تخت بادی یک نفره بست وی با پمپ سرخود

bestway 67401

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره بست وی با پمپ سرخود

تخت بادی یک نفره بست وی با پمپ سرخود یکی از رایج ترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که از کیفیت و ساختار بدنه قابل قبولی برخوردار می باشد. این محصول دارای بالش بادی سرخود بوده که با باد کردن بدنه اصلی بالش سرخود نیز به صورت خودکار راه اندازی خواهد شد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با سطح رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و زیرین تخت استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. محصولی که از روی مواج برخوردار بوده تا هنگام خوابیدن روی آن اعضای بدن را در بر گیرد و در نتیجه باعث عبور بهتر جریان هوا شود. این تخت خواب بادی از یک پمپ باد برقی دوکاره نیز بر روی خود بهره برده که در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر را راه اندازی خواهد کرد.

نقد و بررسی تخت بادی یک نفره بست وی با پمپ سرخود

تخت بادی یک نفره بست وی با پمپ سرخود

تخت بادی یک نفره بست وی با پمپ سرخود یکی از تخت های مورد استفاده بزرگسالان می باشد. این محصول دارای ساک حمل بوده که جا به جایی و خمل این محصول را بسیار راحت کرده است. از خصوصیات مهم این محصول می توان به رویه مواج و ضد تعریق ان اشاره کرد که فوق العاده نرم و لطیف بوده و خوابی ارام و راحت را برای شما فراهم می کند. هم چنین این محصول دارای بالش بادی سر خود نیز می باشد که از خصوصیات مهم این محصول است. در ادامه قصد داریم به بررسی دقیق تری از این محصول بپردازیم پس تا انتها ما را دنبال کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت یکی از نکات مهمی است که خریداران در هنگام خرید به ان توجه ویژه ای دارند. این تخت خواب بادی نیز یکی از محصولاتی است که توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. در این جا قصد داریم در رابطه با نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول صحبت کنیم. در ابتدا باید گفت که این تخت دارای ارگونومی مستطیلی شکل بوده و مناسب برای استفاده یک نفر می باشد. در ناحیه بالایی این محصول قسمتی تعبیه شده است که از ان به عنوان بالش بادی سر خود این محصول یاد می شود که نیاز شما از بابت یک بالشت را راحت کرده است. هم چنین رویه این محصول به صورت مخملی بوده و بخش های کناری این محصول هم به صورت چرم و براق تولید شده است. بر روی این تشک چهار خط عمودی قرار گرفته است که رویه این تشک را به گنج قسمت مساوی تقسیم کرده است. هم چنین ساختار کلی این محصول به صورت دو لایه و دو طبقه ای طراحی شده است که بسیار زیبا و مقاوم است. لایه زیرین این محصول به صورت ساده طراحی شده و لایه بالایی این تشک نیز در بخش های کناریش نام برند تجاری سازنده این تخت را می بیند که با رنگ سفید بر روی ان نوشته شده و بسیار زیباست.

جنس بدنه

یکی دیگر از دغدغه های خریداران در هنگام خرید جنس بدنه یک محصول بادی می باشد چون به دلیل بادی بودن امکان اسیب در این محصولات بسیار بالا می باشد. این تشک در این حوزه نمره قبولی را کسب کرده و در دسته مقاوم ترین محصولات خود را جای داده است. رویه این محصول ساخته شده از نوع PVC با رویه مخملی می باشد و جنس بخش های کناری این تشک نیز از نوع PVC طرح چرم است. علاوه بر این ها کف این محصول هم از نوع PVC دولایه ساخته شده که بسیار مقاوم است. این موارد باعث شده تا یک تخت قدرتمند و مستحکم را شاهد باشیم.

ابعاد و وزن

این تخت دارای طول 191 سانتی متر و عرض 97 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 46 سانتی متر است. این تخت در داخل بسته بندی تنها 6.1 کیلو گرم وزن دارد که بسیار سبک بوده و جا به جایی را برای مصرف کننده بسیار راحت کرده است. هم چنین این تخت می تواند تا 136 کیلو گرم وزن را تحمل کند که نشان گر قدرت بالای این محصول می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی یک محصول بادی کاری فوق العاده اسان و راحت می باشد که تنها در مدتزمان چند دقیقه اجام می گیرد. در رابطه با این محصول نیز باید خاطر نشان کرد در ابتدا شما کافی است این محصول را از بسته بندی خارج نموده و ان را روی یک سطح صاف و مسطح قرار دهید. بر روی بدنه این محصول یک عدد محفظه باد تعبیه شده است که با استفاده از پمپ برقی سر خود موجود در داخل بسته بندی این محصول می توانید این تخت را به راحتی باد کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که باید به ان توجه ویژه ای کنید این است که در هنگام باد کردن این محصول بیش از اندازه ان را باد نکنید چون از تحمل وزن ان کاسته و احتمال اسیب را بالا می برد. برای مراقبت از این محصول نیز رعایت چند نکته بسیار مهم است. نکته مهم این است که اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید تا دچار اسیب جدی نشود. هم چنین از جامپینگ بر روی این محصول جدا خودداری نمایید چون این کار باعث می شود در بلند مدت این تخت دچار افت کیفیت شود. البته در کنار این محصول برچسب تعمیرات قرار گرفته شده که در صورت بروز مشکل می توانید از ان استفاده کرده و به راحتی مشکل را رفع نمایید.

جمع بندی

تخت بادی یک نفره بست وی با پمپ سر خود محصولی فوق العاده زیبا و جذاب ساخت شرکت بست وی می باشد که مناسب استفاده بزرگسالان می باشد. هم چنین این محصول دارای بالش بادی بوده که از مزایای آن به حساب می اید. اگر قصد خرید یک تخت بادی فوق العاده را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوع خانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
دارای بالش بادی
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...