تخت خواب بادی طبی اینتکس

intex 66958

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی طبی اینتکس

تخت خواب بادی طبی دو نفره اینتکس تمام طبی با روکش کامل از مخمل و ساخته شده از جنس PVC که یک تخت خواب فوق العاده با کیفیت و شیک محسوب می شود. این تخت با داشتن ابعاد و تحمل وزن بسیار مناسب می تواند گزینه ای عالی برای بیماران عضلانی و استخوانی باشد. از سایر ویژگی های این تخت می توان به پمپ باد برقی متصل به این محصول اشاره نمود.

تخت بادی طبی تخت خواب بادی رویال تمام مخمل ، ترکیبی از تختخواب های بادی و اسفنجی این تخت خواب بادی طبی علاوه بر مخزن باد، دارای روکشی از جنس ابر (memory foam) می باشد، که لذت و آسایش خواب را دو چندان می کند.

دارای کنترل برای تنظیم میزان باد مخزن تختخواب بادی قابل استفاده در منزل، ویلا و ... دارای برچسب رایگان 48 ساعت ضمانت تست سلامت کالا.

آیا از بیماریهای ارتوپدی دیسک کمر پوکی استخوان ضعف عضلانی شب ادراری زخم بستر و ... رنج میبرید؟ آیا شما متاهل هستید و از بعضی مشکلات رنج میبرید؟ مزايای تختخواب های بادی : اين تخت های بادی از طرف متخصصان و فوق تخصصان اورتوپد دكتر چنگیزی، دكتر همت، دكتر مشنعی (فوق تخصص) خانم دكتر آیتی (فوق تخصص)، دکتر سادات؛ جهت درمان بیماریهای آرترز، دیسك كمر، پا درد، روماتیسم، پوكی استخوان و ضعف عضلانی تأیید شده اند.

اين تخت خواب ها از خواب رفتگی اعضای بدن مثل دست یا پا در موقع خواب جلوگیری کرده و نقش موثری در آرامش کامل در هنگام خواب و بيدار شدن سرحال دارند.در کل می توان اینگونه گفت که تخت خواب طبی از کامل ترین نوع در این دسته محصولات می باشد که بیشتر از ظاهر به کیفیت خود بها داده است. در صورتی که بیماری در منزل دارید می توانید از این محصول استفاده کنید. با وجود تایید افراد بسیار معتر لازم است ذکر کنیم که این تخت تولید شرکت اینتکس می باشد که خود گواهی اعتبار است. برای خرید این محصول می توانید  با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید.

نقد و بررسی تخت خواب بادی طبی اینتکس

تخت بادی طبی 66958 از محصولات پر سابقه اینتکس می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. این تخت بادی دارای ویژگی های منحصر به فردی همچون راحتی فوق العاده طراحی زیبا وزن سبک و ابعاد مناسب می باشد که باعث شده به یکی از پر طرفدار ترین محصولات اینتکس بدل شود. این تخت بادی در ظاهر همانند سایر تخت خواب های بادی اینتکس می باشد اما در عمل، کیفیتی فراتر از بسیاری محصولات داشته و راحتی بسیاری را برای شما به ارمغان می آورد که موجب می شود از خرید این تخت باری نهایت رضایت از سوی شما جلب شود. در ادامه قصد داریم در مورد این تخت توضیحات جزئی و کاملی را تحت عنوان نقد و بررسی تخت خواب بادی منتشر کنیم که به تمامی جنبه ها، مزایا و معایت این تخت رسیدگی می شود. با ما همراه باشید تا علاوه بر افزایش اطلاعات خود در این زمینه، برای خرید خود نیز راهنمای جامع و کاملی داشته باشید و با دید باز تری اقدام به خرید کند.

طراحی

ظاهر این تخت به شکل یک مکعب مستطیل بزرگ بوده و کاملا ساده و شیک می باشد. برخی از تخت های بادی حالت بیضی شکل و برخی دیگر حالت های متنوع دیگری دارند که با جستجو در میان دسته بندی تخت بادی می توانید تمامی آنها را به مشاهده کرده و به صورت جداگانه و با دقت بیشتری بررسی کنید. تمامی بخش های تخت یک رنگ می باشد. قسمت کناری ظاهری چهار لایه داشته و قسمت بالایی آن نیز علاوه بر لبه برجسته دارای رویه مواج ضد تعریق می باشد که در مجموع محصول بسیار خوبی را به ارمغان آورده است که توانایی تمامی نیاز های شما را به طور کامل دارد. این تخت با طراحی بسیار شیک خود می تواند به صورت دائمی در اتاق خواب شما قرار گرفته و زیبایی آن را دو چندان می کند. در بخش بالایی این تخت بادی پمپ باد سرخود و در ضلع پایینی سمت راست نیز لوگو اینتکس جای دارد.

ابعاد و وزن

تخت های بادی، اعم از مدل های یک نفره و دو نفره ابعاد استاندارد و معینی دارند، به این معنی که با وجود تفاوت های اندک اغلب تخت های بادی مشابه یکدیگر هستند. تنها برخی محصولات برای مثال تخت بادی کودک ابعاد کوچکتری دارند و یا برخی محصولات نیز همانند تخت بادی سلطنتی به صورت کاملا ویژه و فوق العاده راحت طراحی شده اند که اللبته به الطبع قیمت بالا تری نیز دارند. اما تخت خواب طبی اینتکس در دسته محصولات استاندارد از نظر ابعاد قرار می گیرد. این کالا 203 سانتی متر طول و 152 سانتی متر عرض داشته و ارتفاع ان نیز 46 سانتی متر می باشد. مشخصات مذکور به صورت کامل نیاز های دو نفر را بر طرف ساخته و مشکل خاصی از این بابت نخواهد داشت. در حالت معمول که دو نفره بر روی تخت دراز بکشند بخش کف آن به صورت خودکار و با فشار ایجاد شده حالت مکنده ای یافته و جای خود را بر روی زمین مستحکم می کند تا به دلیل وزن کم تعادل آن از دست نرود. لازم به ذکر است که تحمل وزن این تخت بادی 273 کیلو گرم بوده و وزن بسته بندی آن نیز 9.7 کیلو گرم می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه این تخت بادی در اغلب قسمت ها به یک نوع می باشد و از کیفیت خوبی بهره می برد. تمامی قسمت های این تخت بادی از PVC دو لایه تشکیل شده است که در قسمت درونی با لایه های PVC به یکدیگر متصل شده و بخش بیرونی آن نیز از الیاف فوق العاده نرم و راحت مخمل تشکیل شده است. وجود لایه نرم مخملی به همراه سطح مواج باعث شده است که در حین استفاده از این تخت بادی بدن عرق نکند. جنس کف این محصول نیز همانند سایر قسمت ها می باشد با این تفاوت که لایه های بیشتری داشته و سطح مخملی نیز از آن حذف شده تا تمیز کردن آن ساده باشد. این قسمت در مقابل ضربه نیز مقاومت بهتری در مقایسه با سایر تخت های بادی داشته اما نمی توان از آن بر روی سنگ ریزه ها و شن ها استفاده نمود چون امکان صدمه دیدن وجود دارد. در نظر داشته باشید که تخت بادی 66958 یک محصول خانگی می باشد تا ابزاری برای استفاده در خارج از منزل با این وجود با مراقبت و عدم عبور از خط قرمز های کالا می توانید به سادگی از آن استفاده کنید. در بخش کاربرد ها بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد. 

طرح رویه و توصیه های پزشکی

همواره پزشکان بیماران خود را به استفاده از ابزار های خاصی برای انجام امور مختلف محدود می کنند. برای مثال شخصی که دچار سرما خوردگی یا گلو  درد می شود می بایست از خورد غذا های همراه با روغن سرخ کردنی پرهیز کند در غیر این صورت دچار بیماری خطرناک تری خواهد شد. این قانون در مورد بیماری های فیزیکی بدن نیز می شود برای مثال شخصی در قسمت از بدن خود شکستگی دارد، بسته به نوع شکستگی ایجاد شده می بایست در حالت خاصی استراحت کند. در این قسمت پزشکان تشک ها یا تخت های بادی را بهترین راه حل دانسته و مراجعین خود را به دلیل خاصیت درمانی که دارد به استفاده از این تخت بادی تشویق می کند. البته استفاده از تخت های مختلف برای افراد در بیماری های متنوع کاملا گوناگون است. تخت 66958 نیز برای بیمارانی که باید به صورت ثابت در محل صاف استراحت کنند مناسب است چراکه می تواند گودی کمر و گردن را به صورت کامل پوشش داده و از درد مفاصل جلوگیری کند. لازم به ذکر است کسانی که بدن سالمی نیز دارند با استفاده از این تخت بادی از به وجود آمدن بیماری های شایع جلوگیری کنند. 

لوازم جانبی

همراه این تخت بادی لوازم جانبی مورد نیاز آن قرار داده شده است و شاید تنها در هنگام خرید نیاز به پمپ باد دستی از جانب شما احساس شود که هزینه چندانی نیز ندارد.، در بسته بندی این محصول ساک حمل و برچسب تعمیرات به همراه دفترچه راهنما قرار داده شده است. ساک حمل موجود در بسته بندی کاملا استاندارد بوده اما برچسب تعمیرات تنها برای مدت زمان کوتاهی مانع از خارج شدن باد می شود. بسته تعمیرات مخصوص اینتکس را نیز می توانید در سبد سفارشات خود قرار دهید و یا در صورت مشکل تخت را به دفتر شرکت منتقل کنید. این تخت دارای پمپ باد سرخود است اما برخی از مشتریان از میزان سختی آن پس از باد شدن رضایت چندانی ندارد که ما به آنها پمپ دستی را پیشنهاد می کنیم.

کاربرد ها 

تخت های بادی چند مزیت بسیار بزرگ دارند که آنها را در مقایسه با سایر محصولات متمایز می کند. در حالت کلی مزیت انها به پرتابل بودن باز می گردد اما به هر حال در این مورد نیز جزئیاتی متفاوت می باشد، اولین مورد وزن تخت بادی می باشد که در مقایسه با سایر ابزار های استراحت در مسافرت کاملا سبک تر می باشد، وزن این تخت که بیش از این در مورد آن اطلاعاتی را منتشر کردیم تا چند برابر کمتر از ابزار های مشابه برای استراحت می باشد. به علاوه برای حمل یک تخت چوبی سنتی نیاز به یک اتومبیل کامل در بهترین شرایط ممکنه دارید اما تخت بادی 66958 را می توانید در گوشه ای از صندوق عقب اتومبیلتان قرار داده و به سادگی حمل کنید. در حالت کلی شما یک تخت فوق العاده راحت دارید که برای همراه داشتن آن با استفاده از پمپ برقی بر روی بدنه باد تخت را خالی می کنید و آن را در ساک حمل مخصوص به آن می گذارید.

روش نصب

تخت بادی 66958 جزء محصولاتی می باشد که از نصب ساده بهره مند است. ابتدا چسب بسته بندی را بدون فرو کردن شئ تیز به داخل آن باز کنید. سپس تخت را خارج کرده و از نایلون آن خارج کنید. سپس محل نصب را به صورت کامل پاکیزه کرده و تخت را برروی آن پهن کنید. سپس درب کناری پمپ باد را باز کرده و دوشاه و سیم مربوط به آن را خارج کنید. در مرحله بعد دوشاخه را به پریز برق 220 ولت شهری متصل کرده و کلید روی پمپ را بزنید تا در کمتر از 5 دقیقه باد شود. پس از آن به سادگی دوشاخه را از پریز خارج کرده به همراه سیم در محفظه مخصوص به آن قرار دهید. برای سفت تر شدن تخت نیز می توانید از پمپ باد دستی استفاده کنید اما دقت داشته باشید که میزان باد کردن پمپ باد برقی استاندارد بوده و باد بیش از حد می تواند به تخت صدمه وارد کند. برای جمع کردن و خالی کردن باد تخت نیز ابتدا می بایست بخش گرد پمپ را تا انتها تا سمت چپ بچرخوانید سپس پمپ را روشن کنید تا باد را به صورت معکوس خارج کند.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9.7 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج تمام طبی
افلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...