تخت بادی یکنفره دو طبقه

intex 66706

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یکنفره دو طبقه

تخت بادی یک نفره بالش دار اینتکس با بدنه ای ساخته شده از جنس PVC و روکش مخمل که از ساختار موازی موج دار بهره می برد. تخت خوابی که با بهره بردن از ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 47 سانتی متر) و تحمل وزن 136 کیلوگرمی قابل استفاده برای بزرگسالان و نوجوانان در محیط داخل منزل بخصوص اتاق های خواب می باشد. طراحی این کالا به صورتی است که می تواند تاثیر بسزایی در تغییر دکوراسیون داشته باشد.

تخت بادی یک نفره دو طبقه ، رنگ: سورمه ای ، با روکش لطيف مخملی ، ( قابليت پر و خالی شدن در 3 دقيقه) سطح موجدار طبی ، کنترل پمپ برای کاهش يا افزايش حجم باد تخت ، دارای کيف مخصوص حمل و نگهداری و بر چسب تعمیرات رایگان . بهترین گزینه برای فضاهای کوچک منزل و آپارتمانها ، و همچنین خوابگاه و مسافرت جنس و مواد تشکیل دهنده تخت که پی وی سی درجه یک می باشد به گونه ای است که طی مدت زمان استفاده، از کیفیت آن کاسته نمی شود. به علاوه مشکل فرو رفتگی پس از مدتی استفاده که در تشک های معمولی وجود دارد در این تخت مشاهده نمی شود. بر روی قسمت بالایی تخت نیز یک بر آمدگی وجود دارد تا بتوان از آن به عنوان بالش استفاده کرد.

نقد و بررسی تخت بادی یکنفره دو طبقه

سری تخت های بادی ارزان قیمت همواره طرفداران خود را حفظ کرده اند و سالانه با معرفی مدل های متنوع آنها استقبال بسیار خوبی از آنان به عمل می آید، تخت بادی 66706 نیز یکی از محصولات ارزان قیمت می باشد که از هر نظر می تواند نیازتان را پاسخگو باشد. در این قسمت قصد داریم تا توضیحات کاملی را از این تحت عنوان نقد و بررسی منتشر کنیم، با ما همراه باشید.

طراحی

این تخت از نظر ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز می باشد، دلیل زیبایی این تخت سادگی طراحی آن است، در این محصول همه بخش ها ساده بدون طراحی خاصی شکل گرفته اند، بخش کناری آن با یک چاک میانی حالتی دو طبقه گرفته است و از PVC براق ساخته شده اند. بر روی قسمت بالایی جیر تخت چهار خط موازی از پایین ترین قسمت تا فاصله 15 سانتی متری بالای تخت کشیده شده است که باعث جریان یافتن هوا و در نهایت ضد تعریق شدن تخت می شود. در مورد قسمت بالایی تخت در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد، در بالای تخت و از بر آمدگی ایجاد شده می توانید به عنوان بالش سرخود استفاده کنید. 

ابعاد و وزن

طول، عرض و ارتفاع این تخت خواب بادی به ترتیب عبارت است از 203 در 102 در 47 سانتی متر، در صورتی که این محصول را با سایر تخت های یک نفره مقایسه کنی خواهید دید که چیزی از آنها کمتر ندارد و دارای ابعادی مشابه می باشد. در حالت کلی برای استراحت آرام عرض یک متری پاسخگوی شما خواهد بود اما اگر در خواب غلط می زنید می توانید از تخت های با قیمت ارزان دو نفره استفاده کنید.

 جنس بدنه

بدنه تخت بادی یک نفره 66706 به صورت کامل از PVC می باشد و کیفیت خوبی را به همراه دارد، به همین دلیل استفاده از آن در حالت کلی تا بیش از 5 سال ممکن و میسر است.  بخش بالایی علاوه بر لایه پی وی سی دارای یک لایه جیر و نرم بوده که حس بهتری و راحتی بیشتری را در کنار افزایش مقاومت به شخصی که از آن استفاده می کند منتقل می کند،

 طرح روی تخت بادی

قسمت روی تخت بادی یک نفره با روکش مخمل اینتکس که به صورت کامل از مواد جیر پی وی سی ساخته شده است طرح موازی دارد، این طرح معمولا نرم تر از نوع استوانه ای و مواج شبکه ای می باشد اما در این محصول به دلیل ضخامت بالایی که در لایه بالایی قرار داده شده شاهد استاندارد بودن و راحتی بی واسطه آن هستیم که حس بسیار خوبی را در هنگام خوابیدن به شما منتقل می کند. طبق آزمایشات انجام شده درصد تعریق در این محصول بسیار کم بوده و نمره بالایی را نیز کسب کرده است. 

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این تخت در اولین قدم می بایست آن را با احتیاط کامل از بسته بندی خارج کنید، مراقب باشید زمانی که می خواهید از چاقو یا شی دیگری برای باز کردن چسب بسته استفاده کنید آن را به داخل نفشارید. سپس تخت بر روی محلی کاملا پاک پهن کنید. در مرحله بعدی درپوش مربوط به پمپ را خارج کرده و سیم آن را به پریز متصل کنید، با زدن کلید روشن، پمپ به صورت خودکار تخت را باد خواهد کرد که این عمل حدود 5 دقیقه زمان خواهد برد،

نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 47 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.7 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...