تخت خواب بادی تاجدار 2018 بست وی با پمپ 220 ولت

Bestway 67483-N

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی تاجدار 2018 بست وی با پمپ 220 ولت

تخت خواب بادی تاجدار 2018 با پمپ سرخود 220 ولت از جدید ترین تخت خواب های بادی شرکت بست وی برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود می باشد. این تخت بادی به عنوان یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین مدل های تولید شده به بازار محصولات بادی عرضه شده است. جنس بدنه این تخت خواب مانند دیگر تخت های بادی از نوع PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای سایر قسمت های بدنه به کار برده شده است تا بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده باشد. با وجود دو لایه بودن بدنه و ضخامت بالای آن نسبت به بسیاری از تخت های بادی از انعطاف بالایی برخوردار بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را داشته باشد. البته وجود یک ساک حمل در جا به جایی راحت تر این محصول بسیار تاثیر گذار بوده که در بسته بندی آن قرار داده شده است. طراحی قسمت رویه به صورت مواج بوده و یک تکیه گاه بادی نیز روی بدنه اصلی تعبیه شده که با باد زدن به این تخت خواب این قسمت نیز به صورت خودکار شکل می گیرد. داشتن خاصیت هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن امکان استفاده از این محصول را برای بیماران عضلانی و استخوانی فراهم می سازد تا کاربرد آن را افزایش داده باشد. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به پمپ باد برقی دو کاره سرخود آن اشاره نمود.

تخت خواب بادی تاجدار

تخت بادی تاجدار 2018 بست وی با پمپ 220 ولت یکی دیگر از تخت خواب های بادی با کیفیت و همه چیز تمام می باشد که در سال جاری توسط برند بست وی روانه بازازهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت خواب بادی تاجدار 2018 بست وی با پمپ 220 ولت همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تخت بادی به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن است که از همین رو مناسب برای استفاده در محیط های نه چندان سرد می باشد . در بخش بالایی این تخت بادی یک عدد تکیه گاه نیز تعبیه شده است علاوه بر جلوه خاص و زیبایی که به این محصول داده است در جهت استفاده به عنون تکیه گاه برای رفع خستگی نیز می توانید از آن استفاده نمایید . همچنین رویه این تخت بادی همان طور که در تصویر می بینید به رنگ کرد و بخش کناری و کف آن به رنگ سرمه ای می باشد که جلوه زیبایی به این تخت بادی داده است . لازم به ذکر است که به همراه این تخت بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن به راحتی می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید .

جنس بدنه :

جنس بخش نشیمنگاه این تخت بادی از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که از خود نشان می دهد دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز است . همچنین در راستای بالاتر بردن کیفیت و استحکام این تخت بادی در بخش کناری و کف آن نیز از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که نشان از ساخت و طراحی مهندسی شده آن دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

تخت های بادی، اعم از مدل های یک نفره و دو نفره ابعاد استاندارد و معینی دارند، به این معنی که با وجود تفاوت های اندک اغلب تخت های بادی مشابه یکدیگر هستند. این تخت خواب بادی نیز از استانداردهای جهانی به خوبی پیروی می کند و دارای ابعاد استانداردی نیز است . این تخت خواب بادی دارای 226 سانتی متر طول و 152 سانتی متر عرض داشته و ارتفاع ان نیز 74 سانتی متر می باشد.  لازم به ذکر است که تحمل وزن این تخت بادی 273 کیلو گرم بوده و وزن بسته بندی آن نیز 9.7 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و مهندسی شده آن دارد و همچنین به دلیل سبک بودن به راحتی و توسط ساک حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

تخت خواب بادی تاجدار 2018 با پمپ سرخود 220 ولت با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نوعخانگی
تحمل وزن273 کیلو گرم
 طول226 سانتی متر
عرض152 سانتی متر
 ارتفاع74 سانتی متر (تا تکیه گاه)
 جنس رویهPVC با رویه جیر
 جنس بخش کناریPVC طرح چرم
 جنس کفPVC چند لایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود 220 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای سطح مواج و ضد تعریق
دارای تکیه گاه بادی سرخود
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...