تشک بادی روی آب اسب رنگی

451563

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,220,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اسب رنگی از محصولات زیبا و مفرح آبی بوده است که به تازگی طراحی و روانه بازار شده که شما می توانید آن را از نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده و خریداری نمایید . سطح بدنه این محصول به صورت گرد بوده که و به صورت اسب می باشد که بر روی طراحی جذابی صورت گرفته و رنگ های قرمز ، زرد ، صورتی و سفید به کار رفته است که بسیار جذاب و چشم نواز نواز خواهد بود . ابعاد این شناور بادی 1  0.960 x 1 xمتر بوده که به همین دلیل مناسب تمامی سنین می باشد و تمامی سنین به آسودگی می توانند از آن استفاده کرده و لذت ببرند . همچنین لازم به ذکر می باشد که وزن این شناور بادی 0.774 کیلو گرم بوده است که نسبت به ابعادی که داراست بسیار سبک خواهد بود و به اسودگی می توانید آن را حمل و یا جا به جا نمایید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت کرده و از استفاده آن لذت ببرید .

نوع تفریحی 
 قطر 100 سانتی متر
 ارتفاع 96 سانتی متر
 وزن 771 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره -
 پمپ خیر
تحمل وزن 181 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

 

تشک بادی روی آب اسب رنگی

تشک بادی روی آب اسب رنگی یکی از منحصر به فرد ترین و در واقع خلاقانه ترین تشک های بادی روی اب می باشد که با دارا بودن ظاهری فوق العاده زیبا و طرح و رنگ بندی خاص تولید و عرضه شده است. این محصول هم چنین دارای تحمل وزن بالایی هم می باشد و راه اندازی این محصول نیز کاری ساده و اسان خواهد بود که تمامی این موارد از خصوصیات خوب این تشک روی اب به شمار می رود. شما نیز می توانید با مطالعه کامل این مطلب به صورت دقیق با این محصول اشنا شوید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهمی که مشتریان اقدام به خرید و ثبت سفارش این محصول می کنند بحث ظاهر و زیبایی طراحی این محصول است که باعث شده تا یک کالای بی نظیر و شکیل را از این حیث شاهد باشیم. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره گیری از ظاهر اسب طراحی شده است که دقیقا ظاهر سر و گردن این محصول به شکل کاملا جذاب تولید شده است. هم چنین بخش اصلی این تشک نیز به صورت گرد شکل گرفته است که ضخامت مناسبی را دارا خواهد بود. این بخش هم چنین دارای رنگ های شاد و زیبا می باشد که قطعا در روحیه فرد استفاده کننده هم بسیار اثر گذار می باشد. هم چنین شما در هنگام نشستن در داخل این محصول نیز می توانید با در دست گرفتن سر وگردن این محصول به راحتی ایمنی خود را حفظ کرده و نگران اسیب های احتمالی نباشید. علاوه بر این ها رنگ اصلی این محصول یکدست سفید بوده و از مقاومت خوبی هم برخوردار می باشد که در ادامه به این عامل هم اشاره خواهیم نمود.

جنس بدنه

یکی دیگر از خصوصیات فوق العاده این محصول جنس بدنه ان است که قطعا باعث می شود تا انتخاب این محصول توسط مشتریان بیشتر شده و با خیالی راحت این کالا را در سبد خرید خود جای دهند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول از بدنه ای با جنس وینیل طراحی و تولید شده است که این جنس تمامی بخش های این محصول را در بر می گیرد.

ابعاد و وزن

دیگر مورد مهم در خصوص این محصول بحث قطر این کالاست ک 100 سانتی متر بوده و هم چنینارتفاع این تشک روی اب هم 96 سانتی متر می باشد. این ابعاد کاملا استاندارد بوده و مناسب برای تمام سنین خواهد بود. هم چنین این کالا تنها 771 گرم وزن دارد که باعث شده تا این محصول را بتوانید به راحتی حمل و نقل کرده و از ان استفاده کنید. علاوه بر این ها این محصول قادر است تا 181 کیلو گرم وزن را هم به راحتی بر روی خود تحمل کند که یک مورد مهم و بی نظیر در خصوص این محصول خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

دیگر ویژگی مهم در خصوص این محصول راحتی در راه اندازی این کالاست که به جرات می توان گفت در کمتر از 2  دقیقه می توانید به صورت کامل این محصول را باد کرده و از ان استفاده کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که شما برای راه اندازی این محصول نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت که با خرید ان به صورت جداگانه می توانید به راحتی این محصول را از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول باد کرده و از ان استفاده کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که پس از باد کردن کامل این محصول شما نیاز دارید که این دریچه های باد را به صورت کامل بسته و سعی کنید تا باد از داخل ان ها خارج نشود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که رعایت یک سری نکات ساده در حفظ سلامتی این محصول بسیار تاثیر گذار خواهد بود. این نکات را می توانید به صورت کامل در داخل دفترچه راهنمای این محصول مطالعه نمایید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب اسب رنگی یک محصول زیبا و دیدنی با طراحی منحصر به فرد می باشد که قابلیت حفظ تعادل بر روی اب را داشته و مناسب برای تمام سنین می باشد. این کالا هم اکنون با قیمت عالی و کیفیت بالا از سایت فروشگاه اینتکس در ایران قابل خرید می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...