تخت بادی یکنفره جیر با ارتفاع 33 سانتی متر

intex 67768

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یکنفره جیر با ارتفاع 33 سانتی متر

تخت بادی یک نفره جیر با ارتفاع 33 سانتی متر: این تخت یکی از جدیدترین تخت های بادی اینتکس بوده که که همانند تخت بادی دو نفره 67768 از جنس PVC با روکش مخمل طراحی شده است. ساختار روی قسمت نشیمنگاه این محصول به صورت موج دار کوچک و بزرگ بوده که بسیار خوشخواب و فانتزی می باشد. ابعاد آن (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 33 سانتی متر) بوده و تا وزن 136 کیلوگرم را تحمل می کند. از دیگر ویژگی های مهم این تخت می توان به داشتن پمپ باد برقی متصل به تخت و ضد تعرق بودن آن اشاره کرد. این تخت برای داخل اتاق های خواب و نشیمن بسیار مناسب بوده که در تغییر دکوراسیون منزل بسیار تاثیر گذار می باشد.

نقد و بررسی تخت بادی یکنفره جیر با ارتفاع 33 سانتی متر

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس با ارتفاع 33 سانتی متر محصولی از سال 2013 این شرکت می باشد. این تخت به گونه ای طراحی شده که از ارتفاع میانی  و متوسطی بهره ببرد و برای کسانی که استفاده از تخت های با ارتفاع متوسط را می پسندند تولید شده است. تختی که با وجود دو نفره بودن و داشتن پمپ باد برقی بر روی خود از وزن بسیار مناسبی بهره می برد. در ادامه این کالا را برای شما شرح خواهیم داد...

طراحی 

 طراحی و ارگونومی ساخت هر تختی یکی از عوامل بسیار مهم این نوع محصولات به شمار می رود. در واقع این تخت بادی طراحی و ارگونومی مستطیلی شکل داشته و با ارتفاعی متوسط تولید شده است. این نوع تخت خواب به صورت دو رنگ طراحی شده که قسمت رویی را رنگ طوسی و قسمت کناره را رنگ خاکستری تشکیل می دهد. اما ارگونومی صورت گرفته برای این کالا به گونه ای بوده که می توانید به راحتی در هر نقطه ای از اتاق های خواب و یا نشیمن استفاده نمود. 

ابعاد و وزن

 ابعاد و تحمل وزن این کالا به صورت استاندارد بوده و هیچ موردی در این ابعاد و یا تحمل وزن این کالا پیدا نخواهد شد. در واقع ابعاد در نظر گرفته شده برای این تخت دو نفره ابعادی معادل (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 33 سانتی متر) بوده و بر اساس این ابعاد تا وزن 220 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. این ابعاد به گونه ای بوده که به راحتی دو نفر را در درون خود جای داده و می توان یک کودک را نیز در این تخت جای داد. در رابط تحمل وزن این محصول نیز باید این نکته را عرض کرد که تحمل وزن 220 کیلوگرم تحمل وزنی استاندارد بوده و می توان حداکثر 20 الی 30 کیلوگرم نیز به این ویژگی اضافه کرد. 

جنس بدنه

جنس بدنه و بهتر بگوییم جنس ساخته شده این تخت از پلاستیک PVC بوده که از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف و دمای متفاوت هوا بهره می برد. روکش استفاده در این تخت روکش مخمل بوده که قابلیت ضد تعرق بودن را برای شما به ارمغان خواهد آورد. البته از روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه و کناره های این کالا استفاده شده و برای قسمت زیرین نیز از PVC طرح چرم استفاده شده است.

طرح روی تخت بادی

 طراحی روی تخت بادی یکنفره طراحی موج دار می باشد. این طراحی و ارگونومی صورت گرفته در قسمت رویه یا همان نشیمنگاه بو گونه ای بوده که به خوبی اعضای بدن را فرا می گیرد، به هیمن دلیل خاصیت طبی بودن را برای شما به ارمغان می آورد. البته علاوه بر این خاصیت استفاده از روکش مخمل در طراحی رویه این تخت نیز از تعرق بالا جلوگیری می نماید. 

نحوه راه اندازی

 برای راه اندازی این تخت کافیست تا محصول مورد نظر را از بسته بندی مورد نظر خارج کرده و سپس آن را در محیطی مسطح صاف می کینم. در مرجله بعدی باید پمپ برقی سرخود این تخت را به برق متصل کرده و اهرم آن را به سمت چپ بچرخانیم تا تخت خواب مورد نظر باد شود. البته برای خالی کردن باد آن نیز باید اهرم روی پمپ را به سمت راست بچرخانیم تا عمل پمپاژ صورت گیرد. البته در هنگام باد زدن باید به این نکته اشاره کرد که وقتی تخت بادی مورد نظر کاملا باد می شود، پمپ تخت تغییر صدا داده و این تغییر صدا نشانه پر شدن تخت از باد می باشد.

 نوعخانگی
تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7.3 کیلوگرم
 ارتفاع متوسط با ساختار ساده
دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...