تخت بادی یک نفره جدید اینتکس

intex 64131EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره جدید اینتکس

تخت بادی یک نفره جدید اینتکس از نمونه محصولات جدید و متفاوت شرکت اینتکس می باشد که به صورت یک نفره طراحی شده است ، همانطور که تصویر محصول را در بالا مشاهده می کنید ، رنگ رویه آن طوسی بوده و بخش های کناری آن مشکی رنگ ، جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از PVC می باشد که قسمت رویه آن از یک لایه جیر پوشانده شده است و قسمت های کناری آن از پی وی سی طرح چرم ، رویه جیر و مخملی مانند تخت خواب بادی باعث شده است تا سطح تخت بادی بسیار نرم و لطیف تر باشد به گونه ای که افراد حس خوشایندی را در هنگام استفاده داشته باشند ، همچنین رویه جیر باعث می شود تا بدن کمتر از رویه چرمی عرق کند به همین دلیل نیز گفته می شود که رویه این محصول ضد تعریق است .

شرکت اینتکس بیشتر محصولات خود را با آرگونومی رویه مواج تولید می کند چرا که این نوع طراحی کمک می کند تا انعطاف پذیری تخت دو چندان شود و افراد در هنگام استراحت فشاری را بر روی اندام های خود حس نکنند و جریان خون در بدن در بهترین حالت خود باشد . این تخت نیز دارای رویه مواج موازی می باشد که این نوع طراحی یکی از بهترین طراحی هاست . البته این تخت بادی تک نفره جدید اینتکس دارای ویژگی های دیگری چون بالش بادی سرخود و پمپ باد برقی سرخود می باشد که استفاده از تخت را راحت تر کرده است ، پمپ بادی که در داخل بدنه تخت قرار گرفته است دو کاره بوده و می تواند عملیات مکش و تخلیه را نیز به مانند عملیات راه اندازی در زمان 3 الی 4 دقیقه انجام دهد . سایر ویژگی های محصول در جدول زیر و در قسمت نقد و بررسی قرار گرفته اند که می توانید آن را مطالعه کنید ، نمایندگی تخت بادی اینتکس برای جلب رضایت مشتری این محصول را با ضمانت تعمیر به فروش میرساند .

نقد و بررسی تخت بادی یک نفره جدید اینتکس

تخت خواب ها از جمله برترین و ایده آل ترین بستر ها برای خوابیدن هستند که در بازار می توانید نمونه های مختلفی از آن ها را تهیه کنید ، اما یک نمونه از این تخت خواب ها که آوازه زیادی را به راه انداختند ، تخت خواب های بادی می باشند ، این تخت خواب ها با استفاده از باد راه اندازی شده و می توانند بستری ایده آل و حتی بهتر از سایر تخت ها برای شما فراهم کنند ، تخت بادی یک نفره جدید اینتکس نیز یکی از آن هاست ، این مدل یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین تخت های بادی ساخته شده توسط اینتکس است که مزیت های زیادی را به همراه دارد ، اما در این قسمت سعی داریم تا به نقد و بررسی بیشتر تخت بادی یک نفره جدید اینتکس بپردازیم تا خریداران گرامی بتوانند با کسب اطلاع بیشتر از محصول اقدام به خرید تخت بادی خود کنند .

طراحی و آرگونومی ساخت

هر محصولی دارای یک طراحی و آرگونومی ساخت خاص خود است ، این محصول یعنی تخت بادی یک نفره جدید اینتکس که از جدید ترین تولیدات این شرکت محسوب می شود دارای طراحی بسیار عالی است ، از جمله مهم ترین ویژگی های محصول می توان به رویه طبی و مواج آن اشاره کرد ، همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید ، رویه و سطح آن به صورت مواج که به صورت خطوط فرو رفته و برآمده موازی طراحی شده اند باعث می شود تا سطح تخت انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و بتواند به خوبی فرم بدن را به خود بگیرد . به همین دلیل نیز به این تخت بادی تخت بادی طبی هم می گویند ، لبه های بادی محصول نیز باعث شده است تا فرد در هنگام خواب از تخت بیرون نیوفتد ، و اما یکی از ویژگی های خوب این تخت بادی ، بالش بادی سرخود آن است تا دیگر از داشتن یک بالش مجزای دیگر بیاز شوید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن 

این تخت بادی در ابعاد استاندارد ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 42 سانتی متر ) ساخته شده است و مناسب برای استفاده یک فرد است ، وزن کلی محصول نیز در داخل بسته بندی و ساک حمل خود به 5.2 کیلوگرم می رسد که بخش عمده آن مربوط به پمپ باد برقی سرخود و بدنه می باشد . تحمل وزن این محصول نیز به دلیل استفاده کردن از جنس pvc و ساختار سه طبقه ای به 140 کیلوگرم می رسد .

راه اندازی ،مراقبت و تعمیرات

اه اندازی این تخت بادی از طریق پمپ باد سرخود که با اتصال به برق شهری روشن می شود انجام می شود ، این پمپ باد قادر است در مدت زمان 4 الی 5 دقیقه تخت را باد کند ، همچنین قابلیت تخلیه  مکش باد را نیز دارد . این محصول همانطور که می دانید دارای بدنه ای نازک و آسیب پذیر است به همین دلیل توصیه می شود که هیچگاه از برخورد اجسام تیز با آن خودداری کنید ، از پریدن بر روی تخت ، استفاده از تخت بادی در کنار وسایل گرمایشی و ... نیز خودداری کنید . در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن محصول جای نگرانی وجود ندارد چرا که با استفاده از برچسب تعمیرات که توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز به فروش میرسد می توانید تخت بادی خود را ترمیم کنید .

سخن پایانی

بی شک این مدل یعنی تخت بادی یک نفره جدید اینتکس از با کیفیت ترین تخت های بادی موجود هستند که می توانید آن را خریداری کنید ، این محصول همانطور که گفته شد برای یک نفر طراحی شده است و از رویه مواج با آرگونومی ساخت عالی ، ساختار طبقه ای و ساختار لایه لایه و بالش سرخود برخوردار است ، همچنین راه اندازی آن نیز بسیار ساده است چرا که دارای پمپ باد برقی سرخود است .

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 لایه های داخلی شبکه ای
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...