تخت بادی یک نفره 2018 با پمپ سرخود 110 ولت

bestway 67402

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره با پمپ باد سرخود 110 ولتی مدل دیگر از تخت خواب های بادی یک نفره مشکی رنگ جدید شرکت بست وی که بیشتر برای استفاده در منزل به منظور استراحت های طولانی مدت و خواب تولید و عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت خوبی بوده و نسبت به کیفیت خود قیمتی مناسب و مقرون به صرفه دارد. اما جنس بدنه تشکیل دهنده آن از نوع PVC با دو نوع روکش جیر و طرح چرم بوده که ساختار بدنه دو لایه را ایجاد نموده است. بدنه ای که از روکش طرح چرم در قسمت دیواره ها و کف به کار برده شده و از روکش جیر یا همان مخمل نیز برای سطح رویه به منظور ایجاد سطحی نرم و راحت استفاده شده است.

طراحی سطح رویه این تشک به شکل مواج و موازی شکل بوده تا به خوبی اعضای بدن در بر بگیرد. علاوه بر این به دلیل عبور جریان هوا از خود تا حدودی در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاومت لازم را به همراه خواهد داشت. اما به منظور راحتی بیشتر مصرف کنندگان یک بالش بادی نیز روی بدنه تعبیه شده که با باد کردن بدنه اصلی این قسمت به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. این تخت خواب بادی دارای پمپ باد سرخود و متصل به بدنه بوده که به هیچ عنوان قابلیت جدا شدن از بدنه را نخواهد داشت. پمپ بادی که قابلیت مکش باد را داشته و به دلیل داشتن دریچه باد مخصوص روی خود امکان راه اندازی این محصول را به وسیله پمپ های باد دستی نیز فراهم می کند. برای جا به جایی و حمل راحت این کالا یک ساک حمل برای آن در نظر گرفته شده است.

تخت بادی یک نفره 2018 با پمپ سرخود 110 ولت محصولی جدید می باشد که همان طور که از اسمش پیداست در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. این محصول دارای رنگ ساده مشکی بوده که به راحتی کثیف نمی شود. در ادامه این مطلب قصد داریم بررسی کاملی از این محصول را به شما ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع طراحی این محصول به گونه ای است که به یکی از تخت های همه پسند تبدیل شده است. این تخت دارای ارگونومی مستطیلی شکل بوده و مناسب برای استفاده یک نفر می باشد. اگر بخواهیم این محصول را از نظر طراحی بیشتر بررسی کنیم باید در ابتدا گفت که این تشک رویه مواجی دارد. بر روی این تشک چهار خط عمودی قرار گرفته است که رویه این تشک را به گنج قسمت مساوی تقسیم کرده است. هم چنین ساختار کلی این محصول به صورت دو لایه و دو طبقه ای طراحی شده است که بسیار زیبا و مقاوم است. لایه زیرین این محصول به صورت ساده طراحی شده و لایه بالایی این تشک نیز در بخش های کناریش نام برند تجاری سازنده این تخت را می بیند که با رنگ سفید بر روی ان نوشته شده و بسیار زیباست. علاوه بر این ها در ناحیه بالایی این محصول قسمتی تعبیه شده است که از ان به عنوان بالش بادی سر خود این محصول یاد می شود که نیاز شما از بابت یک بالشت را راحت کرده است. هم چنین رویه این محصول به صورت مخملی بوده و بخش های کناری این محصول هم به صورت چرم و براق تولید شده است.

جنس بدنه

در هنگام خرید عمدتا مهم ترین بخشی که مشتریان به ان اتکا می کنند جنس بدنه ان محصول است. این تشک نیز از مقاوم ترین تولیدات موجود در بازار می باشد که خیال شما را راحت کرده است. رویه این محصول ساخته شده از نوع PVC با رویه مخملی می باشد و بخش های کناری این تشک نیز همگی از نوع PVC طرح چرم ساخته شده اند. علاوه بر این ها کف این محصول هم از نوع PVC دولایه ساخته شده که بسیار مقاوم است.

ابعاد و وزن

این محصول تماما طبق استاندارد های بین المللی ساخته شده است که تمام شرایط را در نظر گرفته است. این تخت دارای طول 191 سانتی متر و عرض 97 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 46 سانتی متر است. در کنار این موارد باید به وزن کلی این محصول اشاره کرد که تنها 6.1 کیلو گرم وزن دارد. هم چنین این تخت می تواند تا 136 کیلو گرم وزن را تحمل کند که نشان گر قدرت بالای این محصول می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی دیگر از مواردی که باید به ان اشاره کرد نحوه راه ادازی یک محصول می باشد که همیشه در بین خریداران به ان توجه ویژه ای شده است. این تخت نیز به دلیل راحتی در نصب بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول دارای یک عدد محفظه باد می باشد که شما تنها کافی است پس از خارج کردن این محصول از بسته بندی و قرار دادن ان بر روی زمین با استفاده از پمپ برقی سر خود 110 ولت موجود در داخل بسته بندی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. در هنگام باد کردن این محصول باید این مسئله را دقت کنید که بیش از اندازه این تخت را باد نکنید چون از تحمل وزن ان می کاهد و احتمال اسیب را بالا می برد. هم چنین برای مراقبت از این محصول بهتر است بر روی ان ملافه پهن کنید تا از ریختن مایعات و هم چنین نشستن گرد و غبار روی این تخت جلوگیری کنید. علاوه بر این ها وسایل اتش زا و یا اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید تا دچار اسیب جدی نشود. نکته مهم دیگر این است که از جامپینگ بر روی این محصول جدا خودداری نمایید چون این کار باعث می شود در بلند مدت این تخت دچار افت کیفیت شود. از مزیت های این تخت می توان به این مورد اشاره کرد که در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته شده است که در صورت بروز مشکل می توانید از ان استفاده کرده و به راحتی مشکل را رفع نمایید.

جمع بندی

تخت بادی یک نفره 2018 با پمپ سرخود 110 ولت محصولی فوق العاده با کیفیت بوده که ارتفاع بلندی داشته و ساختار طبقه ای دارد. هم چنین این محصول دارای بالش بادی سر خود بوده و و همچنین سطج موازی دارد. اگر قصد خرید یک محصول زیبا را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این تخت را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

وعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ بله
نوع پمپ پمپ برقی سرخود 110 ولت
ساک حمل بله
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
 دارای بالش سرخود
 دارای سطح موازی
 رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...