تخت بادی یک نفره مخمل با ارتفاع 38 سانتی متر

intex 67742

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره مخمل با ارتفاع 38 سانتی متر

تخت بادی یک نفره اینتکس در طرح دو لایه تک رنگ. محصولی با ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 38 سانتی متر) و تحمل وزن 136 کیلوگرمی که از جنس PVC با روکش مخمل طراحی شده و برای مصارف داخل منزل بخصوص در اتاق های خواب و نشیمن بسیار مناسب می باشد. از راحت ترین و ارزان ترین تخت های بادی اینتکس که از وزن بسیار مناسبی نیز بهره می برد.

تخت بادی یک نفره مخمل با ارتفاع 38 سانتی متر: محصولی یک نفره از جنس PVC با روکش بسیار لطیف مخمل که از آرگونومی و طراحی موج دار بر روی سطح نشیمنگاه خود بهره برده که در صورت استراحت بر روی آن نهایت لذت و آرامش را تجربه خواهید کرد. این تخت از یک بالش سرخود بر روی خود برخوردار بوده که آن نیز به صورت بادی می باشد. این کالا با ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 38 سانتی متر) و تحمل وزن 136 کیلوگرم از یک پمپ باد برقی متصل به تخت و همچنین برچسب تعمیرات بهره می برد.

نقد و بررسی تخت بادی یک نفره مخمل با ارتفاع 38 سانتی متر

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس از جمله تخت هایی بوده که از ارگونومی ساخت بسیار راحتی بهره می برد. این نوع تخت که برای مصارف داخل منزل ساخته شده از ویژگی های بسیار خوبی مانند بالش بادی سرخود بهره می برد. تختی که تولید سال 2014 اینتکس بوده و می توان از آن علاوه بر بزرگسالان برای کودکان نیز استفاده نمود. اما در ادامه با ما همراه باشید تا کمی بیشتر این محصول را مورد بررسی قرار دهیم...

طراحی 

طراحی تخت از جمله مهمترین آیتمی بوده که در استفاده از آن تاثیر خواهد گذاشت. در واقع این تخت بادی از طراحی و ارگونومی مستطیلی و به صورت دو لایه تولید شده است که لایه بالایی به صورت پهن و لایه پایینی به صورت نازک طراحی شده است. همچنین به دلیل استفده از یک بالش سرخود در قسمت فوق این تخت یک تخت بادی کاملی را برای شما به ارمغان آورده است. اما علاوه بر اینکه طراحی این تخت در مصرف کنندگان تاثیر خوبی گذاشته بلکه در دکوراسیون داخلی اتاق خواب نیز تاثیر گذار خواهد بود. 

ابعاد و وزن

این تخت بادی از ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 38 سانتی متر) بهره می برد. ابعادی که برای استفاده در اتاق خواب و بزرگسالان بسیار مناسب و دقیق می باشد. البته کاربرا نمی توانند با کامل باد ننمودن این تخت از ارتفاع آن بکاهند. با توجه به این ابعاد و ظرفیتی که در برای آن قائل شده است تحمل وزن این تخت به 136 کیلوگرم خواهید رسید. البته این تحمل وزن به صورت استاندارد بوده در حالی که می توان حداکثر تا مقدار 30 الی 40 کیلوگرم نیز بر این تحمل وزن افزود.

جنس بدنه

جنس بدنه ساخته شده این کالا از نوع پلاستیک فشرده PVC بوده که مقاومت بسیار خوبی را در برابر شرایط جوی مختلف و دمای متفاوت نشان می دهد. روکش استفاده شده در آن از نوع مخمل بوده که قابلیت ضد تعرق بودن را به ارمغان می آورد. البته در قسمت کناره و زیرین آن از روکش PVC طرح چرم استفاده شده تا در ظاهر این تشک تاثیر بسیار خوب و زیبایی را داشته باشد.

طرح روی تخت بادی

قسمت روی تخت که از مهمترین قسمت های این نوع محصولات به شمار می آید از روکش مخمل در آنها استفاده شده که می تواند تاثیر بسزایی در جلوگیری از تعرق بالا داشته باشد. البته طراحی و ارگونومی موج دار موازی شکل نیز برای سطح نشیمنگاه این تخت در نظر گرفته شده که می تواند به خوبی اعضای بدن را دربر گیرد. این ویژگی در رفع خستگی و همچنین ایجاد احساس آرامش تاثیر فوق العادی ای می گذارد. 

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی و باد نمودن این تخت کافیست پس از خارج نمودن آن از بسته بندی و پهن کردن آن بر روی سطحی صاف اقدام به باد کردن آن به وسیله پمپ باد برقی سرخود نمایید. برای باد کردن آن نیز کافیست پس از اتصال پمپ باد برقی متصل بر روی تخت به برق اهرم مقابل آن را به سمت راست بچرخانیم تا عمل باد کردن انجام شود. در صورت اینکه این عمل را برعکس انجام دهیم باد درون تخت مورد نظر را مکش کرده ایم. توجه داشته باشید که پس از باد شدن کامل تخت، صدای پمپ تغییر خواهد کرد و این تغییر صدا به این معنی است که تخت مورد نظر کاملا باد شدن است.

نوع خانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی متصل
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...