تشک بادی روی آب آووکادو

intex 58769

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
970,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب آووکادو از نمونه تشک های بادی روی آب طراحی شده میوه ای می باشد که نشان دهنده این است که خلاقیت تولید کنندگان برند اینتکس بسیار بالا بوده که انواع تشک های بادی روی آب را با تنوع بسیار زیاد به خصوص در طراحی میوه های مختلف تولید کرده است تا اینچنین جذابیت تشک های خود را افزایش دهد . این نوع از تشک ها به صورت تخت و مسطح طراحی شده اند که به افراد اجازه می دهد تا بتوانند بر روی آب دراز کشیده و استراحت کنند .

به همین منظور نیز شرکت اینتکس تشک بادی روی آب آووکادو را با رویه مواج طراحی کرده است که سطح تشک را بسیار انعطاف پذیر و فرم پذیر کرده است تا افراد احساس راحتی بیشتری را داشته باشند و به استراحت کردن و ریلکس کردن بر روی آب بپردازند . این محصولات بیشتر برای آب های آرام همچون استخر ها طراحی شده اند و شاید مناسب برای استفاده در رودخانه ها و آب های پر تلاطم نباشد . با توجه به علاقه بسیاری از مشتریان به تشک های بادی روی آب در بخش نقد و بررسی به صورت مفصل به ویژگی ها و خصوصیات این محصولات خواهیم پرداخت . 

راهنمای خرید تشک بادی روی آب آووکادو

تشک های بادی روی آب دارای طراحی و ساختار متفاوتی دارند که هر یک از آن ها دارای ویژگی ها و خصوصیات خاص خود هستند . فارغ از اینکه انتخاب و خرید تشک های بادی روی آب کاملا سلیقه ای است ، بایستی به موارد مهمی در هنگام خرید تشک بادی روی آب توجه داشته باشید که یکی از آن ها تحمل وزن این محصولات است . توجه داشته باشید که تشک های بادی روی آب با توجه به ابعادی که دارند ، مناسب برای سنین خاصی بوده که می توانید از آن ها استفاده کنید . مدل فوق با توجه به ابعاد بزرگ خود مناسب برای سنین بزرگسال می باشد که به خوبی می تواند وزن 100 کیلوگرمی را تحمل کند ، به همین دلیل نیز به خوبی می تواند بر روی آب شناوری خوبی داشته باشد و استفاده را بسیار راحت و پر اطمینان کند .

ویژگی های تشک بادی روی آب آووکادو

ویژگی های هر تشک بادی روی آب همانطور که گفته شد ، متفاوت است که بر اساس ساختاری که دارند می توانند ویژگی ها ، مزایا و معایبی را نیز به دنبال داشته باشد . تشک بادی روی آب آووکادو به صورت مسطح طراحی شده است که به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید به صورت دراز کش از آن استفاده کنید . برخلاف مدل های دیگر این تشک می تواند محصولی بسیار عالی برای ریلکس کردن شما بر روی آب باشد . ساختار رویه مواج نیز استفاده را برای مدت طولانی و خوابیدن شما فراهم خواهد کرد که در این رابطه به صورت کامل در بخش نقد و بررسی توضیحاتی ارائه خواهد شد . 

تعمیرات تشک بادی روی آب آووکادو

تشک های بادی روی آب نیز همانطور که از نامش مشخص است ، دارای طراحی بادی می باشد ، این طراحی بسیار مناسب برای ساخت شناور ها تشک های بادی روی آب می باشد ، اما نیازمند مراقبت و نگهداری هستند ، زیرا ساختار بادی آن ها و داشتن بدنه نازک می تواند محصول را در معرض آسیب دیدگی قرار بدهد . با توجه به جنس درجه یکی که برای ساخت محصول استفاده شده است ، آسیبی از سوی عوامل محیطی مانند رطوبت ، نور آفتاب ، سرما یا گرما وارد نخواهد شد ، بلکه عوامل انسانی همچون تحت فشار قرار دادن تشک بادی ، پریدن بر روی آن ، ساییدگی بر روی سطوح زبر و ... می تواند منجر به آسیب دیدن شود که البته این آسیب ها اغلب قابل تعمیر هستند .

بنابراین شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی به سادگی ای محصولات را پنچرگیری کرده و مجددا از آن ها استفاده نمایید . این برچسب های تعمیراتی که شرکت اینتکس در داخل جعبه محصول قرار داده است ، از بهترین برچسب های تعمیراتی هستند که مختص این محصولات بادی بوده و می توانید به بهترین شکل آسیب هایی همچون سوراخ ها و پارگی های جزئی را تعمیر نمایید . شما می توانید این برچسب ها را به مقدار بیشتر از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید .

  • تشک بادی روی آب آووکادو
  • طول : 168 سانتی متر
  • عرض : 104 سانتی متر
  • ارتفاع : 20 سانتی متر
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • جنس بدنه : pvc
  • وزن : 1 کیلوگرم
  • رده سنی : +14 سال
  • مناسب آب های آرام و کم عمق
  • دارای طراحی رویه مواج
  • محصول شرکت اینتکس
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول: intex 58769

تشک بادی روی آب آووکادو از نمونه تشک های بادی روی آب طراحی شده به صورت صاف و مسطح می باشد که برای تفریحات آبی بزرگسالان و همچنین ریلکسیشن کردن آن ها بر روی آب طراحی شده است که شرکت اینتکس با خلاقیت بسیار خوب خود ، این تشک را به مانند میوه آووکادو تولید کرده است که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند . استفاده از تشک های بادی روی اب برای تفریح بسیار خوشایند و دوست داشتنی خواهد بود که شما عزیزان می توانید بر اساس سلیقه و تحمل وزن این محصولات را خریداری کنید .

طراحی و ساخت تشک بادی روی آب آووکادو

تشک بادی روی آب آووکادو همانطور که از نام و تصاویر مربوطه مشخص است ، دارای طراحی شبیه به آووکادو می باشد که جذابیت این تشک را دوچندان کرده است ، به واسطه همین موضوع این تشک ساختاری مخروطی شکل را به خود گرفته است . از ویژگی های بسیار خوب این تشک بادی روی آب می توان به سطح مواج و برجسته آن اشاره کرد که سبب انعطاف بسیار خوب تشک بادی شده است . این طراحی بیشتر برای این به کار رفته است که سطح تشک بتواند فرم پذیری بهتری داشته باشد ، همچنین می تواند لغزندگی تشک را بسیار کاهش دهد تا تعادل بهتری را داشته باشید .

جنس تشک بادی روی آب آووکادو

همانطور که پیش تر اشاره شد ، تشک بادی روی آب آووکادو توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است ، اینتکس همواره با استفاده از بهترین اجناس محصولات بادی خود را تولید می کند که با بررسی های انجام شده ، می توان متوجه شد که بیشتر محصولات بادی این برند از جنس pvc تولید شده اند . اما چرا اینتکس از این جنس برای تولید محصولات بادی خود در همه دسته بندی ها استفاده می کند ؟

پی وی سی ها نوعی پلاستیک با انعطاف پذیری بالا هستند که به واسطه عدم استفاده مواد شیمیایی و یا سمی کاملا سازگار با محیط زیست بوده و به همین دلیل برای سلامت انسان به خصوص پوست آن ها تاثیر و حساسیتی را ایجاد نمی کند ، همچنین این جنس ضد آب بوده و در برابر عوامل مختلف همچون گرما یا سرما و حتی نور آفتاب نیز دوام خوبی دارد ، این موارد باعث شده اند که تشک بادی روی آب آووکادو طول عمر بالایی داشته باشد .

راه اندازی تشک بادی روی آب آووکادو

با توجه به طراحی بادی که تشک بادی روی آب آووکادو دارد ، برای استفاده از آن در ابتدا نیاز دارید که استخر بادی را راه اندازی و باد کنید تا قابل استفاده شود . برخی از افراد دوست دارند که با استفاده از پمپ های باد و تلمبه ها تشک بادی خود را راه اندازی کنند که پیشنهاد ما استفاده از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی می باشد که البته شرکت اینتکس نیز برخی از آن ها را تولید کرده است که شامل نازل های مختلفی است که قابلیت تبدیل به مدل های دیگر می باشد . با توجه به اینکه بیشتر از تشک های بادی روی آب در فضاهای بیرون از خانه می باشد ، توصیه می شود که از پمپ های باد دستی یا پدالی که نیازی به برق ندارند استفاده کنید . شما می توانید با مراجعه به دسته بندی پمپ باد انواع پمپ ها را مشاهده کرده و از ویژگی آن ها مطلع شوید .

نکات مهم در استفاده از تشک بادی روی آب آووکادو

نکات مهمی در رابطه با استفاده از تشک بادی روی آب آووکادو مطرح است که بایستی به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین عملکرد را از تشک بادی روی آب آووکادو داشته باشید . این تشک بادی روی آب برای استفاده یک نفره طراحی شده است و قادر به تحمل وزن 100 کیلوگرمی می باشد ، بنابراین استفاده دو نفره از آن توصیه نمی شود و علاوه بر عدم تعادل مناسب می تواند آسیب ببیند .

توجه داشته باشید که استفاده از تشک بادی روی آب آووکادو بیشتر برای آب های آرام و کم عمقی همچون استخر ها و دریاچه ها و البته سواحل دریاهای آرام می باشد ، بنابراین استفاده از آن در سد ها و رودخانه ها و حتی عمق های بالای آب توصیه نمی شود . حتما در هنگام خرید تشک بادی روی آب به رده سنی محصولات توجه داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...