تشک بادی رنگی بست وی

Bestway 43015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
670,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب رنگی محصولی جدید از چینی بست وی می باشد که با طراحی زیبا و متفاوتی عرضه شده است. بخش اصلی از دو قسمت تشکیل شده که قسمت بالایی مربوط به بالش بادی و بخش پایینی مربوط به بدنه تشک می باشد. رویه تشک از لایه های وینیل براق و شفاف ساخته شده اند که توسط حلقه های رنگی پوشیده شده اند و باعث افزایش زیبایی شده اند. البته این حلقه ها در مدل های مختلفی که رنگ بندی متفاوت دارند تغییر می کند و ثابت نیست. بخش زیرین تشک از چند رنگ اصلی اعم از آبی، زرد، سبز، شفاف و ... بهره می برد. جنس این تشک بادی از ماده وینیل بوده و مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و ضربه دارد. 

نوع مستطیلی
 طول 188 سانتي متر
 عرض 71 سانتي متر
 تحمل وزن 85 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 700 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای نشیمنگاه مواج
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی رنگی بست وی

تشک بادی رنگی بست وی محصولی دیگر از برند معتبر بست وی است که به دست متخصصان توانمند این تولید کننده طراحی و تولید شده تا پاسخگوی بسیاری از نیازهان مصرف کنندگان خود باشد. این تشک از جدیدترین محصولات این شرکت بوده و شفافیت و راحتی این محصول از مهمترین نقاط قوت این تشک به شمار می رود. شما می توانید در ادامه این مطلب با خصوصیات این تشک بیش تر آشنا شوید پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

شکل کلی این تشک مستطیلی شکل می باشد اما طراحی منحصر به فرد ان زیبایی دو چندانی را به این محصول افزوده است. وجود نشیمنگاه مواج تشک باعث شده تا مصرف کننده نرمی و راحتی بی نظیری را تجربه نماید. رویه شفاف این تشک دارای حلقه هایی هستند که دارای چندین رنگ متفاوت بوده و به سلیقه مصرف کننده قابل تغییر می باشد. وجود بالش سر خود در قسمت بالایی این تشک نیز باعث شده تا مصرف کننده بتواند به راحتی سر خود را روی این بالش قرار داده و دچار درد در ناحیه پشت گردن خود نشود. این بالش نیز به صورت مستطیلی و به طور کامل بر روی بالا ترین نقطه این تشک تعبیه شده است که با توجه به انتخاب رنگ محصول ، رنگ لایه های داخلی این بالش نیز متغیر است. هم چنین این محصول دارای رنگ بندی مختلف در قسمت زیرین تشک می باشد که می توان به رنگ های آبی ، زرد ، سبز و سفید ان اشاره کرد که زیبایی و نیز قدرت انتخاب بیشتری را به خریداران این محصول هدیه می کند. تمامی این نکات باعث شده تا دست مشتری برای انتخاب باز بوده و بتواند یک محصول چشم نواز و زیبا را در اختیار داشته باشد.

جنس بدنه

با توجه به خصوصیات لازم برای تولید تشک های بادی، این تشک از جنس بدنه وینیل ساخته شد. هم چنین برای زیبایی چشم نواز این محصول از نوع رویه براق استفاده شده که نه تنها زیبایی بلکه راحنی را هم برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. بخش های کناری این محصول نیز مانند جنس بدنه از وینیل ساخته شده است که فوق العاده مستحکم بوده و به اسانی اسیب نمی بیند.

ابعاد و وزن

طراحی و تولید این محصول طبق استاندارد های بین المللی صورت گرفته است که تمام نکات در ان رعایت شده است. این تشک دارای طول 188 سانتی متر و عرض 71 سانتی متر می باشد. هم چنین تحمل وزن بالای 85 کیلوگرم باعث شده تا  افراد بزرگسال نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند. این خصوصیت باعث شده بر تعداد متقاضیان خرید این تشک افزوده شود. همچنین وزن کم 700 گرمی باعث شده تا حمل این تشک سبک توسط کودک نیز به راحتی انجام بگیرد و بتوانید در مکان مناسب به سادگی از ان استفاده کنید.

راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک کافی است از دریچه های باد که بر روی تشک تعبیه شده استفاده کرده و تشک را با استفاده از یک پمپ باد شخصی به اسانی باد کنید. دقت داشته باشید باد کردن بیش از حد تشک از کیفیت و دوام آن می کاهد پس به مقدار نیاز آن را باد کنید. از تماس تشک با اشیا و لوازم نوک تیز مانند سوزن، چاقو و...  پرهیز کنید تا تشک دچار پارگی و سوراخ شدن نشود. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی تشک پرهیز کنید تا از استحکام آن در بلند مدت کاسته نشود. در هنگام آسیب دیدن تشک می توانید از برچسب تعمیرات موجود در بسته بندی استفاده کنید و آسیب وارد شده به تشک را ترمیم نمایید. برای استفاده صحیح از این تشک می توانید دفترچه راهنمای موجود در بسته بندی را مطالعه نمایید. رعایت این نکات باعث می شود تا سالیان سال بتوانید با کیفیت بالا از این محصول استفاده نمایید.

جمع بندی

تشک بادی رنگی بست وی را می نوان به عنوان یک تشک بادی مرغوب برای استفاده تمامی افراد در تمامی سنین دانست و با توجه به طراحی و تولید حرفه ای و همچنین داشتن جنس مرغوب می توان آن را یکی از مناسب ترین تشک های بادی موجود شناخت. شما نیز اگر به دنبال خرید تشک بادی با قیمت مناسب هستید می توانید هم اکنون این محصول زیبا را از نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید تا از کیفیت ان اطمینان حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...