تشک بادی روی آب استوانه ای اینتکس

intex 57509

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب استوانه ای اینتکس نمونه کاملا منحصر به فرد با طراحی متفاوت میان تشک های بادی می باشد که توسط شرکت آمریکایی اینتکس تولید شده است . برخلاف دیگر تشک های بادی روی آب ، این محصول به صورت استوانه ای و شبیه به یک تنه درخت طراحی شده است که می تواند بر روی آب شناور باشد تا شناگران در آب های کم عمق و یا عمق زیاد بتوانند با گرفتن آن استراحت کنند . استفاده از این تشک بادی به مانند دیگر تشک های بادی تنها برای آب های آرام مانند استخر نمی باشد و چه بسا می توانید از آن در آب های خروشان نیز استفاده کنید . از این تشک بادی بیشتر برای حلقه کردن دست به دور آن طراحی شده است و نمی توان به خوبی به بالای آن رفت ، اما استفاده از آن به صورت تک نفره نیست و چندین نفر می توانند با گرفتن آن ، بدون اینکه به خشکی بیایند نفسی تازه کنند .

این شناور بادی دارای ابعاد بزرگی است ، به طوریکه طول آن به 180 سانتی متر و ضخامتش به 28 سانتی متر می رسد ، گویی که تنه درختی زیبا بر روی آب شناور مانده و شما می توانید از آن کمک بگیرید . بدنه اصلی این تشک بادی روی آب به صورت شفاف ساخته شده است که سطوح آن به صورت اکلیلی و جادویی رنگامیزی شده است تا با برخورد نور به آن ، درخشان شده و جلوه بسیار زیباتری به خود بگیرد . اینتکس برای ساخت محصول فوق از pvc شفاف استفاده کرده است ، این جنس ضد آب و ضد حساسیت بوده و در صورت مراقبت و استفاده درست سال های سال بدون مشکل کارایی خواهد داشت . این تشک بادی روی آب جدید برای تمامی سنین قابل استفاده بوده و مربوط به رده سنی محدود نمی باشد . شما می توانید تشک بادی روی آب استوانه ای اینتکس خود را از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید . شما می توانید ویدیو این محصول را در صفحه محصول و در صفحات مجازی فروشگاه تهران اینتکس مشاهده کنید .

  • تشک بادی روی آب استوانه ای اینتکس
  • طول : 180 سانتی متر
  • ضخامت : 28 سانتی متر
  • جنس بدنه : Pvc شفاف اکلیلی
  • رده سنی : +10 سال
  • قابل استفاده در آب های آرام و خروشان
  • کد محصول : intex 57509

تشک بادی روی آب استوانه ای اینتکس از معدود تشک های بادی روی آب با طراحی استوانه ای می باشد که می توان آن را به تنه درخت و یک شاخه درخت تشبیه کرد ، این نوع از تشک های بادی روی آب نیز توسط طراحان خلاق شرکت اینتکس طراحی شده است که استقبال زیادی نیز از آن شده ، چرا که برخلاف دیگر تشک های بادی روی آب ، این تشک بادی روی آب قابل استفاده در آب های خروشان نیز بلامانع است ، همچنین چندین نفر می توانند از آن استفاده کنند و تنها محدود به استفاده یک نفره نمی باشد . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول شما را با ویژگی های تشک بادی روی آب استوانه ای اینتکس آشنا کنیم .

این تشک بادی روی آب شاید در نگاه اول بسیار کوچک به نظر بیاید ، اما در واقع چنین نیست زیرا طول این تشک بادی روی آب استوانه ای 180 سانتی متر و قطر یا ضخامت آن 28 سانتی متر می باشد . پس می توان گفت قد آن به اندازه قد یک فرد بالغ و حتی بزرگتر از آن است . طرز استفاده از این تشک بادی روی آب نیز بدین شکل است که شما می توانید با حلقه کردن دست خود به دور تشک بادی ، بر روی اب شناور بمانید و استراحت کنید ، بنابراین حتی شما می توانید از این محصول به عنوان وسیله ای کمک آموزشی برای شنا کردن استفاده کنید . استفاده از این تشک بادی با توجه به طرز استفاده ای که دارد محدود به یکنفر نمی باشد بلکه دوستان شما نیز می توانند دست خود را به دور تشک بادی حلقه کنند و خستگی خود را بدر کنند . 

با توجه به اینکه این تشک بادی روی آب نیازی به حفظ تعادل ندارد و همواره می تواند بر روی آب شناور بماند شما می توانید از آن در آب های خروشان تری مانند رودخانه استفاده کنید و با گرفتن آن خود را بر روی آب نگه دارید . بدنه محصول از جنس pvc ساخته شده است ، این جنس خاصیت لاستیکی دارد اما از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است ، به همین دلیل نیز ضد حساسیت می باشد . از ویژگی های دیگر این جنس می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد . از این رو استفاده مداوم از تشک بادی روی آب استوانه ای اینتکس بلامانع است . 

راه اندازی تشک بادی روی آب بسیار ساده است به طوریکه حتی شما می توانید با استفاده از پمپ های باد آن را سریع تر نیز راه اندازی کنید . بهتر است از برخورد تشک روی آب با اجسام تیز و برنده خودداری کنید و آن را بر روی اجسام تیز و یا زمین های شنی و سنگی نکشید . پس از هر بار استفاده محصول را به خوبی شسته و آن را خشک کنید . میزان باد محصول بادی را تنظیم کنید ، نباید باد تشک بادی روی آب بسیار زیاد و یا کم باشد . در صورتی که تشک بادی روی آب شما پاره یا سوراخ شد نگران نباشید چرا که اگر میزان پارگی بسیار جزئی باشد می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات محصول را پنچرگیری کنید .

فروشگاه اینترنتی اینتکس علاوه بر فروش تشک بادی روی آب و دیگر محصولات بادی ، خدمات پس از فروش این محصولات را مانند تعمیرات محصولات بادی را ارائه کرده است که در صورت نیاز می توانید محصول آسیب دیده خود را برای نمایندگی ارسال نمایید تا محصول تعمیر شود . بسته های تعمیراتی مخصوص تشک بادی روی آب را می توانید در تعداد بیشتری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید و خودتان پنچرگیری محصول بادی را انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...