تخت خواب بادی یک نفره 2018 با عرض 99

intex 67766

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
4,800,000
11%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره 2018 با عرض 99 یکی از دسته تخت های بادی تولید شده جدید شرکت اینتکس بوده که در خانواده تخت های بادی سه سایز قرار می گیرد. این محصول در واقع به عنوان تخت بادی یک نفره بزرگ تولید شده که عرض آن بیشترین مقدار در نظر گرفته شده برای تخت های یک نفره می باشد. این تخت بادی که مشابه مدل های 64412 طراحی شده ساخته شده از جنس PVC با بدنه تمام جیر یا همان مخمل می باشد. ساختار بدنه و کیفیت آن به اندازه ای بوده که این محصول را در میان بهترین و مقرون به صرفه ترین تخت خواب های بادی اینتکس قرار داده است . این محصول رویه ای با طراحی مواج داشته و به دلیل استفاده از لایه های فایبرتک در فضای داخلی قابلیت مهم طبی بودن را برای این محصول به ارمغان آورده است . از دیگر ویژگی های بسیار خوب آن می توان به داشتن پمپ باد برقی سرخود اشاره کرد که توسط برق شهری کار کرده و علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا می توان عمل مکش باد را نیز انجام دهد .

این محصول به دلیل داشتن ساک حمل و جمع شدن در ابعاد بسیار کوچک به راحتی قابل حمل و استفاده در مسافرت ها نیز خواهد بود. محصولی که با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران توسط فروشگاه اینتکس ایران خواهد بود . این تخت بادی یک نفره از داخل آن دارای الیاف ابریشمی است که طرح سیمی به آن گفته میشود که به همین دلیل طبی بوده و به دلیل سفت بودن تخت خواب بادی و لایه های داخلی محکم آن در هنگان باد شدن بسیار سفت و سخت بوده و نرمی کمتری نسبت به سایر مدل های تخت های مشابه را داراست از این رو این مدل یکی از بهترین ، پرفروش ترین ، و ارزانترین تخت بادی یک نفره در میان تخت های بادی میباشد . در ادامه در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات این محصولات بادی توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد که می توانید با مطالعه آن با اطلاعات جامع تری نسبت به انتخاب و خرید تخت بادی اقدام نمایید .

تخت خواب بادی و ویژگی های آن

انتخاب یک بستر مناسب بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود که برخی از افراد ندانسته به آن توجهی نداشته و هر بستر خوابی را جهت استراحت کردن انتخاب می کنند ، اما لازم است بدانید که انتخاب یک تخت مناسب می تواند برای بدن شما بسیار ضروری باشد . با توجه به اینکه یک فرد در طول شبانه روز به 6 الی 8 ساعت خواب نیاز دارد به طور میانگین یک سوم طول عمر خود را در حالت خواب سپری خواهد کرد ، بنابراین کاملا نیاز است تا بستر های خواب مانند تخت های مناسب را جهت استراحت کردن انتخاب نمایید . تخت های بادی از جدید ترین و مدرن ترین مدل های روز دنیا هستند که با توجه به تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده اند به همین دلیل کاملا نرم و طبی هستند . در بخش بعدی طبی بودن تخت خواب های بادی را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد . از ویژگی ها و خصوصیات تخت خواب های بادی می توان به حمل و جابجایی ساده ، راه اندازی آسان و طول عمر بالا اشاره کرد .

تخت خواب های بادی به مانند تخت خواب بادی یک نفره 2018 با عرض 99 دارای پمپ های باد برقی سرخودی هستند که به شما اجازه خواهد داد تا با سرعت بیشتری تخت را راه اندازی کنند . این پمپ ها حالت چند کاره داشته و می توانید برای تخلیه باد نیز از این پمپ استفاده نمایید . با توجه به ظرفیت و حجم مخزن تخت بادی یک نفره فوق ، تنها 3 دقیقه برای باد شدن تخت زمان نیاز است که تخلیه آن نیز در همین زمان و حتی زود تر امکان پذیر است . از ویژگی های خوب تخت خواب های بادی می توان به حجم بسیار کم و همچنین وزن سبک آن ها اشاره کرد ، از این رو شما می توانید به سادگی تخت را حمل و جابجا کنید . با توجه به ویژگی های گفته شده شما می توانید پس از هر بار استفاده کردن از تخت و بیدار شدن ، تخت را جمع کرده و فضای اشغال شده را به اتاق بازگردانید . این ویژگی موجب برتری تخت خواب های بادی به نسبت تخت های چوبی یا فلزی سنگین و ثابت شده است .

تخت خواب بادی طبی

با توجه به نحوه تولید و طراحی تخت خواب های بادی می توان گفت که تمامی این محصولات طبی و استاندارد هستند . از دلایل طبی بودن تخت خواب های بادی می توان به استفاده از جنس انعطاف پذیر و همچنین استفاده از طراحی رویه کامفورت اشاره کرد . تخت خواب های بادی به دلیل اینکه ساختار بادی دارند و بدنه آن ها قدرت کشسانی بالا و انعطاف پذیری دارد ، باعث می شود تا انعطاف و فرم پذیری تخت خواب های بادی بسیار افزایش یابد . جنس استفاده شده در ساخت این محصول پی وی سی نام دارد که یکی از برترین و مناسب ترین اجناس برای تولید تخت خواب بادی و دیگر محصولات بادی چون تشک بادی ، استخر بادی ، مبل بادی ، کاپانه بادی ، وان بادی ، جکوزی بادی و ... می باشد . و اما تنها مورد طبی بودن تخت خواب های بادی جنس بدنه آن نیست ، بلکه نوع طراحی سطح تخت بادی می باشد .

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، سطح این تخت بادی به صورت موج دار طراحی شده است ، شاید برای شما سوال باشد که چرا سطح تخت خواب مواج است ؟ آیا برای زیبایی این طراحی استفاده شده است یا خیر ؟ لازم به ذکر است که به اینگونه از طراحی های مواج طراح کامفورت گفته می شود که باعث افزایش فرم پذیری تخت بادی خواهد شد . با فرم پذیری تخت بادی ، سطح تخت فرم بدن را به خود گرفته و فشار بر روی اندام ها کاسته می شود ، به همین دلیل فرد حس راحتی بیشتری کرده و احساس سبکی خواهند کرد . یکی از عوارضی که انتخاب سطوح سفت و خشک برای بدن به دنبال خواهد داشت گرفتگی عضلات است که به طور حتم آن را تجربه کرده اید . علت این اتفاق نیز وارد شدن فشار بر روی اندام ها و رگ خواهد بود که از جریان طبیعی و راحت خون جلوگیری کرده و موجب کوفتگی و گرفتگی عضلات خواهد بود . همچنین این سطوح می تواند از عرق کردن بدن شما به خوبی جلوگیری کند چرا که موجب گردش هوا میان تخت و بدن خواهد شد . لبه های برجسته تخت نیز به گونه ای بوده که مانع از افتادن شما به بیرون از تخت خواهد شد و در خواب می تواند حیطه استفاده از تخت را برای شما مشخص کند .

تفاوت در تخت بادی با تشک بادی

تخت خواب های بادی بسیار مشابه به تشک ها بوده و می توان آن ها را حتی جزء یک خانواده حساب کرد چرا که اغلب طراحی آن ها و آرگونومی های استفاده شده در میان آن ها یکی بوده و حتی برخی از مدل ها دارای شکل ظاهری یکسانی نیز هستند ، از این رو شاید تفاوت کمی میان آن ها باشد ، اما در این بخش قصد داریم تا تفاوت های اساسی میان تخت خواب های بادی و تشک های بادی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با در نظر داشتن این تفاوت ها به درستی محصول مد نظر خود را انتخاب نمایید . از عمده تفاوت های این دو محصول بادی می توان به ارتفاع آن ها اشاره کرد ، تخت خواب های بادی ارتفاع بیشتری نسبت به تشک های بادی دارند از این رو اگر به دنبال بستر خوابی هستید که ارتفاع بالا تری داشته باشد تشک های بادی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود . طراحی تخت خواب های بادی به دلیل ارتفاع بالا تری که دارند ساختار چند طبقه و لایه های میانی فایبرتک دارند .

به واسطه ارتفاعی که تخت خواب های بادی دارند ظاهر آن ها بسیار شیک و زیبا تر بوده و بسیار مناسب تر از تشک های بادی برای اتاق خواب خواهند بود . شما می توانید به مانند تخت های چوبی یا فلزی از روتختی و رو بالشی برای تخت خواب های بادی استفاده نمایید . تخت خواب های بادی اغلب دارای پمپ باد برقی سرخود می باشند این در حالی است که تشک های بادی بر روی خود پمپ باد نداشته و نیاز است تا پمپ های باد مجزایی را برای آن خریداری کنید . از این رو شاید راه اندازی تخت خواب های بادی به واسطه پمپ باد سرخود بسیار راحت تر باشد . اما اگر قصد استفاده از این محصولات در فضای باز و در مسافرت ها دارید شاید تشک های بادی گزینه مناسب تری برای شما باشند چرا که حجم کم تر و وزن سبک تری نسبت به تخت خواب ها دارند و همچنین پمپ باد آن ها نیازی به برق نداشته و می توانید با تهیه پمپ های باد دستی تشک های بادی را در خارج از شهر نیز راه اندازی کنید . شما می توانید از تشک های بادی در داخل چادر مسافرتی و یا بر روی آب استفاده نمایید . اما تخت های بادی به واسطه ابعاد بزرگی که دارند شاید برای استفاده در چادر مسافرتی و حتی بر روی آب مناسب نباشند .

دوام تخت خواب بادی چگونه است ؟

برخی از مشتریان تخت خواب های بادی نگران دوام تخت خواب بادی هستند و از این بابت از خرید تخت خواب بادی صرف نظر می کنند ، اما شاید بهتر باشد که بهتر این تخت خواب های بادی را بشناسید چرا که نوع طراحی و جنس استفاده شده در ساخت تخت خواب های بادی باعث افزایش کیفیت و دوام تخت بادی شده است . همانطور که در بخش های قبل اشاره شد برای ساخت تخت خواب بادی از pvc طرح چرم با رویه جیر ساخته شده است ، این جنس کاملا در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و همچنین در برابر رطوبت ها ، نور آفتاب و شرایط مختلف جوی مقاوم است از این رو می توان گفت که به خودی خود تخت بادی آسیب نخواهد دید . طول عمر این محصول نیز بسیار بالا بوده و به همین دلیل شما می توانید سال های سال از تخت بادی استفاده کنید . البته بدنه این محصولات در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است که بهتر است به خوبی از تخت بادی خود نگهداری کنید تا عوامل خارجی که اغلب انسان در آن دخیل است موجب آسیب دیدگی تخت بادی نشود .

تخت خواب های بادی به خوبی می توانند وزن بالا را تحمل کنند . به عنوان مثال تخت خواب بادی یک نفره 2018 با عرض 99 سانتی متری قابلیت تحمل وزن 140 کیلوگرم را داراست که در واقع این تحمل وزن ، بیشتر از وزن یک نفر بوده و می تواند حتی وزن دو نفر را نیز بر روی خود تحمل کند ، همین موضوع نشان از دوام بسیار بالا و خوب تخت بادی دارد . علت این دوام بسیار عالی استفاده از طراحی فایبرتک می باشد ، این تکنولوژی در واقع لایه ها و الیاف های درونی تخت بادی می باشد که به صورت موازی و به شکل عمودی در امتداد تخت بادی قرار گرفته اند تا اینچنین بتواند تخت را از حالت تو خالی بودن خارج کند ، طراحی فایبرتک تا حد بسیار زیادی بر ثبات تخت بادی تاثیر گذار بوده و موجب می شود تا تخت لرزش کمتری داشته باشد ، در برابر ضربه ها و فشار های ناگهانی مقاوم تر بوده و هوای داخل تخت را به تمامی تخت پخش کرده و مانع از افت تخت حتی در زمان هایی که در لبه تخت مینشینید خواهد بود .

نکات مهم در نگهداری و استفاده از تخت خواب بادی

تخت خواب های بادی اگرچه بسیار مقاوم و با دوام هستند و جنس بدنه آن ها با تمامی شرایط محیطی سازگاری کامل را دارد ، اما در برخورد با اجسام تیز و برنده و حتی پر حرارت ممکن است آسیب ببینند بنابراین نیاز است تا به درستی از تخت های بادی استفاده کنید و در نگهداری آن کوشا باشید . بهتر است تخت بادی خود را در کنار شومینه یا بخاری راه اندازی نکنید و وسایل و ظرف های داغ مخصوصا فلزی را بر روی تخت قرار ندهید . از پریدن بر روی تخت بادی از ارتفاع بالا خودداری کنید چرا که وارد شدن فشار ناگهانی می تواند موجب ترکیدن و پاره شدن تخت از لایه ها شود . پارگی ها وسیع مخصوصا از محل پرس شده تخت های بادی و همچنین آب شدن بدنه تخت ها غیر قابل تعمیر شدن هستند .

برای تمیز کردن تخت بادی از ماشین لباسشویی استفاده نکنید چرا که تخت آسیب خواهد دید . برای پاک کردن و تمیز کردن تخت بادی دستمال نمناک پارچه ای کافی خواهد بود . البه برای سطح تخت که از جنس جیر است می توانید از شامپو فرش استفاده کنید و به مانند فرش سطح تخت را تمیز کنید . برای خشک شدن تخت بادی نیز بهتر است به صورت طبیعی تخت را خشک کنید و آن را بر روی طناب و فضای باز راه اندازی کنید تا خشک شود . در محیط های بیرون از زیرانداز استفاده نمایید و در خانه بهتر است قبل از راه اندازی زمین را جارو بزنید .

تخت خواب بادی یک نفره 2018 با عرض 99

تخت خواب بادی یک نفره 2018 با عرض 99 محصولی با کیفیت ساخت شرکت اینتکس می باشد که در بدو ورود به بازار چشم ها به ان خیره شد. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و فوق العاده مستحکم می باشد که در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی ان ها بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین مواردی که باید به ان اشاره کرد طراحی و ارگونومی ساخت این محصول می باشد. در ابتدا باید این مسئله را خاطر نشان کرد که این محصول به شکل مستطیلی طراحی و تولید شده است. هم چنین رویه این محصول به گونه ای طراحی شده است که رویه ان به صورت شیار دار بوده و در هنگام استراحت و خوابیدن بر روی ان احساس نرمی و لطافت فوق العاده ای را به شما می بخشد. هم چنین در نگاه دیگری به این محصول و اگر از زاویه بغل به ان بنگریم می بینیم که این تشک ظاهری سه لایه دارد.

لایه زیرین ان به صورت باریک تر و تو پر بوده که رنگی تیره دارد. لایه میانی ان هم بخش پهن تری نسبت به لایه زیرین و رویی بوده که در مرکز سمت راست ان نام شرکت تولید کننده این محصول یعنی اینتکس با رنگ روشن بر روی ان حک شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. لایه بالایی این محصول هم از دو رنگ مشکی و سفید طراحی شده است که رویه تخت به صورت یکدست سفید بوده و بخش های کناری تشک نیز مشکی رنگ است. هم چنین در بخش میانی این تشک محفظه باد این محصول قرار گرفته است که می توانید از طریق ان اقدام به باد کردن این محصول کنید.

جنس بدنه

از نکات مهمی که در هنگام خرید مشتری به ان توجه ویژه ای می کند جنس بدنه یک محصول است. در رابطه با این محصول نیز باید گفت که رویه این تشک ساخته شده از جنس PVC بارویه مخملی می باشد که بسیار مقاوم است. بخش های کناری این محصول هم ساخته شده از نوع PVC مخمل می باشد که مستحکم است. علاوه بر این ها کف این محصول نیز از نوع PVC دو لایه ساخته شده است که تحمل وزن این محصول را بر عهده دارد.

ابعاد و وزن

این تخت دارای طول 191 سانتی متر و عرض 99 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 33 سانتی متر است. این ابعاد به صورت کاملا استاندارد طراحی شده اند. علاوه بر این ها این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 140 کیلو گرم وزن را تحمل کند که مناسب برای افراد سنگین وزن نیز می باشد. هم چنین وزن این محصول تنها 6 کیلو گرم است که حمل و نقل ان را بسیار راحت کرده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی این محصول نیز باید عناون کرد که این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. بر روی این تشک یک عدد محفظه باد قرار دارد که باد کردن از طریق ان انجام می گیرد. هم چنین در کنار بسته بندی این محصول پمپ باد برقی سر خود نیز قرار گرفته است که می توانید به سادگی ان را درون محفظه باد قرار داده و در عرض چند دقیقه به طور کامل این محصول را باد کنید.

برای مراقبت از این محصول نیز باید گفت که می توانید در زمان هایی که از ان استفاده نمی کنید ان را به طور کامل جمع کرده یا بر روی ان یک ملافه بیندازید تا از نشستن گرد و خاک بر روی این تشک ممانعت به عمل اورید. هم چنین از جامپینگ بر روی این محصول خودداری کرده تا دچار اسیب در طولانی مدت نشود. نکته مهم دیگر هم این است که اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید تا دچار سوراخ شدن و پارگی نشود.

جمع بندی

تخت خواب بادی یک نفره 2018 با عرض 99 یک محصول بسیار زیبا و مقاوم می باشد که دارای رویه مواج و ضد تعریق بوده و دیواره های مخملی دارد که همگی از مزایای این محصول به حساب می ایند. هم چنین این محصول دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ بوده و دارای لایه های داخلی فایبرتک می باشد. این محصول زیبا را می توانید با قیمت مناسب هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

  • ابعاد
  • طول:191 سانتی متر
  • ارتفاع:33 سانتی متر
  • برند:intex
  • تحمل وزن:140 کیلوگرم
  • وزن محصول:8 کیلوگرم
  • جنس رویه:مخملی
  • جنس دور:جیر
  • پمپ:دارد
  • مورد استفاده:سفری و خانگی
  • کیف حمل:دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...