تشک بادی روی آب اینتکس طرح خرچنگ

intexn 57533np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح خرچنگ از سری محصولاتی با طراحی فانتزی و زیباییست که برند intex  آن را طراحی و برای سنین بالای 3 سال روانه بازار کرده است . این محصول همانطور که از نامش مشخص است به صورت خرچنگ ساخته شده که بدنه آن از رنگ های قهوه ای ، قرمز و مشکی می باشد . اما بر روی آن چهار عدد دستگیره تعبیه و ساخته شده که به همین دلیل دو نفر به صورت همزمان می توانند بر روی آن نشسته و استفاده نمایند . تعادل بسیار خوب تشک بادی روی آب ، توانسته به کودکان اطمینان بیشتری دهد تا آن ها بتوانند در آب های نسبتا عمیق تر نیز از محصول استفاده کرده و به تفریحات بپردازند .

در خصوص جنس بدنه این کالا باید ذکر شود که این شناور بادی از وینیل ساخته شده که دارای تحمل وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم است و برای نگهداری و داشتن طول عمر بالا حتماً پس از استفاده از آن ، محصول را جمع نموده و در درون جعبه خود قرار بدهید ، همچنین به هیچ وجه نباید وزن افرادی که از این شناور بادی استفاده می کنند بیشتر از 80 کیلو گرم بشود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

 نوع تفریحی
 طول   213 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 12.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و نوجوانان 
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب اینتکس طرح خرچنگ بدون شک از محبوب ترین تشک های بادی روی آب کودکان می باشد که با طراحی خاص و منحصر به فردی توسط شرکت اینتکس تولید شده است که طراحی آن برگرفته از خرچنگ می باشد . این طراحی خوب و کشیده عروسکی تشک بادی روی آب سبب شده است تا کودکا بتوانند پشت خرچنگ نشسته و بر روی آب شناور بمانند . با قرار گرفتن پاها در آب ، کودکان می توانند با پا زدن خود را به اطراف نیز هدایت کنند . شناور های بادی از بهترین شناور های طراحی شده بازار هستند ، چرا که شناوری بسیار عالی و تعادل خوبی بر روی آب داشته و همچنین وزن سبک و حجم بسته بندی کوچک آن به شما اجازه خواهد داد تا محصول را به راحتی در سفر ها به همراه خود برده و بازی کنید .

طراحی و ویژگی های تشک بادی روی آب اینتکس طرح خرچنگ

اینتکس به دلیل محبوبیت شناور ها و تشک های بادی روی آب خود نزد کودکان و حتی بزرگسالان ، مدل های متنوعی را به خصوص مدل های طرح دار و عروسکی را تولید کرد تا اینچنین بتواند اسباب تفریح و بازی های شاد و مفرح آبی را برای آن ها ایجاد کند . به همین دلیل نیز در سال اخیر با طراحی متفاوت خرچنگ ، مدل فوق را تولید و روانه بازار کرد که از استقبال بالایی نیز برخوردار شد . این تشک بادی روی اب به دلیل طول زیاد خود و ابعاد بزرگی که دارد ، می تواند اجازه استفاده و نشستن دو کودک را بدهد . به همین منظور 4 دستگیره برای تشک بادی روی آب اینتکس طرح خرچنگ در نظر گرفته است .

سطح موج دار پشت خرچنگ بادی انعطاف پذیری آن را بیشتر کرده است تا اینگونه کودکان فشاری را متحمل نشوند ، از سوی دیگر این طراحی مواج موجب شده است تا بدنه تشک بادی روی آب در برخورد با رطوبت ، لغزندگی زیادی نداشته باشد . استفاده از دو چنگال بزرگ بادی برای این خرچنگ سبب شده است تا تشک بادی ، بر اثر فشار برعکس نشده و در صورت ایجاد موج نیز به خوبی تعادل داشته باشد . 

جنس بدنه تشک بادی روی آب اینتکس طرح خرچنگ

جنس بدنه تشک بادی روی آب کودک اینتکس طرح خرچنگ از وینیل می باشد ، وینیل از جمله مواد پلاستیک طبیعی می باشد که با اسامی دیگری همچون پی وی سی نیز شناخته می شود . پی وی سی یا وینیل به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی و سمی سازگاری بسیار خوبی با محیط داشته و هیچ ضرر و آسیب های پوستی را برای بدن ایجاد نمی کند ، این در حالی است که وینیل در کنار این ویژگی خوب ، کاملا ضد آب و ضد نور خورشید می باشد و طول عمر بالایی دارد .

راه اندازی تشک بادی روی آب اینتکس طرح خرچنگ

برای راه اندازی سریع تر و راحت تر تشک بادی روی آب اینتکس طرح خرچنگ می توانید از پمپ های باد دستی استفاده کنید که بهترین و مناسب ترین نوع پمپ برای محصولات بادی می باشد زیرا نیازی به انرژِی برقی نداشته و همچنین قدرت بالا و مخربی ندارد ، به همین دلیل نیز با کنترل بهتر می توانید تشک بادی روی آب را راه اندازی کنید . برای راه اندازی بهتر تشک را کامل پهن کنید . زمان راه اندازی محصول را تحت فشار قرار ندهید .

توصیه های نگهداری از تشک بادی روی آب اینتکس طرح خرچنگ

برای استفاده و نگهداری از تشک بادی روی آب نیاز است به توصیه های گفته شده در ادامه توجه داشته باشید . با توجه به اینکه این تشک بادی روی آب توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد ، بهتر است به آن ها گوشزد کنید که از برخورد اجسام تیز و برنده به تشک بادی رو آب خود داری کرده و از ساییده شدن آن ها نیز به اجسام و سطوح زبر خودداری کنند . کشیدن ، فشار دادن ، ضربه زدن ، چنگ زدن و ... می تواند عواملی برای آسیب دیدن تشک بادی روی آب اینتکس طرح خرچنگ باشد .

تعمیرات تشک بادی روی آب اینتکس طرح خرچنگ

در مواقعی ممکن است که با نگهداری و مراقبت خوب ، گاهی به صورت سهوی تشک بادی روی آب آسیب ببیند ، به همین منظور نیز شرکت اینتکس برچسب هایی با عنوان برچسب تعمیرات تشک بادی روی آب طراحی کرده است که می توانید با استفاده از آن آسیب دیدگی ها ، سوراخ شدگی ها و پارگی های جزئی را تعمیر کنید . تعدادی از برچسب های تعمیرات در داخل جعبه محصول قرار داده شده است اما در صورت نیاز بیشتر می توانید آن را با عنوان بسته تعمیرات از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...