تشک بادی روی آب اینتکس

134

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
720,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب اینتکس طرح دار با طول 183 سانتی متر از سری تشک های طرح دار بادی مخصوص آب بوده که در ابعادی مناسب برای استفاده تمام سنین طراحی شده است. محصولی که از جنس PVC با روکش طرح چرم ساخته شده و از یک بالش بادی سرخود در قسمت فوق بهره مند است ، جنس استفاده شده در ساخت تشک بادی روی آب اینتکس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل نیز طول عمر بالایی داشته و به سختی آسیب خواهد دید . از این کالا می توان در آب های آرام مانند سد ها و یا استخر های بزرگ استفاده نمود و ساعت ها بر روی آب با شناور ماندن با تشک بادی لحظات شاد و خوشی را رقم بزنید .

تشک روی آب بادی اینتکس ، طول: 183 سانتيمتر عرض: 76 سانتيمتر ابعاد بسته بندی: 20x20x5 سانتيمتر  ساخته شده است که ابعادی مناسب برای استفاده تمامی سنین و بزرگسالان می باشد . محصول تشک روی آب با سه طرح زيبا و شاد مخصوص همه سنين برای استراحت و شناور شدن روی آب بالش باد شونده داشته که می توانید سر خود را بر روی آن قرار دهید تا احساس راحتی داشته باشید . کم وزن بودن و حجم کم تشک به شما می تواند این اجازه را بدهد تا بتوانید به سادگی محصول را در سفر ها همراه داشته باشید .

تشک بادی روی آب اینتکس برای استفاده در بیشتر آب ها می باشد زیرا طراحی آن بسیار عالی و بی نظیر است و توانایی شناوری بسیار خوبی را بر روی آب دارد . تشک های بادی روی آب ساختاری متفاوت از یکدیگر دارند که هر یک از آن ها با توجه به ساختار خود از ویژگی های منحصر به فردی نیز برخوردار هستند ، به عنوان مثال تشک بادی روی آب اینتکس به صورت تشک یا تختی صاف طراحی شده است که ابعاد بزرگ آن می تواند به شما اجازه دهد تا به سادگی بر روی تشک دراز بکشید ، این در حالی است که تشک های بادی دیگر که ساختاری عروسکی دارند ، بیشتر برای نشستن ساخته شده و صرفا برای شناوری بر روی آب می باشند .

این در حالی است که شما می توانید با استفاده از تشک بادی روی آب اینتکس بر روی تشک دراز کشیده و استراحت کنید . به همین دلیل نیز تشک بادی فوق یکی از مناسب ترین تشک ها برای ریلکس کردن بر روی آب می باشد تا اینچنین حمام آفتاب گرفته و لحظات پر آرامشی را رقم بزنید . نوع ساختاری تشک نیز به همین دلیل به صورت مواج ساخته شده است و بخشی از تشک نیز به صورت برجسته ساخته شده است که می تواند به عنوان بالش مورد استفاده قرار بگیرد . 

تشک بادی داخل آب فوق با توجه به ساختار پهنی که دارد قابل استفاده در اغلب آب ها به مانند دریاچه ها ، دریاها ، برکه ها و استخر ها می باشد ، البته استفاده از آن در رودخانه ها و آب های خروشان و همچنین دریاهای مواج پیشنهاد نمی شود . لازم به ذکر است که این تشک ایمنی بالایی را برای رفتن به قسمت های عمیق دریا را ندارد و ممکن است با تلاطم و همچنین تکان خوردن ، تعادلتان بهم بریزد . 

ویژگی های تشک بادی روی آب اینتکس

از ویژگی های بسیار خوبی که تشک بادی روی آب اینتکس دارد می توان به جابجایی ساده و آسان این محصولات اشاره کرد که می توانید به سادگی آن را در سفر ها به همراه داشته و از آن استفاده نمایید . از دلایل پرتابل بودن تشک بادی روی آب اینتکس می توان به ساختار بادی آن اشاره کرد که می توانید محصول را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید که در بخش مقدمه به آن اشاره شد . همچنین وزن این تشک تنها 1700 گرم است که به سادگی قابل حمل است .

انعطاف پذیری این تشک نیز بسیار زیاد است که به واسطه جنس بسیار خوب خود ، اینچنین انعطاف پذیر و نرم است . در رابطه با جنس بدنه تشک بادی روی آب اینتکس در بخش نقد و بررسی توضیحات کاملی ارائه شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 1.7 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 تولید شده در طرح های مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب اینتکس مجموعه ای از تشک های بادی روی اب هستند که در سه طرح مختلف و متنوع ساخته شده اند که می توانید با خرید تشک بادی روی آب خود ، از آن به جهت تفریحات آبی استفاده کنید . همانطور که از نام محصولات مشخص است ، تشک بادی روی آب مناسب برای شناور ماندن بر روی آب است که به واسطه طراحی تشک مانند می تواند بستر را برای دراز کشیدن و ریلکس کردن بر روی آب فراهم کند . با توجه به تنوع بسیار زیاد این محصولات بادی ، دستان مشتریان در خرید تشک بادی روی آب خود در خرید از فروشگاه تهران اینتکس که بزرگترین مرجع و مرکز محصولات بادی می باشد را باز گذاشته است . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر شما را راهنمایی خواهیم کرد .

راهنمای خرید تشک بادی روی آب اینتکس

نکاتی در خرید تشک بادی روی آب اینتکس و سایر تشک های بادی روی آب مطرح است که بایستی به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین مدل را خریداری کرده و از عملکرد آن راضی باشید . یکی از این نکات مهم که شاید بسیاری به آن توجهی نداشته باشند ، حداکثر تحمل وزن تشک و ابعاد محصول می باشد که بایستی با در نظر داشتن آن خرید خود را انجام دهید . در بخش مشخصات ابعاد تشک بادی روی آب اینتکس آورده شده است که هر سه مدل نیز دارای ابعاد یکسانی هستند و قادر به تحمل وزن 90 کیلوگرمی می باشند . از این رو شرکت اینتکس نیز استفاده از آن ها را برای سنین بزرگسال در نظر گرفته است . ویژگی ها و خصوصیات بیشتر تشک بادی روی آب اینتکس را در بخش های بعدی بخوانیم .

طراحی و تولید تشک بادی روی آب اینتکس

طراحی و ساختار تشک های بادی روی آب ، شاید مهم ترین دلیل و فاکتور برای خرید از سوی مشتریان و خریداران باشد که شکل ظاهری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است . نیازی به توضیح از نظر ظاهری تشک بادی روی آب اینتکس نبوده و می توانید در تصاویر موجود ، محصول را به وضوح بررسی کنید ، اما از ویژگی های طراحی می توان به داشتن بالش بادی سرخود در این تشک اشاره کرد که می توانید به راحتی از تشک برای دراز کشیدن استفاده کنید . همچنین طراحی سطح کامفورت و مواج تشک نیز از دیگر ویژگی ها و خصوصیات تشک محسوب می شود که انعطاف پذیری و فرم پذیری آن را دوچندان کرده است .

جنس تشک بادی روی آب اینتکس

شرکت اینتکس برای تولید تشک بادی روی آب در هر سه رنگ و طرح موجود خود از لایه های پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است چرا که pvc دوام و کیفیت بسیار بالایی داشته و به خوبی می تواند در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد . همچنین بخش کف این تشک ها ساختاری دولایه دارند . پی وی سی ضد حساسیت بوده و طول عمر بالایی دارد . نام دیگر pvc ، وینیل می باشد که در واقع هر دو آن ها یک جنس هستند .

راه اندازی و نگهداری تشک بادی روی آب اینتکس

لازم به ذکر است که در کنار تشک بادی روی آب اینتکس پمپ بادی از نوع دستی قرار داده شده است که می توانید با استفاده از آن و از طریق دریچه باد موجود در بدنه ، تشک بادی روی آب خود را راه اندازی کنید . ابعاد و حجم کوچک تشک بادی روی آب و همچنین پمپ باد آن ، به شما اجازه خواهد داد تا به سهولت محصول را با خود به سفر ببرید . توجه داشته باشید که باز زیاد می تواند به لایه ای بدنه آسیب برساند . برخورد اشیاء نوک تیز و همچین سطوح زبر نیز می تواند به بدنه آسیب وارد کند ، بنابراین نیاز است که از عوامل اشاره شده جلوگیری کنید . البته نور آفتاب ، رطوبت و عوامل محیطی اینچنینی آسیبی به تشک بادی روی آب وارد نمی کند .

تعمیرات تشک بادی روی آب اینتکس

با توجه به آسیب پذیری که تشک های بادی روی آب به واسطه ساختار بادیشان دارند ، شرکت اینتکس برچسب هایی با عنوان بسته تعمیرات ارائه کرده است که معمولا در کنار محصول نیز قرار داده شده است ، تا با استفاده از آن ها بتوانید محصولات آسیب دیده را تعمیر کنید . شما می توانید همچنین برای تعمیرات محصولات خود را برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید تا بدون دردسر تشک تعمیر شده و برای شما ارسال شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...