بالایی نیز دارند، جنس قسمت زیرین تخت نیز مشابه بخش کناری می باشد با این تفاوت که مقاوم تر بوده و می تواند فشار بیشتری را تحمل کند. لازم به ذکر است که ماده پی وی سی بدون رویه جیر به صورت ساده تری تمیز شده و همراه با رویه جیر باعث راحتی و ضد تعریق شدن آن می شود.

طرح روی تخت بادی

این تخت بادی طرح رویه موازی دارد و جریان هوا هنگام استراحت بر روی آن به خوبی منتقل می شود، از معایب آن می توان به نرمی بیشتر و راحتی کمتر در مقایسه با محصولات شبکه ای و استوانه ای اشاره کرد اما در بازه قیمتی خود با چنین مشخصاتی به واقع کیفیتی مثال زدنی را به ارمغان آورده است.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این تخت بادی ابتدا می بایست محل مورد نظرتان جهت قرار گیری را به خوبی پاک کنید، سپس تخت بادی 66732 را بر روی زمین پهن کرده و پمپ آن را با اتصال به برق و چرخواندن درجه مخصوص به سمت راست سپس فشردن کلید مخصوص روشن کنید تا تخت در مدت 3 دقیقه به صورت کامل باد شود و قابل استفاده شود. سپس پمپ را خاموش کرده و سیم را در محفظه محصوص به آن قرار دهید، به این نحو تخت آماده استفاده می باشد.

نوعخانگی، مسافرتی
تحمل وزن145 کیلو گرم
 طول191 سانتی متر
عرض99 سانتی متر
 ارتفاع48 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپپمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.5 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...