تخت بادی یک نفره 2018 با ارتفاع 42

intex 64122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره 2018 با ارتفاع 42

تخت بادی یک نفره ۲۰۱۸ با ارتفاع ۴۲ سانتی متر یکی از سری تخت خواب های بادی بوده که مدل بروز شده تخت های مواج یک نفره بالش دار می باشد. این محصول تولید شده تنها در رنگ مشکی بوده و از جنس PVC با رویه جیر تولید شده است. طراحی سطح رویه به صورت مواج و موازی شکل بوده تا هنگام استفاده به خوبی اعضای بدن را در بر گیرد. وجود چنین طراحی در سطح رویه به همراه روکش جیر در جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان بسیار تاثیر گذار خواهد بود. از قابلیت های خوب دیگر این تخت بادی می توان به بالش بادی سرخود آن اشاره کرد. بالشی که با باد زدن به بدنه اصلی به صورت خودکار راه اندازی خواهد شد. همچنین یک پمپ باد برقی دوکاره روی بدنه تعبیه شده که علاوه بر پمپاژ هوا با قدرت بالا می تواند هوای درون تخت را نیز تا آخرین مقدار ممکن مکش کند. این پمپ باد توسط برق شهری کار کرده و به دلیل داشتن دریچه باد Dual Lock امکان باد زدن به تخت خواب را توسط پمپ های باد دستی فراهم خواهد ساخت. این کالا به عنوان یکی از جدید ترین تخت های بادی اینتکس توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط کشور خواهد بود. تخت بادی یک نفره اینتکس یک تخت هواپیمایی یا تخت هوایی است که معمولاً برای استفاده در کمپینگ، سفرهای کوتاه مدت یا در مواقعی که نیاز به تخت اضافی دارید، استفاده می‌شود. این تخت‌ها از جنس مقاومی ساخته شده‌اند و می‌توانند با استفاده از هوا فشرده شده و پس از استفاده باز شوند. اینتکس یکی از تولیدکنندگان معروف تخت‌های بادی است.
برای استفاده از تخت بادی یک نفره اینتکس، شما می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:
1. آماده‌سازی: تخت بادی را از جعبه بیرون بیاورید و به طور دقیق دستورالعمل‌های موجود در بسته‌بندی یا راهنمای تخت را مطالعه کنید.
2. باد کردن تخت: تخت را روی زمین یا سطحی صاف قرار دهید. سپس نازل باد تخت را به پمپ یا پمپ باد معمولی متصل کنید. تا زمانی که تخت به اندازه دلخواه شما باد نشده باشد، با دقت هوا را پمپ کنید. هنگامی که تخت به حداکثر فشار خود برسد، نازل باد را ببندید تا هوا نمی‌گریزد.
3. استفاده: حالا تخت بادی آماده به کار است. شما می‌توانید روی آن بخوابید یا نشسته و استراحت کنید.
4. پس از استفاده، می‌توانید تخت را باز کنید و هوا را از آن خارج کنید. برای این کار، نازل باد را باز کرده و هوا را به آرامی از تخت خارج کنید. سپس تخت را به صورت مناسبی بچینید و در جای مناسب ذخیره کنید.
تخت بادی‌های اینتکس ممکن است دارای ویژگی‌های خاصی باشند، مثلاً پوشش ضدآب یا طراحی‌های متنوع. بنابراین، بهتر است دستورالعمل‌های خاص محصول خود را برای استفاده و نگهداری به دقت مطالعه کنید.

نقد و بررسی تخت بادی یک نفره 2018 با ارتفاع 42

تخت خواب های بادی یک نفره و تخت بادی ارزان قابل حمل همگی دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی هستند و با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند می توانند برای استفاده های طولانی و یا کوتاه مدت مناسب باشند. تخت های بادی دارای مشخصه های متفاوتی هستند که طی سالهای اخیر باعث شده در دسته محصولات طبی نیز قرار گیرند. تخت بادی یک نفره بالش دار نیز یکی از کالا های فوق العاده در میان تخت خواب های اینتکس می باشد و با توجه به امکانات کاملی که دارد نیاز از خرید لوازم اضافه بی نیاز می کند. این محصول از جنس پی وی سی ساخته شده است و دارای رویه ای مخملی است که در کنار ساختار موازی آن باعث می شود کاملا ضد تعریق شود. از این رو می توان آن را جایگزین تخت خواب های یک نفره کرد. بدنه آن نیز یکدست مشکی بوده و در محیط های مختلف همخوانی خوبی دارد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی در مورد این کالا به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی

ظاهر این محصول کاملا ساده و بدون هیچ شئ و ساختار اضافه ای می باشد. از این رو می توان آن را به سادگی در محل های مختلف همچون اتاق خواب و یا اتاق میهمان مورد استفاده قرار داد. رنگ بندی آن نیز مشکی است و مزیت آن عدم کثیفی طی استفاده در شرایط مختلف است که البته در صورت کثیفی نیز به سادگی امکان تمیز کردن آن وجود دارد. ویژگی مثبت دیگر این محصول ساختار بالشت دار و مستطیلی ان است. بالشت سرخود این محصول باعث می شود تا در حمل آن نیاز به حمل بالش به صورت جداگانه نباشد. به علاوه رویه این کالا با حالت مخملی که دارد دارای خطوط موازی بوده که با جزیان دادن هوا از تعرق جلوگیری می کند. این تخت بادی دارای پمپ برقی بر روی دیواره بالایی خود می باشد و به سادگی می توان آن را حمل کرده و در شرایط مختلف در زمان کوتاهی با استفاده از برق مستقیم شهری وصل کرده و باد کنید. 

جنس و کیفیت بدنه

بدنه تخت بادی یک نفره در قسمت کناری از پی وی سی مات یک لایه بوده که در درون توسط سه لایه طبقاتی مستحکم به سایر قسمت های تخت متصل شده است. لایه های درونی نیز از پی وی سی بوده اما از نظر ظاهری با بخش بیرونی به صورت کامل تفاوت دارند، برای ایجاد مقاومت بیشتر در برابر فشار و وجود شئ تیز کف محصول به صورت دو لایه بوده و قسمت بالایی نیز علاوه بر وجود پی وی سی معمول دارای یک لایه ضخیم مخملی که راحتی بیشتری را نیز به همراه می آورد است. در حالت کلی کیفیت این محصول کاملا رضایت بخش بوده و دبون شک نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد.

ابعاد و وزن

ابعاد تخت بادی یک نفره ۲۰۱۸ اینتکس برابر طول: ۱۹۱ سانتی متر، عرض: ۹۹ سانتی متر و ارتفاع آن همانطور که از نام آن مشخص است ۳۸ سانتی متر بوده که ابعادی مشابه و نزدیک به سایر تخت خواب های بادی یک نفره می باشد. این ابعاد در واقع ابعاد حالت راه اندازی شده این محصول بوده و فضای بیرون به بیرون آن را را شامل می شود. البته زمانی که این تخت را جمع کنید این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. در بسته بندی این محصول نیز یک ساک حمل قرار داده شده تا بیش از پیش حمل این تخت را آسان تر کند. تحمل وزن تخت بادی یک نفره ۲۰۱۸ اینتکس بد با توجه به مقدار ابعاد و جنس بدنه خود به ۱۴۰ کیلوگرم رسیده که مقداری استاندارد و قابل قبول برای این کالا محسوب می شود. همچنین وزن بسته بندی آن نیز با احتساب پمپ برقی سرخود تنها ۵.۱ کیلوگرم می باشد.

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این تخت خواب بادی در ابتدا لازم است تا محل مناسبی برای قرار گیری آن بیابید که پریز ۲۲۰ ولت داشته باشد.. در این محل نباید هیچ شئ تیزی وجود داشته باشد و در صورت وجود بهتر است تا آن را تمیز کنید. پس از این تخت خواب را از بسته بندی و یا ساک حمل آن خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. سپس لازم است تا از دریچه کناری پمپ باد سیم برق را خارج کرده و دوشاخه آن را به پریز متصل کنید سپس با زدن کلید صفر و یک، تخت خواب به صورت خودکار باد شده و در زمان سه دقیقه آماده استفاده می باشد. پس از این مراحل تخت آماده استفاده است و می توانید با خاموش کردن پمپ و جدا سازی دوشاخه از تخت خواب استفاده کنید. برای خالی کردن باد نیز می بایست با انجام مراحل فوق تنها درجه روی پمپ را به سمت چپ بچرخوانید تا آماده استفاده شود.

وعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعری
 دارای بالش بادی سرخود
 لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...